Αναγνώστες

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

O ΑΝΗΣΥΧΟΣ (ενα συμπαθεστατο Μπλογκ απο εναν -μαλλον -φοιτητή Πολιτικών Επιστημών ) κανε κλικ


ΠΕΡΑΣΑ! ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ.ΤΕΛΟΣ (?)
Περασα Πολιτικες Επιστημες στη Θεσσαλονικη.Ηταν η πρωτη μου επιλογη.Το περιμενα, γι' αυτο εξαλλου και πηγαμε για σπιτι πριν τις βασεις.Τελειωσε οριστικα ενα ψυχοφθορο παιχνιδι και βγηκα νικητης.Πραγματοποιησα το στοχο μου.Ηθελα απο την αρχη να σπουδασω στη Θεσσαλονικη και ειχα στοχο απο φετος το τμημα των Πολιτικων Επιστημων.Ολα παιξανε ρολο.Το διαβασμα, η υπομονη (δεν περασα καθολου καλα ολη τη διαρκεια που διαβαζα για τις εξετασεις, δεν ειχα παρεα, ολοι οι φιλοι μου ηταν Αθηνα), η επιμονη, η προσπαθεια να νικησω τις απαισιοδοξες σκεψεις οτι δε θα τα καταφερω, η βοηθεια του φιλολογου, τα καλα βοηθητικα που αγορασα, η πιστη στο Θεο.Ισως οσοι δεν εχετε περασει τη διαδικασια αυτη να τα θεωρειτε ολα αυτα υπερβολικα.Αλλα πραγματικα η διαδικασια αυτη ειναι πολυ ψυχοφθορα.Δεν ειναι τοσο δυσκολα τα μαθηματα, ειναι οτι εχεις το αγχος αν θα τα καταφερεις, αν θα τα μαθεις οσο το δυνατον καλυτερα, για να ανταπεξελθεις στις 3 ωρες που διαρκει η εξεταση.Ειναι ο φοβος μη μπει το θεμα που δε θεωρεις sos, ειναι ο φοβος μηπως ενω τα ξερεις καλα, παθεις blackout και τα ξεχασεις, ειναι οι προσδοκιες της οικογενειας και της κοινωνιας.Ειναι ο φοβος μην πανε χαμενοι οι κοποι και τα χιλιαδες ευρω που σπαταληθηκαν στα βιβλια, τα φροντιστηρια και τα ιδιαιτερα.Διαβαζα το ρεπορταζ της τοπικης εφημεριδας.Οπως καθε χρονο οι αριστευσαντες μιλανε για τα μυστικα της επιτυχιας.Κανεις δε θα πει οτι περασε ευκολα χωρις πολυ διαβασμα.Ολοι προσπαθησαν πολυ.Εγω παντως, πρεπει να πω οτι περισσοτερο σταθηκα τυχερος.Διαβασα πολυ αλλα ειχα και την τυχη να προβλεψω τα θεματα που θα μπουν.Οπως ειπα ηταν ψυχοφθορα διαδικασια, αλλα ειχα τη στηριξη των δικων μου που με βοηθησαν παρα πολυ, ολη μου η οικογενεια, ειχα αισιοδοξια και πιστη.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παροντισμος ,μνήμη ,παρελθόν

 Παροντισμος και παρελθόν : Ο Τραβερσο για τις νέες υποκειμενικές γραφές της ιστορίας  Ένζο Τραβέρσο Ιδιότυπα παρελθόντα Το «εγώ» στη γραφή ...