Αναγνώστες

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

ΟΤΑΝ ΜΟΝΟΛΟΓΩ


ΟΤΑΝ ΜΟΝΟΛΟΓΩ :

καμμια φορα , οταν μονολογώ εσωτερικά -ενω συνηθως δεν βρισκω καμμια αντισταση στην πειθω του μονο-Λόγου μου και τα επχειρηματα μου μου μοιαζουν πειστικά -καμμια φορα ακουω εκπληκτος μια αλλη φωνη μεσα μου να ...αντιστεκεται σθεναρα ψιθυριζΟντας κατι σαν : ΄'Μα οχι δεν ειναι ετσι !'' και ,ξερετε, η φωνη αυτή ακουγεται ολο και συχνοτερα , ολο και πιο σθεναρη και ..αντρικια και ...
Απο που να προερχεται αυτή η Φωνη;
Σκεπτομαι αρα υπαρχω αλλά να σκεφτομαι διπλά δεν το περιμενα
και ισως με περιμενει κιαλλλος, κιαλλος εαυτος σε ενα ατελειωτο εσωτερικό πολλαπλασιασμό στον εσωτερικο μου ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ απο καθρεφτες ...

ΟΤΑΝ ΜΟΝΟΛΟΓΩ :
καμμια φορα , οταν μονολογώ εσωτερικά -ενω συνηθως δεν βρισκω καμμια αντισταση στην πειθω του μονο-Λόγου μου και τα επχειρηματα μου μου μοιαζουν πειστικά -καμμια φορα ακουω εκπληκτος μια αλλη φωνη μεσα μου να ...αντιστεκεται σθεναρα ψιθυριζΟντας κατι σαν : ΄'Μα οχι δεν ειναι ετσι !'' και ,ξερετε, η φωνη αυτή ακουγεται ολο και συχνοτερα , ολο και πιο σθεναρη και ..αντρικια και ...
Απο που να προερχεται αυτή η Φωνη;
Σκεπτομαι αρα υπαρχω αλλά να σκεφτομαι διπλά δεν το περιμενα
και ισως με περιμενει κιαλλλος, κιαλλος εαυτος σε ενα ατελειωτο εσωτερικό πολλαπλασιασμό στον εσωτερικο μου ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ απο καθρεφτες ...
Π. Θ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...