Αναγνώστες

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Ο Παππούς στ' ονειρο μου

Ο Παππούς στο Όνειρο μου



Εψές σ ’ένα ταξίδι με τον Νου μου
Είδα στο όνειρο μου τον Παππού μου

Ήταν στο σπίτι το παλιό με την Τουλούμπα
-Πως ταφερε όλα η ζωή μας : Τούμπα-

Στεκόταν πλάι στο ξερό ,παλιό πηγάδι

Πουταν βαθύ , κι είχε στο βάθος του Σκοτάδι
-Κι εκεί στον πάτο είχε κρυμμένο ένα πετράδι-

Βαστούσε ένα Καρπούζι στη μασχάλη
Οταν τον είδα μου ρθε κάτι σαν μια Ζάλη

Και με κοιτουσε κι ακατάληπτο είπε κάτι
Κι ύστερα σαν να μου έκλεισε το μάτι


Κι έκανε κρυο όπως και τώρα ,καλή ώρα
Κι ένοιωσα πως μου είπε ένα :’’Προχώρα’’

Κι ύστερα σα να μου γύρισε τη πλάτη
Κι έσβησε καβαλλώντας ενα Άτι ‘’
(Συνεχίζεται …ισως)


Σχόλιο από Νοσφυ Ιανουάριος 25, 2008




Μη τάχα μεσ΄τα έγκατα του Νού

Δε κρύβουμε ολοι, ξεχασμένο τον Παππού;

Μήπως αυτός ειναι που λεει Παραμύθια

Μεσ’της ψυχής τα ονειρα τα μύχια;Σχόλιο από Νοσφυ Ιανουάριος 25, 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...