Αναγνώστες

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Το ΔΝΤ είναι ελληνορθόδοξο; απο του Ροίδη


 αποσπασμα απο το κειμενο του Λασκαρατου που φυσικα ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ


''Έχω όμως δυο απορίες στις οποίες δίνω μεν κάποιες απαντήσεις, αλλά ξέροντας πόσο κακόπιστος γίνομαι λόγω των εμμονών μου, ζητώ και την συμβολή των αναγνωστών μας. Περιέργως το ΔΝΤ αρνείται επίμονα να αντλήσει έσοδα από δυο χρυσοφόρους Πακτωλούς, χωρίς μάλιστα να αδικήσει κανέναν. Από τη δραστική μείωση των παρανοϊκών στρατιωτικών μας εξοπλισμών που σπάνε παγκόσμιο ρεκόρ και από τη ζάπλουτη, φοροκλέφτρα, κρατικά επιδοτούμενη και σκανδαλοποιό Ορθόδοξη Εκκλησία.
Η απάντηση στο πρώτο ζήτημα είναι απλή. Οι Υπερεξοπλισμοί δεν ωφελούν μόνο κάποιους υπερπατριώτες μιζαδόρους, αλλά όπως κατήγγειλε και ο επικεφαλής των Ευρωπρασίνων Κόν Μπέντιτ, http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=159803 η Ψωροκώσταινα χρηματοδοτεί έτσι τις δυτικές οικονομίες. 


Φοβάμαι πως ο μόνος Έλληνας πατριώτης είναι ο κόκκινος Ντάνι γιατί ακόμη και η Αριστερά (με εξαίρεση μια παλιά ερώτηση Αλαβάνου στον Καραμανλή Β΄) δεν αναφέρεται με ιδιαίτερη επιμονή σ’αυτό το γιγαντιαίο οικονομικό και ψυχροπολεμικό έγκλημα, ούτε διαφωτίζει αναλυτικά τους πολίτες στο θέμα, ούτε μπαίνει στο δύσκολο μονοπάτι να εξηγήσει τι σημαίνει η υπεράσπιση της ελληνικής πατέντας του αντεστραμμένου κόλουρου κώνου του εναέριου μας χώρου για την Παιδεία και για την Υγεία. Ενίοτε μάλιστα πλειοδοτεί σε πατριωτική κινδυνολογία μέσω βουλευτών της όπως η κα Κανέλλη και ο κ. Λαφαζάνης (προστάτης των αναξιοπαθούντων πιλότων της Π.Α.). Πάει αυτό λοιπόν, απαντήθηκε. Το ΔΝΤ κάνει τα στραβά μάτια, όχι γιατί διαθέτει τον πατριωτισμό των κ.κ. Τσοχατζόπουλου και Παπαντωνίου, αλλά επειδή μεριμνά και για τα συμφέροντα των δυτικών πολεμικών βιομηχανιών και Οικονομιών.
Του Γ. Καλαϊντζή στην "Ελευθεροτυπία"
Η απάντηση στο δεύτερο ζήτημα είναι κάπως πιο περίπλοκη. Αποκλείεται κατηγορηματικά το ΔΝΤ να διακατέχεται από τα άδολα ορθόδοξα αισθήματα τύπου ΓΑΠ-Καραμανλή-Σαμαρά-Καρατζαφέρη. Ούτε κερδίζει τίποτα η Δύση από τον αμαρτωλό χορό των δις της ΔΙΣ (Διαρκούς Ιεράς Συνόδου). Η μόνη απάντηση που βρίσκω είναι μια. Οι ιθαγενείς ιθύνοντες έβαλαν τη μια και μοναδική κόκκινη γραμμή στην Τρόϊκα: Μη θίγετε τα Ιερά και τα Όσια Ταμεία, τη βιομηχανία αποβλάκωσης των ψηφοφόρων, τη φάμπρικα της θεαμαπάτης, των υποκρισιών, των πληρωμένων ελπίδων, των εθνικιστικών φαντασιώσεων, των μυστικιστικών ονειρώξεων, των θαυμάτων και οραμάτων, το βυζαντινό αισχρουργείο που γουρουνοποιεί, προβατοποιεί και δουλοποιεί τους υπηκόους μας, το παχυλό ταμείο που ξέρει να αμείβει υπόγεια τους ευσεβείς πονηρούς πολιτευτές. Κάτω τα χέρια από την ορθόδοξη θρησκεία που όπως λέει κι ο ποιητής «ταϊζει το λαό χασίσι, όνειρα, ψέματα και μίση».
Τώρα για να είμαι δίκαιος, δεν μου φταίει το ΔΝΤ. Αυτό κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. Εδώ το εκκλησιαστικό Φιλόπτωχο με το αφανές κοινωνικό του έργο, φαίνεται πως ξέρει να γοητεύει ακόμη και την Αριστερά, που μετά από κάποιο χαμηλότονο θόρυβο περί την φορολόγησή του ιερού θησαυροφυλάκιου για την τιμή των όπλων, τώρα σιγεί αιδημόνως. Ούτε μια πικετοφορία ή μια παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την πόρτα του Αρχιεπισκόπου Σιβιτανιδείου Βουλιαγμένης και Βοιωτοπεδίου έτσι για τα μάτια του κόσμου; Αυτή η ‘άκρα του τάφου σιωπή’ στο θέμα του αφορολόγητου με ξενίζει. Διάβολε, 85% των πολιτών φέρονται σε σχετικά γκάλοπ να ζητούν τη φορολόγηση και μόλις 12%, όχι. Ο Ρωμιός όταν κινδυνεύει η τσέπη του, παύει να υποκρίνεται. Αυτή η απραξία της Αριστεράς ψήφους δεν της φέρνει. Ηθικό ή ιδεολογικό έρεισμα ασφαλώς δεν έχει. Είναι εξ άλλου τώρα απαραίτητη η κραυγή «φορολογείστε ουσιαστικά την Εκκλησία» όσο ποτέ άλλοτε. Ο ίδιος ο Χριστός τη θέλει κατηγορηματικά φτωχή και φιλόπτωχη και όχι χρυσοφόρα πόρνη της Βαβυλώνας. Φοβάμαι λοιπόν πως κάτι σάπιο υπάρχει στα πολυάριθμα προσωπικά καπετανάτα της αριστερής Δανιμαρκίας.
Αν υπάρχει κάποια πιο παρήγορη εξήγηση, θα φιλοξενηθεί ευχαρίστως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Amacord του Φελίνι ..Πέτρος Θεοδωρίδης

 Για την ταινια  Αmacord ------------------------------ Πετρος Θεοδωριδης Στο επίκεντρο της ταινίας Αmacord,  είναι ένας νεαρός έφηβος, και ...