Αναγνώστες

Κυριακή 24 Ιουλίου 2022

Η Εφηβεία

 Όταν ήμουν   μικρός    και   μπερδεμένος   δεν τολμούσα να ανοίξω   το στόμα  μου  ιδιως    μπροστά σε  κοινό.  Ήμουν απίστευτα  ντροπαλός.       Όχι απλά ντροπαλός  . Νόμιζα  ότι  αυτά    που σκεφτόμουνα  ήταν τρελά   οτι  θα με  κορόιδευαν   μολις    άνοιγα το στόμα  μου. Έτσι  δεν  μιλούσα    και     η  οποια   επιθυμία  να  ξεστομισω   πράγματα  εμενε   σαν κόμπος    μεσα στο λαιμό                                 Εδώ και  χρόνια  ,  δεκαδες    χρονια  δεν    εχω   σταματήσει    να   μιλάω    και να γραφω     δημοσια.   Ναι , εχω  αλλάξει  σχεδον ριζικά   αλλα ξέρετε   κάτι ,;   Ο Κόμπος   παραμένει    εκει  , πάντα    , στη μέση του λαιμού ,  δεν  φεύγει...  Η  Εφηβεία   ειναι μια  ηλικιακή   κατάσταση στην οποία  μπαίνεις  αλλα δεν   βγαίνεις   ποτε  ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η εφηβεια μπορει να φταιει για τα καβλόσπυρα, το γρατζουνισμενο γονατο, τη χαλασμενη χωριστρα και την ακατασχετη μαλακια.
Ομως μη της χρεωνουμε και τον κομπο στο λαιμο, γιαυτόν φταινε οι μεγαλες κουβεντες.
Κοψε τις και κανε γαργαρα με ξυλοπροκες ή παρε Mollers

ο Θείος

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...