Αναγνώστες

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022

Για τον Νίτσε ......

Petros Theodoridis σχολια για τον Νιτσε και τον πονο της ευφυιας ---------------- Ο Νιτσε ειδε την ανθρωπια μας , σαν χειρουργος ,σαν ανατομος .. διεκρινε τα φυλλα της αληθειας μας : σαν ενα κρεμμυδι τα ξεφλουδισε και στο βαθος τι εμεινε; τιποτε Ομως στο τελος δεν αντεξε κι ο ιδιος το βαρος του μυαλου του ..Τρελαθηκε γιατι ο πονος της ευφυίας δεν συγκρινεται με τον οποιο πονο αισθανεται ο μεσος ανθρωπος: αυτος απλως πονά και εμπιστευεται το Υποκειμενο που υποτιθεται οτι Γνωριζει , η/και τον Θεό ενω ο ευφυής και ο Νιτσε δεν ηταν απλώς ευφυης αλλά Μεγαλοφυής δεν εχει που να εμπιστευτει : δεν υπάρχει μυστικό δεν υπάρχει οριο και αυτο Δεν αντεχεται ετσι ο πονος Πολαπλασιαζεται με την ευφυια ( οταν μιλω για ευφυια δεν εννοω δεικτες νοημοσυνης .. Μιλω για την ικανοτητα να ξεφευγει καποιος απο στερετυπα και προκαταληψεις .. Τα στερεοτυπα για τους περισσοτερους ανθρωπους προσφερουν μια Οντολογικά ασφαλεια : ''ετσι ειναι τα πραγματα '' οποτε προχωραμες - αυτο εξαλλου συνιστα και την τεραστια δυναμη της Βλακειας; σε μια μεγαλη Βιβλιογραφια : ο βλακας οριζεται οχι το προσωπο με ..χαμηλο δεικτη νοημοσυνσης αλλά ως εκεινος που εχει στερεοτυπες βεβαιοτητες - Τωρα Αν ο Βλαξ οχυρωνεται πισω απο στερεοτυπα ο Ευφυης μενει Γυμνος - ψανει μονος του .ενω ο ΜΕΓΑΛΟΦΥΗΣ τυπου Νιτσε ψαχνει στα εγκατα της Υπαρξης .. Ανοχυρωτος .. Για αυτο πετα σαν τον ΙΚΑΡΟ χωρις διχτυ ασφαλειας .. και γι αυτο και Πεφτει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οργασμός και χρόνος

 Το δογματικό μυθιστόρημα του οργασμού( η οργασμός και χρόνος) ----------------------σελ 40- 44. «Η ανοησία συνίσταται στην ανάγκη της κατάλ...