Η συγγραφέας που θησαυρίζει από τα εφηβικά ρομάντζα
Του ΜΑΝΩΛΗ ΠΙΜΠΛΗ
Πριν από δύο χρόνια η Στέφανι Μέγιερ θύμωσε.
Σύμφωνα με ορισμένους, οι αντιδράσεις της έφτασαν στα όρια της παράνοιας, όταν είδε στο Ιντερνετ μία πρόγευση της συνέχειας του έπους των βρικολάκων που κατέκτησε τα κοριτσόπουλα
Σύμφωνα με ορισμένους, οι αντιδράσεις της έφτασαν στα όρια της παράνοιας, όταν είδε στο Ιντερνετ μία πρόγευση της συνέχειας του έπους των βρικολάκων που κατέκτησε τα κοριτσόπουλα
του πλανήτη, της περίφημης τετραλογίας της «Τwilight», πριν ακόμα
κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία. Αποτέλεσμα; Η έκδοση του νέου της
βιβλίου, πριν από λίγες μέρες, πραγματοποιήθηκε κάτω από δρακόντεια
μέτρα ασφαλείας.
Παντρεύτηκε στα 21 της και μέχρι τα 37 της ήταν
μια τυπική νοικοκυρά στη μορμονική πολιτεία της Γιούτα. Τώρα, η
Στέφανι Μέγιερ δρέπει τις δάφνες- και τα υπερκέρδητης συγγραφικής της
επιτυχίας
Οπως πολύ καλά μπορεί να καταλάβει ύστερα από όλα αυτά ακόμη και κάποιος που δεν έχει διαβάσει καθόλου τα κείμενά της, τα βιβλία της Μέγιερ εξυμνούν τον έρωτα αλλά αποφεύγουν οποιοδήποτε σεξουαλικό υπαινιγμό. Δοξάζουν, στο πρόσωπο του υπεραιωνόβιου αρσενικού βαμπίρ που έχει όψη 17χρονου, την αιώνια νεότητα, κυρίως όμως διασκεδάζουν τους φόβους των κοριτσιών εφήβων για την ερωτική πράξη, παραλληλίζοντάς την λίγο με τα αιχμηρά δόντια ενός βαμπίρ, που ο έρωτας μπορεί θαυμάσια να τροχίσει. Αν και, για να είμαστε ακριβέστεροι, επειδή ζούμε σε έναν αντρικό κόσμο και τι, άραγε, μπορούμε να κάνουμε τώρα γι΄ αυτό, δεν θα τροχιστούν τα δόντια του Εντουαρντ. Απλώς η ωραία Μπέλλα θα αποκτήσει και αυτή μεγάλα δόντια, αφού για χάρη του έρωτα θα είναι εκείνη που θα κάνει την υπέρτατη θυσία, εγκαταλείποντας τον κόσμο των θνητών, αλλά ζωντανών, για τον κόσμο των ζωντανών νεκρών.
Αυτά δεν ισχύουν βέβαια για όλους, αφού σε μεγάλο βαθμό το ζήτημα της οικογενειακής ιεραρχίας εξαρτάται από το ποιος διαθέτει το ρευστό. Ετσι τώρα, ο σύζυγος της Στέφανι Μέγιερ εγκατέλειψε τη δουλειά του και είναι αυτός που ασχολείται με τα παιδιά. Λογιστής ήταν άλλωστε, καταλαβαίνει από αριθμούς. Εκείνη γράφει, μπλογκάρει στην ιστοσελίδα της, υποδέχεται πού και πού κάποια φανατική θαυμάστρια. Οπως τη Γαλλίδα Νοεμί που, το 2008, ύστερα από διαγωνισμό που οργάνωσαν στον Ηachette, τον εκδοτικό οίκο που έχει τα δικαιώματα των βιβλίων της για τη Γαλλία, πήγε να συναντήσει τη συγγραφέα στις ΗΠΑ. Η Νοεμί την είδε, οι Γάλλοι εκδότες της, όχι. Δεν της κράτησαν κακία, πάντως, και οργάνωσαν ένα μπλογκ για τη Νοεμί στο Ιντερνετ, που επισκέφθηκαν 50.000 νεαρές Γαλλίδες. Σε όλες τις χώρες οι πωλήσεις παιδικών βιβλίων μειώνονται κάθετα από την ηλικία των 12 ετών και πάνω. Οταν λοιπόν βρεθεί ένας τρόπος να διεισδύσουν οι εκδότες στις ηλικίες 12-17, κάνουν τα πάντα. Κάνουν τα βιβλία κινηματογραφικές ταινίες, κόμικς, μπλουζάκια. Ανασταίνουν ακόμα και πεθαμένους ήρωες, δίνοντάς τους αναδρομικά μεγαλύτερο ρόλο, όπως συμβαίνει στην ταινία «Εκλειψη» που θα βγει οσονούπω στους κινηματογράφους. Εκεί η Μπρι Τάνερ έχει πολύ μεγαλύτερο ρόλο από το ομώνυμο βιβλίο όπου πρωτοεμφανίστηκε. Μπορεί οι βρικόλακες να οσφραίνονται το αίμα, κάποιοι άλλοι είναι όμως εκπαιδευμένοι να οσφραίνονται το χρήμα. Οσο για τη Στέφανι Μέγιερ, είχε οπωσδήποτε κάποια προσόντα στο γράψιμο, αλλά και τη σπάνια τύχη οι συγγραφικές της επιθυμίες να συμπίπτουν με τις αναζητήσεις του νεανικού κοινού της εποχής της. Που είναι, φαίνεται, κόκκινες, αν και σίγουρα όχι με το νόημα που έδιναν στο χρώμα αυτό οι πατεράδες και παππούδες τους, όταν ήταν νέοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου