Αναγνώστες

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Στεφαν Τσβαιχ . Σύγχυση αισθημάτων


Απο το ΣΤΕΦΑΝ Τσβαιχ . Σύγχυση αισθημάτων μτφρ Δημήτρης Δημοκίδης , Επιμέλεια επίμετρο Τατιανα Λιανη
Ροές Λογοτεχνία 2003
Είναι ένα βιβλίο για το πάθος της γνωσης,τη δημιουργικότητα την μετουσίωση , την εξύψωση ,τα πιο λαμπρά και οδυνηρά πάθη ...
αποσπασματα:
Αναδρομική ταξινόμηση:'' Αυτά που για μένα ήταν περασμένα και χαμένα μες στη λήθη του χρόνου επιστρέφουν σ¨αυτή τη πληθωρική εικόνα ταξινομημένα με αξιέπαινη ικανότητα ..Τι είναι πραγματικά η ζωή μας; . Είχα την ίδια ακριβώς αίσθηση όπως τότε ΄που πρωτάκουστα τη φωνή μου από γραμμόφωνο:στην αρχή δεν την αναγνώρισα καθόλου, αφού ερχόταν σταυτια μου όπως την ακούν οι άλλοι και όχι όπως ην ακούω εγώ, φιλτραρισμένη τρόπον τινά , από το ίδιο μου το αίμα , στα εσώτερα της ύπαρξης μου ''


''Πόσο απροσπελαστος παραμένει σε κάθε πεπρωμένο ο εσωτατος εκείνος πυρήνας της ύπαρξης , το γενεσιουργό εκείνο κύτταρο από το οποίο αναβλύζει καθ είδους ανάπτυξη ''


....Βιώνουμε μυριάδες στιγμές κι ωστόσο μια είναι μόνο , μια και μοναδική, που κάνει ολόκληρο τον εσωτερικό κόσμο να κοχλάσει , στιγμή εκείνη κατά ην όπια το κρυμμένο μέσα μας ανθός…. Γνωρίζει αστραπιαία μα θαυματουργή αποκρυστάλλωση – μια στιγμη μαγική , όμοια με εκείνη της Δημιουργίας και σαν εκείνη κρυμμένη βαθιά στο ζεστό σπλάχνο της ζωής του ανθρώπου, αόρατη, αυλη άπιαστη , ένα μυστικό που μόνο να το βιώσεις γίνεται ...''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο χρόνος του Έρωτα σύμφωνα με τον Οκτάβιο Παζ

 ... Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΚΤΑΒΙΟ  ΠΑΖ ΔΙΠΛΗ ΦΛΟΓΑ σελ 213,  214  ...Κάθε ζευγάρι πάσχει από τη νοσταλγία του παραδείσου, κάθε ...