Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Μαΐου 2024

Για την Ερωτική Απόλαυση

 


Για την Ερωτική  Απόλαυση..

Υπάρχει  κάτι  στον έρωτα και στην απόλαυση που περιέχει 

που   τον κάνει  να διαφέρει   ουσιαστικά  απο  τις  άλλες  απολαύσεις

Στην απόλαυση του  φαγητού    ή του ποτού ή ναρκωτικών π.χ     

  είμαι μόνος  με την απόλαυση μου     που προέρχεται  απο ενα  αντικείμενο      που  δεν  συμμετέχει στην απόλαυση μου  ως υποκείμενο

..Ακόμα και αν  συντρωω     με άλλους    μόνο  εγω  απολαμβάνω η αηδιάζω   ,  μόνο εγω   νιώθω     αυτο  που νοιώθει  ο  ουρανίσκος    μου 

Ομως    στην  ερωτική  απόλαυση    Συν -  υπάρχουν  δυο .. 


 Δυο Υποκείμενα και Αντικείμενα  απόλαυσης μαζί


Βέβαια   για τον καθένα η απόλαυση    έχει  μια  γεύση   εαυτοτητας  , ειναι αποκλειστικά    προσωπική....

.

Ομως      η απόλαυση αυτή συνοδεύεται   απο  μια   προσδοκία  μοιράσματος  

 η οποία πολλαπλασιάζει  την απολαυση.Αλλιως  η  απόλαυση θα ηταν  το  αντίστοιχο  του  αυνανισμού: πληρης  αλλα για αυτο ακριβώς ατελής..


 Τι  ειναι εκείνο  που πολλαπλασιαζει  την ερωτική απόλαυση δυο  (  ερωτευμένων  );      


    Την πολλαπλασιάζει   η προσδοκία μεν     της  πληρότητας   ( οπως  στον  μυθο του Αριστοφάνη   στο Πλατωνικο   Συμποσιο) ,  


καθώς       αυτή συναντιέται με την επίγνωση  της Ατελειας και της Αδυναμίας πληρότητας.                           


.Ειναι  σαν να συναντάς  το Άπειρο η καλύτερα   το Πραγματικό, την ενδεχομενικοτητα του  Άλλου..   Σαν να ταξιδεύεις    στο μοναχικό Διάστημα με την    απειρία των πιθανοτήτων

 Κι  αυτή  η   Ηδονή του έρωτα    ειναι και η Οδύνη του.                                     

Η  Οδύνη    που νοιώθει  αυτός /η  που  αγγίζει   την τελειότητα   γνωρίζοντας   ταυτόχρονα οτι δεν μπορεί να την αγκαλιάσει.    

 Η ηδονικη  οδύνη   της  συνάντησης της θνητότητας με  την. Αιωνιότητα.



Πέτρος Θ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παροντισμος ,μνήμη ,παρελθόν

 Παροντισμος και παρελθόν : Ο Τραβερσο για τις νέες υποκειμενικές γραφές της ιστορίας  Ένζο Τραβέρσο Ιδιότυπα παρελθόντα Το «εγώ» στη γραφή ...