Αναγνώστες

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Εκπληκτικές εξελιξεις : Ο Παναγιωτης Ψωμιαδης προσχωρει στη νομαρχιακή κινηση : Οικολογία Αλληλεγγύη


Με κομμένη την ανάσα και με δάκρυα στα μάτια οι κάτοικοι του Νομού Θεσσαλονίκης μαθαίνουμε τις νέες εξελίξεις


'' Πάντα εκτιμούσα τις προσπάθειες των Οικολόγων - δηλώνει ο αγαπητός μας Νομάρχης - μη κοιτάτε που παριστάνω(απο σεμνοτητα) τον άσχετο...Στο σπίτι μου άκουγα πάντα την μουσική του Ross Daly , Νοτη Μαυρουδή και κλασσική μουσική : Ιδίως Μπαχ .. Εχω οικολογικές ανησυχίες απο πολύ μικρός .Ποτε μου δεν βασάνισα ζωάκι και κανω εκδρομές στη φυση ''

στο ερώτημα δημοσιογράφων

''Πως θα καταφερετε να συνυπάρξετε με τον Μιχαλη Τρεμοπουλο στην ιδια παραταξη''; ο Νομάρχης απήντησε '' Με τον Μιχάλη με συνδεει μια Βαθεια και ειλικρινής φιλία ...εξαλλου απέδειξε οτι εχει καρύδια και εγώ τα μετράω αυτά '' (εννοεί τα καρύδια )
Οι πληροφοριες μας λένε οτι θα διεκδικήσει την ηγεσια της παραταξης στις επομενες εκλογές .Λεγεται δε οτι στο ερωτημα ''πως θα καταφερετε να πεισετε τα μελη της'' Οικολογιας Αλληλεγγυης '' να σας παραδωσουν το δαχτυλίδι ''
απήντησε : ''Θα τους πω ενα τραγουδι ''

12 σχόλια:

Tyler Durden είπε...

άφησε το μηχανάκι και έπιασε γαϊδουράκι. Οι επιδράσεις της μεταγραφής ήταν άμεσες

Νοσφεράτος είπε...

Γαιδαράκος ειναι; εγώ νομιζα πως ηταν αλογο..

Ανώνυμος είπε...

Τελικά κύριε Νοσφεράτε είσαι Οικολόγος Πράσινος ή Σύριζα;
Εχω μπερδευτει

Καταληψίας του Απθ

Νοσφεράτος είπε...

Καταληψια

Στην Μπλογκοσφαιρα ολα ειναι μπερδεμένα
παντως σε μια πρωτη απαντηση
θα σου πώ
Ε νά Ειμαι Ο-Π που βεβαια καποιοι που Παριστανουν τους Ο-π προσπαθουν να εμφανισουν ως Συριζα και ετσι να πεισουν τους Λοιπούς Ο-Π οτι αυτοι ειναι οι Ο -Π και εγώ ειμαι Συριζα ενώ συμβαινει κατι το (οχι εντελώς βεβαια ) αντιθετο
Καταλαβες τωρα καταληψια ( αν δεν καταλαβες δεν εισαι αυθεντικός καταληψιας αλλά παριστανεις τον.. Διοτι τι καταληψιας θασουνα αν δεν καταλάβαινες )

cynical είπε...

Αγαπητε καλε μου φιλε Νοσφεράτε,
και του χρονου πασας στα Γιάννενα!

anepidoti είπε...

κι εγώ στηρίζω πανίκα!

πιστή οπαδός πανίκα, όπου κι αν πάει!!

-μάλλον, τον ζηλεύετε....-

χαρη είπε...

Καλό μήνα Νοσφεράτε

Νοσφεράτος είπε...

Cynical
Και του Χρονου (νομαρχης)

Νοσφεράτος είπε...

ανεπίδοτη

ναι βεβαιως και τον ζηλευουμε
την γοητεια του τα ταλεντα του την ικανοτητα του να ιππευει γαιδουρακια,τα γαιδουρακια (του)...

Νοσφεράτος είπε...

Χαρη
καλό μηνα επίσης

anepidoti είπε...

;-)
άλογα ιππεύει.
δεν θέλω κακίες για τον ζορό!

Νοσφεράτος είπε...

Μπα ; Ωστε...Αλογο ειναι το εικονιζομενο Ζωντανό;
και αυτό που το ιππευει τι ειναι ; Ελλογο ;

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...