Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

O KAΠΝΙΣΤΗΣ μια εκλεκτη ποιητική συνεργασια απο την Rodia

Rodia


O KAΠΝΙΣΤΗΣ

Στο ένα χέρι μου κρατώ
ένα ποτήρι με ποτό,
με τ' άλλο χέρι μου θα πάρω
απ' το πακέττο ένα τσιγάρο...

Και θα καπνίζω, θα καπνίζω, θα καπνίζω,
με συννεφάκια το ταβάνι θα γεμίζω...

***

Στο χέρι μου τ' αριστερό
το δαχτυλίδι μου φορώ,
με το δεξί μου το χεράκι
θα πάρω ένα τσιγαράκι...

Και δαχτυλίδια, δαχτυλίδια, δαχτυλίδια,
με τον καπνό θα κάνω όμορφα στολίδια...

***

Στο χέρι μου τ' αριστερό
μού 'χουν σφηνώσει τον ορρό
και το δεξί μου το χεράκι
ψάχνει για ένα τσιγαράκι...

Για να φουμάρω, να φουμάρω, να φουμάρω,
να φύγει η ώρα, περιμένοντας το Χάρο...

***

Στου Παραδείσου την αυλή
λαλεί γλυκόλαλο πουλί,
κι οι κολασμένοι, πάρα κάτω,
στης πίσσας κολυμπούν τον πάτο...

Στο καπνιστήριο θα μπω πού 'ναι στη μέση,
για να καπνίζω το τσιγάρο που μ' αρέσει...

_____________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οργασμός και χρόνος

 Το δογματικό μυθιστόρημα του οργασμού( η οργασμός και χρόνος) ----------------------σελ 40- 44. «Η ανοησία συνίσταται στην ανάγκη της κατάλ...