Αναγνώστες

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

ενα μου σχολιο για την υποτιθεμενη υγιη σεξουλικοτητα και την υποτιθεμενη υγιη ..οικονομια

νομιζω οτι η σεξουαλικοτητα οπως και η (καπιταλιστική αλλά και προκαπιταλιστική) οικονομια ) δεν εχει να κανει τοσο με ενστικτα και αναγκες οσο με επιθυμιες .. Ποια η διαφορά; Τα ενστικτα και οι αναγκες ειναι Φυσικά
οι επιθυμιες ειναι εξ’ ορισμου αφυσικες ..
Δεν υπάρχουν Ψευδεις επιθυμιες και …αληθινες .. Ολες οι επιθυμιες ειναι εξ’ ορισμου στρεβλές ..
δεν νομιζω λοιπόν οτι ειναι ευκολο , οταν καν Δυνατον , να επιστρεψουμε σε μια υποτιθεμενη Υγιη σεξουαλικοτητα , οπως δεν ειναι δυνατον να επιστρεψουμε σε μια  'Πραγματική'' οικονομια των αναγκών κλπ 

4 σχόλια:

Tamistas είπε...

Με λίγες λέξεις, Νοσφ, ανοίγεις μεγάλα θέματα. Για να μη πω γιη θα τα προφανή, να πω για το "επιστρέψουμε". Το οποίο υπονοεί την ανθρώπινη φύση, που θα πρέπει να την ορίσουμε και θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και την 6η θέση για τον Φόυερμπαχ, καθώς και τις θεωρίες τής εξέλιξης. Θυμάμαι φοιτητής ήμουν, σε φοιτητικό περιοδικό το είχα διαβάσει, αλλά χαράχτηκε στο μυαλό μου αυτή η φράση: "η υγεία, μια έννοια βιολογικοφασιστική..."

Νοσφεράτος είπε...

η υγεια η καθαριοτητα , η λατρεια της δυναμης , η λατρεια της νεοτητας , η ..''υγιής '' σεξουαλικοτητα , η καθαρή ''φυση'' , η καθαρη θεωρια κλπ

ασχετο ..βλεπω Ταμιστα οτι ψαχουλευεις πληγές στα Ιστολογια ;)

tamistas είπε...

Δεν έχω καμιά διάθεση για ψαχούλεμα. Έχω πειστεί ότι δεν θα μου πρόσφερε κάτι το ιδιαίτερο. Σε σχόλιό μου στο ράντικαλ παρέπεμψα σ' εσένα, για την ευνόητη αντιφασιστική σου έξαρση και πήρα κάποια απάντηση που επίσης δεν έχω διάθεση να αποσαφηνίσω. Αυτό. Τα υπόλοιπα, τα αγνοώ.

Νοσφεράτος είπε...

kaι πολύ καλά κανεις

Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο -Στη τέχνη και στη Κοινωνία. Πέτρος Θεοδωρίδης

  Πέτρος Θεοδωρίδης (τμήμα κινηματογράφου Α.Π.Θ ) Από το Μοντέρνο στο Μεταμοντερνο Στη τέχνη και στη Κοινωνία   Α. :Μοντερνισμός   ...