Αναγνώστες

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Athenes c' est moi(απο τον ΙΟ της Ελευθεροτυπίας) κλικ εδώ:

αποσπασμα :

''η συνέντευξη Κακλαμάνη δεν είχε άλλο στόχο παρά τον «φίλο του» Α. Τσίπρα και τους πολίτες που προσέφυγαν στην «κόκκινη» δικαιοσύνηΤους έχουμε ταυτοποιήσει», δήλωσε περιχαρής ο δήμαρχος: «Ενα κίνημα 200 περίπου ανθρώπων, υβριστών μου, αναπαράγουν τις ύβρεις και τους βανδαλισμούς. Δυστυχώς, με ομπρέλα του ΣΥΡΙΖΑ [...] Είναι οι ίδιοι σε όλες τις προσφυγές σε κάθε γειτονιά της Αθήνας. Απλά, αλλάζει η σύνθεση των ομάδων. Οι υπόλοιποι που επιτέθηκαν στο Δημαρχείο, νομίζω από τις εικόνες που είδατε - τέλος πάντων εγώ δεν έχω δει στην Κυψέλη η πλειοψηφία των κατοίκων της να λειτουργεί έτσι, να έχει αλογοουρές και κοτσίδες, για νέα παιδιά είναι πάρα πολύ ωραίο, αλλά δεν έχω δει οι Κυψελιώτες να είναι έτσι, πώς να το κάνουμε;»'' .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παροντισμος ,μνήμη ,παρελθόν

 Παροντισμος και παρελθόν : Ο Τραβερσο για τις νέες υποκειμενικές γραφές της ιστορίας  Ένζο Τραβέρσο Ιδιότυπα παρελθόντα Το «εγώ» στη γραφή ...