Αναγνώστες

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Ο Θνητός της Ιστορίας






Σου  το λεγα – κι εσύ επέμενες πως  ήμουν άγγελος
Είχες  δει στη πλάτη μου φτερά
 ‘’Μα όχι -σου 'πα- είναι μια εξοστωση
 Ένα Οστό μου περισσεύει
 Μπορεί να μοιάζει με φτερό
 Αλλά δεν μπορώ να πετάξω
Ίσως  είναι η Ουρά
 Ίσως μετατρέπομαι σιγά σιγά   σε Δεινόσαυρο
Αυτή είναι η μεταμόρφωση του ΚΑΦΚΑ
Στο είπα : δεν είμαι  Άγγελος
Οι Άγγελοι δεν πονάνε-εγώ πονώ
 Είναι πλάσματα αιθέρια – εκτός από τους έκπτωτους
Οι Άγγελοι είναι σαν τις γάτες ..εφτάψυχοι
 Σου είπα δεν είμαι Άγγελος
 Μη κοιτάς που κάποιες  φορές   Δακρύζω
 Δεν είναι από  Θλίψη –μπήκε στο μάτι μου ένα σκουπιδακι
---------------------------------------
Έξαλλου δες  : έχω σώμα Δεν είμαι  Καθαρό Πνεύμα
Γερνώ και πεθαίνω λίγο-λιγο
Κι αρρωσταίνω : Δεν είμαι Άγγελος
--
Πονώ   όταν πεθαίνει η χώρα μου
 Όταν σαπίζει σαν πληγή
Στοπα δεν είμαι Άγγελος: Οι Άγγελοι δεν πονάνε
Δεν είμαι ούτε ο Άγγελος της Ιστορίας

Είμαι ένας κοινός  θνητός : Ο Θνητός  της Ιστορίας
 Δεν ξέρω γιατί μεστειλαν εδώ
Δεν ξέρω γιατί με έβαλαν  Φύλακα στην Πύλη
-          Προοριζόταν  για σένα
-           Σε λίγο θα την κλείσω
Δεν έχω  μνήμη  ούτε έχω Λησμονήσει
 Όμως δεν είμαι  Άγγελος σου είπα
Είμαι – όπως άλλοι χιλιάδες
 Ο Θνητός  της Ιστορίας
Κι' αν καμιά φορά πετώ   σαν Άγγελος
 Είναι μοναχά στα Όνειρα  μου  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 κινηματογράως και τρο TONY JUDT TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡ...