Αναγνώστες

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

Νέα υπόθεση ζαρντινιέρας...Απο Ελευθεροτυπία 23/12/08

Νέα υπόθεση ζαρντινιέρας
Της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΤΗ
Ο 17χρονος μαθητής Παν. Κουλουβάκος-Αθάνατος, κάτοικος Περιστερίου κι άλλοι τρεις συνομήλικοι φίλοι του φεύγουν με το ΚΤΕΛ για Πάτρα προκειμένου να συμμετάσχουν στο καρναβάλι. Δύο ημέρες αργότερα μια τυχαία συνάντησή τους με τέσσερις «Ζητάδες» μετέτρεψε τις γλυκές αναμνήσεις του αποκριάτικου ξεφαντώματος σε εφιάλτη.

«Με τι σε χτύπησαν παιδάκι μου;», αναφώνησε έκπληκτη η ιατροδικαστής Πατρών όταν εξέτασε τον 17χρονο«Με τι σε χτύπησαν παιδάκι μου;», αναφώνησε έκπληκτη η ιατροδικαστής Πατρών όταν εξέτασε τον 17χρονο, αφού πρώτα ο Παναγιώτης είχε βιώσει τις αστυνομικές μεθόδους... καταστολής στο πετσί του, ακόμη και μέσα στο αστυνομικό τμήμα όπου είχε οδηγηθεί δαρμένος και με χειροπέδες. Η ιατροδικαστική έκθεση αλλά και οι φωτογραφίες που δημοσιεύει η «Ε» αδιάψευστοι μάρτυρες του «συμβάντος».«Καθολική εκχύμωση πτερυγίου δεξιού ωτός. Παρουσία οιδήματος στη δεξιά παρειά. Εκχύμωση ραχιαίας επιφάνειας ρινός μετά οιδήματος. Εκχύμωση ασαφών ορίων κατά την αριστερή ζυγωματική περιοχή. Εκδορά κατά την πρόσθια επιφάνεια του αριστερού γόνατος. Εκδορές επί του αριστερού αντιβραχίου» και πολλές άλλες κακώσεις «αποτέλεσμα πλήξεως».Το θύμα 24 ώρες μετά «ανέφερε ζάλη, έντονο άλγος δεξιού ωτός, δυσχέρεια κατά τη διάνοιξη του στόματος» κ.ά.
ΒασανιστήριαΜετά το διήμερο καρναβάλι, τον περασμένο Μάρτη, η παρέα των νεαρών βρισκόταν «στην κεντρικότερη πλατεία της πόλης, μαζί με αρκετό κόσμο όλων των ηλικιών, έχοντας καλή διάθεση και αστειευόμενοι, χωρίς να έχουμε παρατηρήσει κάποια φασαρία. Αίφνης τρεις αστυνομικοί της ομάδας "Ζ" -αναφέρεται στη μήνυση του 17χρονου- με πλησίασαν και χωρίς καμία προηγούμενη πρόσκληση για διενέργεια ελέγχου προσπάθησαν να με συλλάβουν και να μου βάλουν χειροπέδες ενώ δεν είχαμε εμπλακεί σε κάτι παράνομο ή άλλο περιστατικό που θα μπορούσε να τραβήξει την προσοχή αστυνομικών. Στην αντίδρασή μου να υποστώ αυτόν τον εξευτελισμό ενώπιον φίλων και του κόσμου της πλατείας κατάφεραν να μου βάλουν στο δεξί χέρι μια χειροπέδα αλλά πρόλαβα και συγκρατούσα την άλλη. Μου φώναξαν "συλλαμβάνεσαι", "ταυτότητες", τους ρωτούσα "τι έκανα", μου φώναζαν "σκάσε ρε, βούλωστο". Ο ένας με χτυπούσε με κλομπ στα δάκτυλα του αριστερού χεριού και με τα χέρια του στην πλάτη, στο κεφάλι, στα πόδια, ενώ ο τέταρτος παρακολουθούσε αμέριμνος. Υποχώρησα από τον πόνο και μου πέρασαν και τη δεύτερη χειροπέδα. Ο φίλος μου, που είχε ταυτότητα και την επέδειξε συνελήφθη επίσης. Κατά τη διάρκεια της μεταφοράς μας έλεγαν "θα δείτε στο Τμήμα τι θα γίνει". Εκεί χωρίς να βγάλουν τις χειροπέδες έβριζαν "κωλόπαιδα, μπάσταρδοι, που ήρθατε στην Πάτρα για να γ... αλλά θα σας γ... εμείς,την άλλη φορά να έρθετε με κατεβασμένα παντελόνια, να πάτε στην Αθήνα να τα κάνετε αυτά". Μετά με οδήγησε ένας σε διπλανό δωμάτιο και χωρίς να μου βγάλει τις χειροπέδες με χτυπούσε στο σβέρκο, στο κεφάλι, στα αυτιά, στα πλευρά, με τα χέρια, το κλομπ και τα πόδια του απειλώντας με "τώρα θα φας γερό γ...", "που νομίζεις ότι θα κάνεις ό,τι γουστάρεις". Η μύτη μου έτρεχε αίμα, αλλά συνέχισε να με κλοτσάει κι όταν έπεσα στο πάτωμα. Οι φωνές μου ακούγονταν στο διπλανό δωμάτιο από τους φίλους μου που δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτε για να με βοηθήσουν. Οι υπόλοιποι αστυνομικοί δεν έδειχναν ξαφνιασμένοι με όσα γίνονταν... Στο διπλανό γραφείο όταν μας πήρανε στοιχεία κάποιος μου είπε "μέχρι να παντρευτείς θα γιάνει". Μάλιστα δεν μας επέτρεψαν να τηλεφωνήσουμε στους γονείς μας».......
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=91189540

διαβαστε και
«Αν δεν υπάρχει βίντεο, δεν υπάρχει ξυλοδαρμός»
Καταρρέει η «σκευωρία» για τον έφεδρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...