κατ΄αρχάς συμφωνω με την γενικό πνευμα των προτασεων και θα ειναι πολύκαλό να ξεκινησει -και μάλιστα τωρα , επειγοντως , μια μεγαλη συζητηση για την παιδεία
θα ηθελα ομως να επικεντρωθώ σε μερικά σημεια
ενα απο αυτά :
”· Κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων και ταυτόχρονη θέσπιση αξιόπιστης ανώτερης εκπαίδευσης, με αποσυμφόρηση του δρόμου προς τα ΑΕΙ και ΤΕΙ”
ε να θυμισω οτι
το συστημα εισαγωγικων εξετάσεων - παρα τίς γραφειοκρατικές παραμορφωσεις τους και την αποστηθιση στην οπια στηριζεται Απομένει σημερα ο μοναδικός -σχετικά- αδιαβλητος Θεσμός (οπου δεν χωρει Μεσον και ρουσφετι σημερα)
(Λεω ”σχετικά” γιατί φανταζομαι ολοι θα θυμουνται το Αδιανοητο που εγινε περυσι εδώ στην θεσσαλονικη με το μαθημα τα Αγγλικών )
Το συστημα των εισαγωγικών βεβαια στηριζεται στην αποστηθιση και ειναι Εξοντωτικό Ομως στην Ελλάδα ζουμε .. Θελω να φανταστειτε τι Προκειται να γινει αν και οταν καταργηθει…
Ποιοι και πως (με ποιά διαδικασια )θα μπαινουν στα Πανεπιστημια…….
1 σχόλιο:
κατ΄αρχάς συμφωνω με την γενικό πνευμα των προτασεων
και θα ειναι πολύκαλό να ξεκινησει -και μάλιστα τωρα , επειγοντως , μια μεγαλη συζητηση για την παιδεία
θα ηθελα ομως να επικεντρωθώ σε μερικά σημεια
ενα απο αυτά :
”· Κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων και ταυτόχρονη θέσπιση αξιόπιστης ανώτερης εκπαίδευσης, με αποσυμφόρηση του δρόμου προς τα ΑΕΙ και ΤΕΙ”
ε να θυμισω οτι
το συστημα εισαγωγικων εξετάσεων - παρα τίς γραφειοκρατικές παραμορφωσεις τους και την αποστηθιση στην οπια στηριζεται
Απομένει σημερα ο μοναδικός -σχετικά- αδιαβλητος Θεσμός (οπου δεν χωρει Μεσον και ρουσφετι σημερα)
(Λεω ”σχετικά” γιατί φανταζομαι ολοι θα θυμουνται το Αδιανοητο που εγινε περυσι εδώ στην θεσσαλονικη με το μαθημα τα Αγγλικών )
Το συστημα των εισαγωγικών βεβαια στηριζεται στην αποστηθιση και ειναι Εξοντωτικό
Ομως στην Ελλάδα ζουμε ..
Θελω να φανταστειτε τι Προκειται να γινει αν και οταν καταργηθει…
Ποιοι και πως (με ποιά διαδικασια )θα μπαινουν στα Πανεπιστημια…….
Δημοσίευση σχολίου