Αναγνώστες

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Γραμμα σε εναν διαδικτυακό φιλο..

Φίλε

αυτά που θελω να σου περιγραψω -συναισθηματα -κυριως, ειναι εντελώς ανεξαρτητα απο την Διαμάχη μου με τον Ιδιοκτητη του Μπλογκ οπου κινεισαι ως περσόνα ..
Και ,περισσοτερο τα γραφω για να εξηγησω την Συναισθηματική σχεση
-πραγματικά συναισθηματική εμπολκή μου με αυτό το Μπλογκ ..Γιατί πραγματι υπάρχει και μια συναισθηματιιή εμπλοκή..
Οχι ομως με τον τροπο που το αντελήφθη ο Μαυρος Προβατος:''ο ακάματος κειμενογράφος αποδεκτός από τον προηγούμενο, ν’αναγνωριστεί η αξία του, να γίνει αγαπητός και ν’αποκτήσει ακροατήριο.''
Σιγά μην ηθελα να γινω ...αποδεκτος από τον προηγούμενο ή να αποκτησω... ακροατηριο
Η εμπλοκή η εμμονή αν θελεις , ειχε να κανει με το πρωτογνωρο και ανεπαναληπτο για μένα συναισθημα μιας Διαδικτυακής παρεας-μεσα σε ενα ιντερνετικο καφενειο

..Δεν ειναι απαραιτητο να συμπαθεις τον καφετζή για να περνάς καλά με μια Παρεα ετσι δεν ειναι;
Ε λοιπόν στην πρωτη και στις αλλες Χελιδονες ειχα βρει την παρεα που παντα ηθελα :Πνευματωδη , αστεια ,χαρουμενη (εως χαζοχαρουμενη ..)αλλά χωρις κακια,ελευθερη
δημιουργική...Και ηταν μερικές περσονες με τις οποιες Πραγματικά ενιωθα και νιωθω παραξενα Συνδεδεμενος :

με τον Θείο, με σενα με την Λαιδη με τον Α (ασε μη πω και γινει καμμια παρεξηγηση )...

Παραξενο να συνδεεσαι συναισθηματικά με περσονες ετσι δεν ειναι ;Ειναι κατι που ο Μαυρος προβατος μαλλον θα θεωρουσε παθολογικό...Μπορει και ναναι..Οπως και ολα τα συναισθηματα θεωρουνται απο καποιους παθολογικά.
Κυριως απο Οσους δεν εχουν κάν Συναισθήματα αλλά απομιμήσεις Συναισθηματων .

Εγώ ομως ετσι ενιωθα και ως ενα βαθμό ακομα νιωθω..

Γιαυτό και οταν εμαθα οτι κατα λαθος σε πειραξε κατι απο την συμπεριφορά μου μου κοπηκαν τα Ποδια ...

Και εδώ πρεπει να σου πώ οτι Απο ολη αυτή την Ακρως Δυσαρεστη για μένα ιστορια πλεον δυσαρεστη ηταν η στιγμή που μου εδωσες να καταλαβω οτι κατι σε πειραξε..

Νομιζω οτι σου εξηγησα και το επανορθωσα ..Απλώς εδώ θελω να σου δειξω και αυτή την πτυχή της περιπετειας μου με το Συγκεκριμμένο Μπλογκ..

Γιατί επιμενεις Τοσο ; Αναρωτιουνται

Μα γιατί εκει ειχα τους διαδικτυακους μου φιλους ..Αυτήν τηνν διασταση ,αυτή την πτυχή δεν μπορει να τηνν καταλαβει κανενας ισως ...Δεν ηταν μόνο Παιχνιδι .Ηταν και σχεσεις..Εστω Απομακρες αλλά παραδοξως ζεστες , ουσιαστικές σχεσεις ..

Ε Φιλε θελω να με καταλαβεις κιεσύ λιγάκι ..Ποσο χαιρομουνα με καθε Υπαινιγμο αναφορας σας σε μένα,με τα σχεδια ΝΑΝΑ, ΜΠΑΝΑΝΑ, ΑΝΑΝΑ

..Αλλά και ποσο Πικραινόμουνα , οταν εβλεπα τις Λοιδωριες στις οποιε κατεληγαν απο τον Ιδιοκτητη του Μπλογκ
Ποσο χαιρομουνα οταν εβλεπα τα Επη σου ..Και τα Επη σας ..Και πόσο λαχταρουσα να μπω στο παιχνίδι..

Και αυτό ειναι κατι αλλο - κατι εντελώς μα εντελώς αλλο απο την Διενεξη μου με τον ιδιοκτητη του Μπλογκ ..

Αυτά ..Και αλλα πολλά θαθελα να καταλαβεις ειδικά εσύ .Και νομίζω οτι τα καταλαβαινεις ..
Τα χαιρετισματα μου στη Λαιδη και στο Θειο...
(και ας το ερμηνευσει οπως γουσταρει το καθε Μαυρο Προβατο και ο καθε Σχολιαστής

Τελος γραμματος

Και ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ή συναισθηματισμών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...