Αναγνώστες

Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Το Όνειρο του Κ

Το Όνειρο του Κ
----------------------------------
Ο Κ , σε μια τριτη ηλικία γύρω στα 60 αισθανθηκε παραξενα σαν σε ένα déjà vu ότι βρισκονταν σε μα άλλη εποχή: εκεί γύρω στα μεσα της δεκαετίας του 70 με τα προβλήματα της εφηβειας και λιγο πριν πεσει η χουντα ,τα κοριτσια , αχ πώς να πλησιασω τα κορίτσια και πως ευχήθηκε: «αχ !! ναμουν γερος» να ταχα ξεπεράσει όλα αυτά ..Ο Κ θυμήθηκε ότι ειχε κανει αυτή την ευχή τότε σε μιαν άλλη εποχή όπου μόλις ειχε εμφανιστεί η τηλεόραση και δεν υπήρχε το ιντερνετ και τα εξυπνα κινητά και ακόμα φορούσαν παντελόνια καμπάνα και η Ελλάδα μύριζε ακόμα κοπριά..Και αίφνης κοίταξε γύρω του και αντελήφθη πως μέσα από ένα παράδοξο το χρόνου ήταν αυτός ακόμα ο έφηβος της δεκαετίας του 70 που μεταφέρθηκε σε μιαν αλλόκοτη εποχή όπου όλοι παραμιλούσαν και υπήρχαν βιντεοφωνα όπως στα κομιξ επιστημονικής φαντασίας και ο ίδιος είχε γεράσει και δεν ήταν πλέον έφηβος αλλά γέρος και η ευχή του είχε πραγματοποιηθεί όμως τα προβλήματα της εφηβείας του ακόμα δεν είχαν λυθεί: παρέμενε εκεί ένας εξηντάρης έφηβος γιατί η εφηβεία είναι μια κατάσταση όπου μπαίνεις αλλά δε βγαίνεις -ιδίως αν διαθετεις εσωτερική ζωή. Και να που κοντοστάθηκε εκεί –καταμεσής του χρόνου - ανάμεσα στα 70 του 20ου αιώνα και το 2018 αμφίθυμος όπως πάντα ανάμεσα στα δεκαέξι και τα εξήντα ; ’’Που βρίσκομαι ‘’αναρωτήθηκε.. και δοκίμασε να περπατήσει όμως στεκόταν στο ίδιο σημείο σημειωτόν όπως συμβαίνει καμιά φορά στα όνειρα, η επανάληψη : Έτσι μπλεγμένος μες τον εαυτό του όπως στο δίχτυ μιας αράχνης ο Κ έμεινε για μια στιγμή η μια αιωνιότητα ακίνητος περιμένοντας να τον καταβροχθίσει ο Κρόνος .

Πέτρος Θ.

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάποτε έκανα μία ευχή
Να μουν κακό παιδί
Όλο ρέει,ολο ρει

Μεγάλωσα και έγινα κυρία
Μου μείνε η κακία
Όλο ρέει,ολο ρει
Που είναι το κακό παιδί ;
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Αν ο Κ,περιμενει να τον καταβροχθίσει ο κρόνος και απλά έχει διαβάσει ένα λογοτεχνικό βιβλίο ,με πλούσιο υβρεολόγιο,σαν έφηβος και πολλά άλλα.
Ειναι αυτό που λένε "χαζεψα από τα γράμματα".Για τα μεγάλα παιδιά που σου γυρνούν την γνώμη σου.Εϊ υπάρχουν πόλοι άνθρωποι,πολλα ερεθίσματα στον κοσμο.Οι ταινίες τρόμου έχουν ωραία κουστούμια.Αν είναι αποτρόπαιο αυτά που μου αρέσουν.Λεγεται τέχνη.
Ποιος σου πε ότι θέλω να κάνω την ζωή μου θέατρο;
Μία σοφή κουβέντα.
Γιατί όπου συναντώνται ο χρόνος με την προσωπική επιθυμία,η επίτευξη του στόχου,με την παράλληλη επιθυμία υποτιθέμενων καρότων για αναγνώριση της προσφοράς.
Μία γονική παροχή και γράφει το συμβόλαιο"είμαι ευγνώμων"Τώρα για το τι βρήκα έτοιμο ,από την μαμά και το μπάμπα;Θα κάτσω να σωφρονισω πεποιθήσεις;Ή να δώσω ηθικομαχεια.
Αχ ,αυτός ο λαός ,που τοσο αγαπήθηκε(συγγραφείς).Πόσο χρόνο αφιερώνουν;
Τι λέει;
Να διαβάζω ποιοτικά;
Να διαβάζω μόνο αποφθέγματα;
Το μονολόγιο,περιεχει ερωτήσεις.
Περασα και μία μεγάλη πνευματική πείνα,λογω εργασίας και υποχρεώσεων.
Ξεκίνησε σαν διάλειμμα .
Φράσεις που στοιχειώνουν τον Κ,:
Με αγάπησες ποτέ σου;
Νοιαστηκες ποτέ για κανέναν;
Σκοτώθηκες.
Τώρα αν σκότωναν τον Κ,αυτο θα γινόταν με τα γράμματα.
Τα δικά του γράμματα.
Γιατί Κ ,γράφεις;
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Σε αυτές τις περιπτώσεις,οπως του Κ , πολλές φορές οι νόμιμες διεκδικήσεις,εκλαμβανονται από το σύστημα ,έως "οχθρος του κράτους"Για παράδειγμα ο Κ έχει να διεκδικήσει το κτίριο ενός αστυνομικού τμήματος.Εχει τα συμβόλαια,αλλα το οικόπεδο του ,το κάναν κτησιχρησία.Του ανήκει ολόκληρο.Παραυτα ,οι κληρονόμοι είναι πολλοί.Ετσι λοιπόν,γινονται κάποια λαθάκια,απο πολλές πλευρές.
Δεν είμαι εχθρός, ωρε.
Είμαι λίγο ξανθιά,δεν με παίρνει ναγαπησω παραπάνω.
Ακου τώρα ,το θέμα είναι ότι οι πιο πολλοί κληρονόμοι παθανε τροχαία.
Εγώ επαθα τρία,αλλος σκοτώθηκε,αλλος κόντεψε.Να το κάνουμε χάρισμα.
Χάρισμα τα ελαττώματα.
Τα κοκαλακια του παππού μας είναι.
Ούτε στο δικηγόρο δεν προλαβαίνουμε να φτάσουμε.
Δεν το θέλουμε ,δεν το ψάχνουμε πια.
Για ένα κωλοκτιριο στο κέντρο της πολης.
Περνάνε τα χρόνια,περασε και το πένθος.
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Μου σκασανε φράγκα οι γονείς,λεω με αυτά ή τρείς μήνες Αγγλιά ή ένα μήνα Αφρική
. Πατέρα τελικά Αφρική θα πάω.
Όλα καλά,ολα ανθηρά.
Τα ξερε και ο πατέρας μου τα λημέρια,σ αν παλιός ναυτικός.
Γυρισα ,δεν μου μιλούσαν.
Κοίτα τώρα που ωριμασα,το κολέγιο θα ταν ένα εφοδιο.
Τα φράγκα τα χα δουλέψει.
Οικογενειακή επιχείρηση.
Ένα πάκο να πιασω,εφυγα.
Χωμένη στην δουλειά και εγώ.
Σαν μία άλλη σταχτοπούτα.
Στην πώληση ήμουν,καθαριστρία ήμουν.
Δικά μου τα φράγκα.
Μαγκιές με τα αρχιδια του μπαμπά μου,δεν κάνω.
Κάνω με τα δικά μου.
Έτσι λοιπόν,ολοι ίσοι.
Είναι τα εγγόνια του Κ;
Γνώρισα κάτι ντόπιους,γυροφερναμε πάνω κάτω στην παραλία.Κουβεντα δεν αλλάξανε.
Πάνω κάτω στην παραλία.
Ερχόταν ένα τσούρμο με παιρναν από το ξενοδοχείο το πρωί και χωρίζαμε το απόγευμα.
Γυρισα καταμαυρη.
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Το πα και στον σύζυγο μου.Οταν ενηλικιωθούν τα παιδιά μου.Την κάνω στην Κουβά για σπουδές.Τωρα θα μάθω την γλώσσα,θα κάνω και ένα μασουρι .θα χω δουλειά.
Θα μαι απασχολημένη...
Σας χαιρετω,απο δω και πέρα με φειδώ.
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Μετά βγάζουν τον ευχουλη από το ράφι.Δεν μπορώ να καταλάβω.
Ο ευχουλης που λέτε,ενα παιχνίδι που αγαπήθηκε πολύ.
Ευχούλη ,ξέρεις πόσοι πήγαν στον γιατρό και λέγοντας τον πόνο τους ,τους απάντησαν"Να σαι καλά"
Να στο κάνει και ο ορθοπεδικός;
Πάει ένα φιλαρακι στον ορθοπεδικό,με τριανταπέντε διαγνώσεις από διάφορες ειδικότητες εκ των οποίων όλες είναι λάθος.Αυτο πως γίνεται.Το φιλαρακι κατάπιε ένα δόντι,προς αεραγωγό πλευρά.Το ξερασε μετά από ένα χρόνο,καθως καταπνίγηκε με ένα καλαμάρι ,την καθαρά Δευτέρα.
Παίρνει τον ψυχίατρο του λέει,ειναι καλύτερα το αναπνευστικό μου.Επαθα το και το και έκανα έναν εμετό με λευκά σάλια και λίγο αίμα(από το καλαμάρι θα ναι).Που λες το φιλαρακι κόντεψε να μείνει.Ειχε ανορεξία και παχαινε.Παει στο ορθοπεδικό έχει enhels και το ξέρει και του λέει ο ορθοπεδικός μουνισια"enholz".Εγω ο γιατρός"είμαι πρέζα"φωτηστηκα.Μ ε λένε Κικη και είμαι καλά.Ετσι λοιπόν κατάλαβα την αμαρτία της εκτρωσης.
Βρήκε το φιλαρακι νορμαλ γιατρό;
Μου το πε γυναικολόγος,εμεις οι γυναικολόγοι έχουμε πρόβλημα με τα μουνιά ,με τον τζόγο ή είμαστε αδερφές.
Εγώ γεννουσα,αυτος έπαιζε τάβλι με τον παιδίατρο,στοιχημα με την μάνα μου και εγώ έβλεπα ένα συνάδελφο του αδερφή.
Αγαπητοί πολέμιοι των εξαρτήσεων .Τάβλι πήγα να παιξώ.
Ακου τώρα μουνι μου,φαε τίποτα.
Φτου σου έλεγε ο γυναικολόγος ,φτού μου έλεγα εγώ.Γνωρισαμε και άλλων φτού.
Το σύνδρομο της Αλίκης.Ματια γερακιού,δυναμη αρκούδας.
Και ο χιμαν με το σπαθί του;
Θαντερκατς.
Ή μία πλευρά.
Ή άλλη καντι καντι,χαιντι.
Ο διπολισμος των ερεθισμάτων.
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Βάλε ερτ το μαύρο σου φουστάνι.
Πολεμικά ντοκυμαντέρ.
Έκανα τη κοινωνική εργασία.
Φωτηστηκα.
Οι ανώνυμοι ναρκομανείς
Οι ανώνυμοι αλκοολικοί
Οι ανώνυμοι καπνιστές
Οι ανώνυμοι αναγνώστες
Οι ανώνυμοι παχύσαρκοι
Οι ανώνυμοι λιποσαρκοι
Οι ανώνυμοι συγγραφείς
Οι ανώνυμοι κολυμβητές
Οι ανώνυμοι αναρριχητές.
Κάτσε οι ανώνυμοι ζωντανοί.
Π.θ ξέρεις τον Κ;
Ναι ρε κάνω πονηριες στο τάβλι.
Τσιμπω τα ζάρια στις δυαρες και φέρνω εξάρες.
Πωπω ,νομίζω ότι πρέπει να βγάλουν
Ανώνυμοι κακοποιημενοι από γιατρούς.
Σιγά ,απλά γίνονται πηνία άνθρωποι και σκορπούν φαρμακίλα.
Κακίες.
Οι γιατροί τα κάνουν προσφορά στην ιατρική κοινότητα.
Κάτι σαν παράπλευρες απώλειες.
Δεν είναι θεοί αλλά άμα θέλουν σε σκοτώνουν.
Τι να βάλω στο μουνι μου;
Αγάπητοι Αν ,άνθρωποι είμαστε.
Θα κάνω κονέ για κάνα μπρελόκ.
Θα κυκλοφορησω σαν Α.Ν.
Σαν το μυστικό με το κλειδί.
Έφαγαν άλλοι για μένα.Ετσι χορτασα νηστηκια.
Ο Θεός να σας δώσει φώτιση.
Παθαίνουν οι χρήστες ρενό ,πριν καν εθιστουν.
Οι λαγοβιομηχανια.Να πεθάνουμε όταν είναι η ώρα μας.
Και όχι να μας σκοτώνουν.
Ψιλά γράμματα,δεν θα καταλάβεις.
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Όχι να λαλησει ευτυχισμένο το πουλί.
Το αντικείμενο ηδονιζεται.
Μωρέ ξερασα το δόντι και συνηρθα.
Ακου τώρα ,οι ανώνυμες νοικοκυρές πχ οι δασκάλες μαγειρεύουν μετά τις δώδεκα.
Εγώ δίαιτα πάω να κάνω και σκάνε απέναντι ψυχογιατροι.
Είναι μία νόσος που αποθηκεύονται στα λιποκύτταρα φάρμακα.
Όταν οι ασθενείς παίρνουν φάρμακα για την παράνοια του γιατρού.
Απλα πραγματα την αλήθεια μας την είπε ο ντοκτορ χαουζ.
Με σπάνιες νοσους.
Να προσπαθήσει η ιατρική κοινότητα καλύτερα.
Τώρα με πονάει λιγο,η μέση.
Έκανα φυσιοθεραπεία με ρωσσικα ρεύματα.
Αυτή η τεχνολογια,αφανεις οι εφευρέτες .
Αυτά που λες Π.Θ
Κάνε μόκο τώρα .
Θα σε κάνουμε όμορφη,γλυκεια.
Σου πε κανείς ότι δεν διαθετω και αυτά;

Κικη Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Σκέφτομαι να ξαναδουλεψω νύχτα.
Πως να το πω ,οι διαφορές ψυχιατρικές προσεγγίσεις επιστημόνων ,θα με βρουν κομμάτια με αυτές.
Με τα φυσικά μας χαρίσματα.
Πωπω αυτός large,μπουκαλια.
Άμα πάει γκαρσονι και του ρωτήσει γιατί πινεις;
Φέρανε γιατρό;
Όχι δεν μας νοιάζει ή γνώμη σας γιατρε.
Ο άνθρωπος είναι κύριος.
Να σου πει γκαρσονι ,ή ζωή έχει ομορφιές.
Κωλομπαρο θα μας το κάνουν.παει να κάνει φασαρία.
Τον κερνας ακόμα ένα μπουκάλι.
Ηθικό δίδαγμα.
Ο πελάτης έχει δίκιο.
Κικη Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Ψεπρηστηκε η μέση μου.Τούμπανο είχε γίνει.Ουτε από το κρεβάτι μπορούσα να σηκωθω.Το αντιμετώπιζα με φυσικοθεραπείες. Τώρα με πονάει λίγο.
Τι θα πω ; Δόξα τον θεό;
-Αϊ σιχτηρ,παλι με πονάει η μέση.
Ο μέσος και η σωματοποιησή;
-Την έχω παράδουλεμένη την μέση μου,απο μωρό,καθως πηγαινα ενόργανη μικρή.
Ο κωλος μου έφτανε στο κεφάλι.
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Το γεγονός ότι ήμουν αγεννητη το 74.
Ή αθλομουνα ,λέει το φιλαρακι που τμηματοποιει.
Έκανα και παλαμάκια με σπαγκατο.
Χειρισμούς η φυσικοθεραπευτρια δεν μπορούσε να με κάνει .
Θέλω το κρεβάτι του προκρουστη για να με στανιάρει.
Δεν έχω νόσο ηλίθιοι.
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα,οταν ήμουν πέντε μηνών , είχα βρεφική ακμή.Ο οργανισμός μου ,αντίδρασε αρνητικά στην θεραπεία.
Το πρωσοπό μου γέμισε ουλές,σημάδια.
Είμαι το παιδί γέρος.
Πανσοφη από τα ξένα βλέμματα.
Τςτςτςτς .
Φτου ,να ξεματιαστώ.
Με περνουσαν για έφηβο νάνο.
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Μία συγκινητική ιστορία,οπου ή πρωταγωνιστρια έτσι γνώρισε την ζωή και τον θάνατο.
Ένα κωμικοτραγικο περιστατικό σε ηλικία δέκα χρόνων,καθως ανακάτευα ,με ένα ξύλο,ενα βαρέλι με ασβέστη,επεσα μέσα.Με έβγαλε η γιαγιά μου.Επαθα ελαφριά εγκαύματα και το πρόσωπο μου βελτιώθηκε.Μικρη ήμουν.Μεγαλωσα με νταντά.Μια μακρυνή έφηβη θεία υιοθετήθηκε από τους γονείς μου,οι οποίοι δούλευαν νύχτα και οι δύο.
Επίσης γεννήθηκα ισχυακο,με τον κώλο εσκασα μύτη σε τούτον τον κόσμο.
Συστηθηκαμε,...Αυτα.Α άα και ο παππούς μου υιοθετήθηκε στα δεκαπέντε και το πραγματικό μας επίθετο είναι Βαρλαμη.Κ Καταγομαι από Γρεβενα.
Κική Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Επίσης που θέλουν να δουν το μουνι μου,μεσα από τα γραπτά μου.Ειχα ένα ατύχημα στα τέσσερα μου χρόνια,ενα τραυματισμό χωρίς να διαρυκτει ο παρθενικός υμένας.Κατουρουσα ένα μήνα σε λεκάνη με νερό και πεταντιν,Εχω γεννήσει δύο παιδιά και έχω κάνει πλαστική μετά τον τοκετό.Τραβελι κανονικό.
Κικη Ματέρη

Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα άνωθεν για την εξής υπόθεση εργασίας:
Οι χρήστες ενός κοινού πληκτρολογίου,εκφραζουν την κτητικότητα των κειμένων που γράφουν ,με ένα όνομα ή ανώνυμα.Το καλύτερο κείμενο θα πάρει έως επιβράβευση ένα χρηματικό ποσό.Η προκλητική άμυνα των συμμετοχών επιφέρει προβλήματα.Η διαφάνεια του διαγωνισμού είναι ξεκάθαρη.Οι διαγωνιζόμενοι αρκετοί.
Το θέμα του διαγωνισμού είναι : ο καναπές.

Κική Ματέρη

Νοσφεράτος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κική Ματέρη είπε...

Έχω περιέργεια τι σχόλιο εγραψες και το εσβησες.

Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο -Στη τέχνη και στη Κοινωνία. Πέτρος Θεοδωρίδης

  Πέτρος Θεοδωρίδης (τμήμα κινηματογράφου Α.Π.Θ ) Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο Στη τέχνη και στη Κοινωνία   Α. :Μοντερνισμός   ...