Αναγνώστες

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

περι επικουρείας και χριστιανικής απολαύσεως


Ενώ η επικουρεια αισθηση της ηδονής ειναι μεν υγιής
αλλά γρηγορα μπορεί να καταλήξει βαρετή

Η χριστιανική απολαυση πολλαπλασιαζεται καθως κινιεται μεταξύ Ενοχής και Ντροπής
…οπου η μεν ενοχή εχει να κανει με την τυχόν υπερβαση ενος οριου (π.χΑδαμ και Ευα και απαγορευμενος καρπός ) ,,,,,,
η δε Ντροπή με την αισθηση του Γυμνου σωματος (πχ ο Αδαμ και η Ευα συναισθανθηκαν οτι ησαν Γυμνοι μετα την απαγορευμενοι πραξη και σκεπαστηκαν με φυλα συκής )
Ετσι η σεξουαλική ηδονη ακονιζεται διπλά
(λογω ενοχής και Ντοπής και στις καλές Χριστιανές κορυφωνεται στην πληρη πολλαπλή απολαυση )
ετσι η χριστιανη που πηγαινοερχεται :
Αχ τι κανω …πω! πω! θεε μου ειμαι μια αμαρτωλή..ΑΧΧΧ ντροπής μου …Αχχχ (λες να με βλεπει ο Μακαρίτης ; ) Αχχχ (ειναι γλυκεια η αμαρτια) Αχχχχ! Αχχχχ….. Ωραια!
Ιουνίου 26, 2007 στο 12:10 πμ
Νοσφεράτος

Παντως , πρεπει να ξανασκεφτουμε την σχεση μεταξύ ηδονής και απογορευσης
…ειναι πολύ πιο περιπλοκη απο οτι φαινεται αρχικά…
Διοτι καθώς η απαγο-ρευση μας περιεβαλλε απο τα μικρατα μας
(…υπαρχουν
πραγματα για τα οποια δεν μιλαμε … τι κανει ο μπαμπας και η μαμα οταν εγώ κοιμαμαι … Ωπς τι κανει ο μπαμπακας πανω στην Μαμά ..
τι εναι αυτό που κρεμεται στα σκελια του αδελφου μου(λεει το κοριτσακι) γιατί δεν εχω κι εγώ ενα …
Μη παιζεις με το πουλάκι σου κ.λ.π.)

Δημιουργειται μια απροσδιοριστη αισθηση ενοχής που προκαλεί αγχος
το οποιο βαβαια πολλαπλασιαστηκε ανα τους αιωνες μεσω του Χριστιανισμου και των(σαδομαζοχιστικών βεβαιως -βεβαιως ) εικόνων της Κολάσεως με τα Καζανια και τους κερασφορους σατανάδες -οι οποιοι βεβαια ως εικονα , θυμιζουν εντονα τον Πάνα και τους Σατυρους και ολη την απωθημενη αρχαια μυθολογια -
και ολα αυτά ανακατευονται και κανουν την Ηδονη της επιθυμιας, που ειναι απωθημενη και φαντασιωμένη , ακόμη μεγαλύτερη
γιαυτό και εβλεπες παλιά τις κοπελιτσες να ιδρωνουν κατω απο τα πλουσια φορεματα τους ,και κατω απο το φουρο τους ,
ιδιως οταν εκανε ζεστη οπως τωρα και να σκεφτονται: Αχ ειμαι στη Κολαση …Αχ ειμαι μια Κολασμένη ..Γιατι με τιμωρει ο Θεος; … αρα κατι εχω κανει.

Τι εχω κανει;

κακες σκεψεις εκανες κορη μου ..της λεει ο Παπα ... στο εξομολογητηριο ,πες μου γρηγορα τι κανεις οταν εισαι μονη σου και οι γονεις σου λείπουν μηπως …και ετσι σιγά σιγα δια της τεθλασμένης …οι κοπελιτσες που πηγαιναν δυο -δυο
αρχιζαν να το Σκεφτονται το Πραμα (συνεχιζεται )

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...