Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

Στην κοινωνια των καταναλωτών ,


κανεις δεν μπορει να γίνει υποκείμενο χωρις να μετατραπεί πρώτα σε εμπορευμα
και

κανεις

 δεν μπορει να κρατησει την υποκειμενικότητα του ασφαλή

χωρις

 να ανακινεί ,

να ανασταινει

και να ανανεώνει


τις ικανοτητες που αναμένονται και απαιτουνται απο ενα εμπορευμα προς πώληση

( Ζ. Μπαουμαν : Ζωη για κατανάλωση σ 24)

1 σχόλιο:

cirut είπε...

Δεν συμφωνώ ακριβώς. Ο άνθρωπος "εμπορευματοποιείται" -ενδίδει στη συναλλαγή, όταν νοιώθει γύρω του τη συναγωγή. "Φέρομαι" κάπως όταν με "βλέπουν", δεν θέλω να ξεχωρίσω απ' το σωρό. Ο άγνωστος ποιητής "πουλιέται" για νάρθει μια μέρα που θα είναι "υποκείμενο", δε θα χρειάζεται να προσκυνάει άλλο και η φωνή του θα ακούγεται.

Υπάρχουν όμως κι αυτοί που το παλεύουν απ' έξω. Πιο δύσκολα βέβαια. Πιο αληθινά, ωστόσο.

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη

εθνολαικισμός και Θεσσαλονίκη
στου ΑΠΟΣΠΕΡΙΤΗ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου