Αναγνώστες

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

ΠΑΡΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

 ΠΑΡΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ Κάποτε ειδα ενα εργο -θριλερ με την Νικολ Κιτμαν ,..λεγοταν Before I go to sleep.. Μια γυναικα ,40αρα ξυπναει καθε μερα με το μυαλο της αδειο .Δεν θυμαται τιποτε απο την προηγουμενη ζωή της ..Ζει με εναν ανδρα που ισχυριζεται οτι ειναι ανδρας της και της εξηγει καθε μερα ποια ειναι. Κι ενας νευροψυχιατρος που τηλεφωνει καθε μερα μολις φυγει ο ανδρας της για τη δουλεια ..και της λεει να ψαξει για μια βιντεοκαμερα που γινεται η τεχνητη της μνημη..Καθε μερα καταγραφει οτ πληρφοριες μαζευει για να τις ξαναδει την επομενη μερα οταν ολα θα τα εχει ξεχασει ..Ετσι η καμερα , η μνημη της καμερας θα γινει η τεχνητη της μνημη , αφου η δική της ειναι νεκρη : μια επαναλαμβανομενη μνμη αφου καθε μερα ειναι εντελώς καινουρια μερα.....

σκεφτηκα λοιπόν οτι ειναι καταλλλλη μεταφορα για την Παροντιστική εποχη μας . . Καποια στιγμή -θυμαμαι - ο φερομενος ως συζυγος της ανακαλυπτει την κρυμμενη βινετεοκαμερα και σβηνει την μνημη του βιντεο και της λεει : εισαι ελευθερη !!!!! λές και η μνημη μας υποδουλώνει .. Αλλά η αληθεια ειναι οτι η Απωθηση της μνημης μας υποδουλώνει ,,Απο την δεκαετια του 90 μπηκαμε σε μια δηθεν ευτυχισμενη περιοδο τελους της ιστοριας που κατεληξε σε εναν εφιαλτη επαναληψης ενος αποστειρωμενου παροντος με ολο και πιο λεπτα και ευθραυστα τοιχωματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 Η ΛΑΚΑΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗς ΡΑΦΗΣ ( στον κινηματογράφο Σελ.411,412,413  SUSAN HAYWARD ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ρίτα Κολαΐτ...