Αναγνώστες

Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: o μαγειρας ,ο Κλεφτης η Γυναικα του,κιο Εραστης της

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: o μαγειρας ,ο Κλεφτης η Γυναικα του,κιο Εραστης της

o Peter Greenaway έχει γεννηθεί στη Μεγάλη Βρετανία το 1942. Σπούδασε ζωγραφική και ξεκίνησε να εργάζεται ως μοντέρ από τα 1965. Από την επόμενη χρονιά άρχισε να γυρίζει ταινίες και παράλληλα να ζωγραφίζει, να συμμετέχει σε εκθέσεις και να δημιουργεί εικαστικές εγκαταστάσεις. Με τις ταινίες του Συνεχόμενοι Πνιγμοί, Η κοιλιά του αρχιτέκτονα, Ο μάγειρας, ο κλέφτης, η γυναίκα του και ο εραστής της και τα Βιβλία του Πρόσπερο συμμετείχε στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου, από την Βενετία, τις Κάννες ως το Ρότερνταμ και απέσπασε εξαιρετικές κριτικές.
Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: o μαγειρας ,ο Κλεφτης η Γυναικα του,κιο Εραστης τηςΜια εξαιρετικά βιαη ταινια του Γκρηναγουαιη που αποκαλύπτει την δυσωδη πραγματικοτητα της Νεοφιλελευθερης Αηδιαστικής Ουτοπίας .Ο μάγειρας, ο κλεφτής, η γυναίκα του κι ο εραστής της . (The cook, the thief, his wife and her lover) του Πίτερ Γκριναγουέι (1989)Ο κανιβαλισμός ως εκδοχή της σύγχρονης αστικής κοινωνίας.Ο μαφιόζος εστιάτορας μαγειρεύει τον εραστή της γυναίκας του και της τον προσφέρει γιο δείπνοδειτε κι εδώ.http://www.filmfestival.gr/2004/nh_greenaway.phpοπως κι εδώhttp://filosofia.gr/blogs/index.php?op=ViewArticle&articleId=372&blogId=20
απο οπου τα παρακάτω αποσπασματα :
''αφηγείται την ιστορία του Άλμπερτ Σπίκα, του τερατώδους, αποκρουστικού, άξεστου κλέφτη του τίτλου, ο οποίος συχνάζει σ'ένα μοντέρνο εστιατόριο του Λονδίνου και καταβροχθίζει αμέτρητα αηδιαστικά πιάτα, περιστοιχισμένος από διάφορα τσιράκια και λακέδες, ενώ όταν διαπιστώνει ότι η γυναίκα του τον απατά, μηχανεύεται μια κανιβαλιστική εκδίκηση ''''Μία σπάνια φιλμική εμπειρία που πίσω από την πληθωρική και προσεγμένη ως την τελευταία λεπτομέρεια μορφή της, κρύβει μία διαβρωτική και ανηλεής κριτική κατά της θατσερικής Αγγλίας και κατά της ανώτερης τάξης, της οποία το κακό γούστο και η βαρβαρότητα δεν παρουσιάζονται απλώς ως κοινωνικό πρόβλημα, αλλά ως προσβολή στην αισθητική. ''

Δεν υπάρχουν σχόλια: