Αναγνώστες

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Θεέ μου μεγαλοδύναμε,

(παλιο ρεμπετικο )

Θεέ μου μεγαλοδύναμε,
που΄σε ψηλά κι πάνω.
Ρίξε λιγάκι τουμπεκί, Θεούλη μου,
στον ναργιλέ επάνω.


Εκει ψηλα στης εκκλησιές,
στής στρογγυλές καμάρες.
Αρχισαμε τις ντουμανιές, Θεούλη μου
σάν νά ‘τανε λαμπάδες.


Να, κι ο Αϊ Σπυρίδωνας,
με τ’ άσπρα του τα γέννια.
Τράβηξε μία ντούμανιά, Θεούλη μου
και ξέρασε απ’ τα γέλια.

Οταν φουντόσει ο Ναργιλές
Κ’ αρχισει το ντουμανι,
Φώναξε τους Αρχάγγελους,
Θεούλη μου Να πούν το νάνι νάνι

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι στίχοι είναι χαρακτηριστικοί "ντουμάνιοι". Το πολύ ενδιαφέρον στο τραγούδι αυτό, είναι η άκρως πρωτότυπη μελωδία.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειναι ο ηχος που μιλαει
ειναι η εικονα που τραγουδαει.
Παιχνιδια, φως και τα φιλια
μεσ της καρδιας μου την αγκαλια.

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...