Αναγνώστες

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

Πέρασε της Μπεζαντάκου...H o Νινζα επιστρεφει (απο την ''Ε'' (ΚΛΙΚ)


Βρε Παίδες.. Ειναι μερικά πράγματα που ειλικρινώς Δεν καταλαβαινω..Φευγει καποιος Απο ενα κομμα ..(Δεν εχει σημασια ποιο ..Ειτε την Ν. Δ ειτε το Πασοκ ειτε τους Ο -Π που λεει ο λόγος δηλαδή)

Το διατυμπανιζει ...το λεει Δεξια αριστερά
Κανει το κομματι του ''Ειδατε τι Νινζα ειμαι εγώ;'' ..ειδατε τι Μαγκας ειμαι ''εμενα δεν μ' ενδιαφερουν τ' αξιωματα ''εγώ ''φοραω παντελονια '' και λοιπά Ανδρικά και Μαγκικα .....


Και ...πριν Αλεκτωρ λαλησει τρις (που λεει ο λόγος) ..βαζει λυτους και δεμενους να παρακαλάνε να γυρισει πίσω;


Και οι αλλοι να τον δεχονται τον Ασωτον υιο;


Δεν τα καταλαβαινω αυτά ..Φαινεται ειμαι παλαιομοδιτης

Παροντισμος ,μνήμη ,παρελθόν

 Παροντισμος και παρελθόν : Ο Τραβερσο για τις νέες υποκειμενικές γραφές της ιστορίας  Ένζο Τραβέρσο Ιδιότυπα παρελθόντα Το «εγώ» στη γραφή ...