Αναγνώστες

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Αποκλεισμος απο το Facebook για τρεις ημερες λογω της αναρτησης μιας φωτογραφιας ενος παλιου τευχους του Περιοδικου ΕΝΕΚΕΝ με τιτλο Η ΝΤΡΟΠΗ

  Ο Γιώργος Γιαννόπουλος 
εκδοτης  του περιοδικου ΕΝΕΚΕΝ  εγραψε το εξής :

Για την ιστορία. Η φωτογραφία στο εξώφυλλο του περιοδικού ΕΝΕΚΕΝ τχ. 5-6, είναι έργο του σπουδαίου ελληνικής καταγωγής φωτογράφου Emmanuel Angelikas. O Angelikas που θεωρείται απόι τους σημαντικότερους σύγχρονους φωτογράφους χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης τόσο στους ασιατικούς όσο και στους αμερικανικούς και ευρωπαϊκούς καλλιτεχνικούς κύκλους. Να σημειώσουμε επίσης ότι την φωτογραφία του Angelika στο συγκεκριμένο συλλεκτικό τεύχος συνοδεύει ο στίχος του Διονύσιου Σολωμού «σε γνωρίζω από την κόψη...». Στο ίδιο τεύχος φιλοξενούνται κείμενα των Γιάννη Μπουτάρη, Κώστα Δεσποινιάδη, ΜιχάληΤρεμόπουλου, Όμηρου Ταχμαζίδη ένα αφιέρωμα στον ποιητή Νάνο Βαλαωρίτη με κείμενα των Ανδρέα Παγουλάτου και Βίκτωρα Ιβάνοβιτς, κείμενο του Σάκη Παπαδημητρίου για την μουσική στο έργο του Σάμιουελ Μπέκετ, του Σπύρου Βραχωρίτη για την τραγωδία και την ερμηνεία της στην αρχαία ελληνική, μελέτη της Νάντιας Ευαγγελινού με τίτλο Ηδονή και υποταγή. Η δραματουργία της Ζωής Καρέλλη, κείμενο της Ιοκάστης Καμμένου για τις σχέσεις του Γκόγκολ με τους διανοούμενους και κριτικούςτηξς εποχής του και δοκίμιο του Doug Holton για τη σχέση θεάτρου και επανάστασης. Στο ίδιο τεύχος φιλοξενείται συνέντευξη με την τότε γραμματέα του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα και συνέντευξη με τον σπουδαίο ηθοποιό του ΚΘΒΕ Δημήτρη Καρέλλη που συνοδέυεται από σππάνιο φωτογραφικό υλικό. Επίσης κείμενα της Έλενας Αβραμίδου από το Πεκίνο, των Guy Van Sinoy και Emmanuel Abramovic από τις Βρυξέλλες, της Αntoinette Kinzanza από την Κινσάσα ενώ την έκδοση εμπλουτίζουν λογοτεχνικά έργα των Αλεξάνδρα Μπακονίκα, Μιχαήλ Μήτρα, Παναγιώτη Γούτα, Μαρίας Ψωμά, Γιώργου Ανέστη, Ηλία Μέλιου. Πηνελόπης Δούλα, Γεωργίας Συλλαίου και Δήμητρας Μήττα. Φυσικά στην έκδοση υπάρχεί το κείμενο του Πέτρου Θεοδωρίδη με τίτλο Η Ντροπή που υπάρχει επίσης και στο βιβλίο του Η απατηλή υπόσχεση της αγάπης, που εκδόθηκε το 2012 από τις εκδόσεις ΕΝΕΚΕΝ. Το f/b όπως και άλλες ηλεκτρονικές «πλατφόρμες» κλάτω από συγκεκριμένους όρους αποτελούν εκδοχές της νεοφιλελεύθερης δυστοπίας του καπιταλισμού ενός συστήματος, που όπως μας υπενθύμισε πρόσφατα ο Ελβετός διανοούμενος, συγγραφέας και διακεκριμένος κοινωνιολόγος Jean Ziegler, «πρέπει να ανατραπεί και να καταστραφεί» όπως ανατράπηκε και καταστράφηκε η φεουδαρχία ή το δουλεμπόριο..» https://www.youtube.com/watch?v=lz0fqCVhvrg. Στο κλίμα δυστοπίας, στην άνοδο του νεοφασισμού, στις ολέθριες αυταπάτες του ρεφορμισμού και στο κλίμα αποβλάκωσης που θέλει να κυριαρχήσει στο πνεύμα των ημερών αντιστεκόμαστε με παρρησία, αγάπη και εμπιστοσύνη στους ανθρώπους. Στο νέο τεύχος του περιοδικού ΕΝΕΚΕΝ που ετοιμάζεται, μεταξύ άλλων σημαντικών κειμένων, ένα σπουδαίο άρθρο του Πέτρου Θεοδωρίδη με τίτλο ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ δίνει το έναυσμα για γνώση, κριτική σκέψη και προβληματισμό. Αξίες και τρόποι που μας εμπνέουν και μας ενδυναμώνουν. Γ.Γιαννόπουλος


Ο πρωτος αποκλεισμος μου απο το Facebook: αναδημοσιευσα το αρθρο ]]Η γενοκτονία των Ρώσων κατά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο της Καιτης Βασιλακου ... με απεκλεισαν για 1 μερα τοτε (προφανως λογω ,....αναφορών ) περι.... Γυμνου



η ΝΤΡΟΠΉ . το κειμενο της ομιλιας που εγινε στην Οικοπολη-Θεσσαλονικη την Τεταρτη ,17-4-2013 απο τον Πέτρο Θεοδωριδη 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο -Στη τέχνη και στη Κοινωνία. Πέτρος Θεοδωρίδης

  Πέτρος Θεοδωρίδης (τμήμα κινηματογράφου Α.Π.Θ ) Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο Στη τέχνη και στη Κοινωνία   Α. :Μοντερνισμός   ...