Αναγνώστες

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Ερωτημα : Ποιά λυση βλεπετε στο Πολιτικό αδιεξοδο;


Ποια λύση βλέπετε στο Πολιτικό Αδιέξοδο και στην απίστευτη σήψη στην οποία Βυθίζει τη Χώρα η Δεξιά Διακυβέρνηση της Ν .Δ;


α) στις εκλογές να Συνεργαστούν οι Προοδευτικές δυνάμεις του τόπου ΠΑΣΟΚ , Σύριζα, Ο-Π κ.α

β) Να κατεβουν χωριστά για να καταμετρησουν τις Δυναμεις τους και οποιον πάρει ο Χάρος

γ) Να γινει συν- Κυβέρνηση ΝΔ -Λάος για να μάθουμε τι εστί βερίκοκο(ρικοκο ρικοκο)

δ) Εμπρός Λαέ μη σκύβεις το Κεφάλι ,με τον Καραμανλή Ενότητα και Πάλη ΚΑΙ

Βουλγαράκη Βουλγαράκη Γ... ΤΟΝ ..........ΤΟΝ Γιωργάκη (και Α και Ου και Δαπ -Νου Δουφουκου ..ολέ!! (ταμπούρλα κλπ )

ε) Εμένα βασικά μου αρέσει ο Αλογοσκουφης ( ξανθιά Δαπίτισσα )

η) Μ...Πάοκ

θ ) Ρε αει στο Διαλο !

11 σχόλια:

vripol είπε...

Αν τής ΝΔ τήν υπαρκτήν σήψην επικαλείσαι
διά νά ωθήσεις φοβικώς εις λύσεις αχαμνάς
τότε κι εσύ τ αδιέξοδον αυτό διαιωνίζεις
κι αφήνεις έδαφος ευρύ δι άλλας επιλογάς.
"Μά τί να΄κάνω -θά μού πείς,
-τοιούτες δυνάμεις έχω
καί τάς επιθυμίας μου δέν βλέπω υπαρκτάς
τό τί θά ήθελα εγώ ακόμα δέν διαθέτω
μά τρέχει δίπλα η ζωή καί πρέπει ν απαντάς "
Σίγουρα είναι θετική τής ώσμωσης η ιδέα,
μά αν ενώσεις τά σκατά πάλι σκατόν θά βγεί
κι άν στίς κουράδες τής ΝΔ
σκύβαλον αντιτάξεις,
τό μέλλον βλέπω τής "Ελιάς" πώς θάρθει καί γιά μάς..

Νόσφι, προβληματίζομαι, ειλικρινώς μιλάω, καί πιό πολύ μ απασχολεί η ΑΛΛΗ προοπτική, πού ΟΡΧΕΙΣ πρέπει νά φορεί βαρβάτους καί νά λάμψει
σάν θέλλει νάναι βάσιμα η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ..

Νοσφεράτος είπε...

(θα απαντησω πεζώς)
Βρε Βριπολίδη περιμενω περιπου 300ΧΡΟΝΙΑ για εναλλακτική βαρβατη λυση ..και μιας και ζουμε στην ιδια κοινωνια γνωριζεις πως γνωριζω πολύ καλά οτι οι εναλλακτικές λύσεις θελουν και βαρβατους ανθρωπους και τετοιο
ι απομειναν ελαχιστοι στον τοπο (και πάντως δεν ανακατευονται και πολύ με τα πολιτικά με αποτελεσμε να ανοιγει ο δρομος σε καθε Βουλγαράκη και παρομοιους ...)
Δεν ελπίζω πιά σε βαρβατες λύσεις ..
Απλώς θελω να επιβραδυνω (ή να κανω οτι μπορώ τελος πάντων την σηψη ..ή εστω την δική μου σηψη σε αυτόν τον Βουρκο )
ή να νομισω οτι κανω κατι
η...

Ημουνα νιος και γερασα περιμενοντας τους Βαρβατους και εντωμεταξύ προεκυψαν οι εντελώς μα

εντελώς (ντιπ κατά ντιπ Βαρβαροι)

ειμαι πιά της λογικής το Μη Χοιρον Βελτιστον ακόμα κι αν ειναι να επιλεξουμε μετάξύ Χοιρων..

εσύ ,δε μου λές; ..Τι προτεινεις ..να περιμενουμε αλλλα πεντε εξη χρονια με ΑΥΤΟΥς;
μα τοτε δεν θα εχει απομεινει ΤΙΠΟΤΑ φιλε μου για την εναλλακτική λύση

Θα τα εχουν ρημαξει ολα ..
αν δεν τα ρημαξαν

εχεις ακουσει για τον καπιταλισμό της καταστροφής; (ψαξε στην ετικέττα Θεωρια ..αν θυμαμαι καλά )

εν πασει περιπτωσει κανω οτι μπορώ ..και με τον τροπο που γουσταρω φιλε ...τωρα πιά
τουλαχιστον ξεδινω ..
φιλικοτατα πάντα ..

Νοσφεράτος είπε...

και προς τους αλλους φιλους το λεω -αυτους π.χ που κοροιδευουν τον Γιωργακη που επεσε απο το ποδηλατακι του κλπ .. Βρε σεις ..καλά ο Γιωργο οι Πασοκοι που φαγανε τοσα χρονια κλπ ..
κατα' αρχας :Ειστε τοσο σιγουροι οτιειστε τοοοσο καλύτεροι;(και μενα βαζω φυσικά)

δευτερον : Γιατί φανταζεστε οτι η οποια προτιμηση δειχνει π.χ στο Συριζα ή στους Ο-Π κλπ η κοινωνια μας μες την απελπισια της με την Δεξια πουχει μπλεξει ..
δεν θα μετατραπει σε οργή αν της Προκυψει της κοινωνιας καμμια Κυβερνηση Ν Δ -Λαος λόγω της εμμονής καποιων σε επαναστατικές Γυμναστικές και καταμετρηση δυναμεων;

Τριτον Βρε μπας και εχετε μιαν Γραμμικήν αντιλψην της πολιτικής; Μπας και νομίζετε οτι τα ποσοστά που σας δίνουν αι δημοσκοπήσεις θα τραβουν την ανηφορα επ' απειρον ;Στην τηλεοπτική Μεταδημοκρατια που ζουμε οπου οι εντυπώσεις κρατανε μονο μια στιγμή ;

Τεταρτον . Δεν αντιλαμβανεστε μωρέ οτι τωρα -ακριβώς τωρα - πο τα ποσοστά ειναι ακομα υψηλά και το Πασοκ στριμωγμενο ειναι και η ευνοική συγκυρια για μια συνεργασια πανω σε αρχές ..για να βγει η χωρα απο το Αδιεξοδο ..;

vripol είπε...

Ξέρεις τί μού τήν σπάει αδελφέ; Μιά ζωή σέρνομαι πίσω από αναγκαστικές λύσεις.
Αλλά έχεις δίκιο σ, αυτό. Η πραγματική ζωή κινείται μέ τό μή χείρον.. Ας επιδιώξουμε τουλάχιστον τήν όσμωση τών πλέον σκεπτόμενων ανθρώπων τού αριστερού καί κεντροαριστερού χώρου. π.χ. από τό ΠΑΣΟΚ τόν Ανδρουλάκη, πού συνέταξε καί τό πρόγραμμα τού ΠΑΣΟΚ, πού τό ΠΑΣΟΚ τό έχει γράψει κανονικά ...http://mimisandroulakis.blogspot.com/

Νοσφεράτος είπε...

Εμένα να δεις Ποσο μου τη σπαει ..

ξερεις στην πραγματικη ζωή Δεν γνωριζω σχεδόν κανενα Πασοκο εκτος απο τον περιπτερά μου και τον Κουρεα μου...
Ψεμματα ..μια φορά βρεθηκα σενα κοινό τραπεζι με καποια μεγαλοστελέχη του Πασοκ .. Αηδια ητανε ..
Ομως μπροστά στα
ΔεξιοΑγριογουρουνα σημερα εκεινοι μου φαινονται απλώς Γουρουνακια ..
Αν ακουγαμε τα συναισθηματα μας η τις επιθυμες μας ..τοτεΜαλλον η λογικώτερη λύση θατανε να φυγουμε ..
αλλά και που να πάμε ;
(χμμμ ...κατι εχψω στο νου μου χμμ )

vripol είπε...

Ανατριχιάζω μέ την σκέψη ότι στήν πραγματική σου ζωή ξέρεις μόνο έξι άτομα.. (εφ όσον τό 30% αυτών είναι ο κουρέας καί ο περιπτεράς)
Μήπως ζείς στό Κωσταλέξι; Τουλάχιστον σ αφήνουν νά κουρεύεσαι.. :)

Νοσφεράτος είπε...

vripolidh στην πραγματική ζωή ξερω μερικές εκατονταδες ατομα ...

και μερικές ακομα με ξερουν που δεν τις γνωριζω ...

σου ειπα για τον Κουρεα και τον Περιπτερά ως παραδειγμα

αλλά
ΜΑΛΛΟΝ καλά λένε οτι ''Οταν το δαχτυλο
δειχνει το Φεγγάρι , οι ΠΟΝΤΙΟΙ Βρυκολακες ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ''

vripol είπε...

Χέ, Χέ. Ετσίμπησες τό άγκιστρον
ωσάν ιχθύς πεινών
καί μίλησες διά δάκτυλα αντί τών φεγγαριών
μα εγώ άλλο στοχάζομαι :τόσο πού ξέρεις πλήθος
πού δείγμα είναι ειδικόν
-στατιστικώς μιλάω-
καί μή αντιπροσωπευτικόν
-εκλογικώς νογάω-
τήν έδραν τήν βουλευτικήν
μ΄αξίωσιν αλώνεις
κι από "θέση καλύτερη" στήν μούρη
τούς τά χώνεις..

vripolίδης, μόλις συνειδητοποιών νικηφόρας δι εσέ εκλογικάς προοπτικάς..

Νοσφεράτος είπε...

Λαθος για με φανταζεσαι Μικρε μου Βαμπιρίδη
Για υποψηφιοτητες δε χαραμίζω μύδι
ποτες δεν καταδεχτηκα εγώ , βουλευτιλίκι
Οι Νοσφεράτοι προτιμουν πάντα το ραχατλίκι...
Αυτό που λές , το δολωμα ποτες δεν καταπίνω
την ησυχία προτιμώ ,ησυχος να τα πίνω
δεν με ενθουσιαζουνε εδρες βουλευτικές
ουτε με γοητευουνε θεσεις κομματικές
ειμαι ελευθερο Βαμπίρ κι εγώ διαλέγω στοχους
ποτε δεν εγλωβιζομαι σε αδειες καπνοδόχους

Κι αν μον' αυτό κατάλαβες και λές για το Φεγγάρι
Λυπάμαι που θα σου το πώ : Εισαι απο τον Αρη ....
Συνελθε ορε Βαμπιρα και ελα στα συγκαλά σου
μη μου μιλάς εμένανε φορωντας τα καλά σου
Μον' κανε κατι και εσύ να απεγλωβισθουμε
Πες μου ειλικρινέστερα : Ζωή ειν' αυτή που ζουμε ;
Πως καταδεχεστε μωρέ ο καθε Νουλγαράκης
να σας ραγιζει τον ποπό ,ο Σακης και ο Μακης

να σας εξευτελίζουνε αυτοι οι Καρχαριες
νασας φοράν τους φορους τους, λες κι ησαστε παρίες

αυτοι Σουάπ να παιζουνε ,να χρηματιστηριαζουν
κι οταν τους πιάνεις κλεπτοντες
αυτοι αλλου Τυρβαζουν ;

και πες εσύ πουσαι Γιατρός
Θυμασαι τη Νατάσα ;
που εγινε κι αυτή Γιατρος οπως κ' η καθε Σασα
και πηρε Διδακτορικό και τωρα σου τη βγαινει;
πες ,de profundiς , vambira, εσε δε σε τρελαινει ;

Νοσφεράτος είπε...

XOΡΟΣ :

τωρα που οι ΝουΔΕΣ τό ριξαν εις την μεγάλην Μάσαν
Ας θυμηθουμε την Γιατρο Εκείνην .
την Νατάσαν

Που πρώτα έγινε Δόκτωρας, μετά πηρε Πτυχίον
Θεε μου!! πως μας έπεσε ετούτο το Λαχείον ;

τι αραγε πληρώνουμε και ποιά τα κρίματα μας
και τι θα λέν τ΄εγγόνια μας μπροστά στ Μνήματά μας ;
Πως κατεβάσαμε Βρακιά μόλις ήρθαν οι Νούδες
και πως εφάγαμε ξυλιές χοντρές στους πισινούδες;

vripol είπε...

Ακου τι τραύμα μ άφησε ετούτη η Νατάσα,
περιοδικώς το όνειρον
ετούτο να θορώ:
Βλέπω να είμαι έξωθεν
λοιπόν, τού αμφιθεάτρου,
της ημετέρας του ΑΠΘ Ιτρικής Σχολής,
εις αγωνίαν έμπλεος άχρι δεινού θανάτου,
διότι χρωστώ ένα μάθημα,άκου λοιπόν να δείς:
Χροστάω τά Θρησκευτικά!, κι όμως έχω πτυχείον,
την ιατρικήν την εξασκώ από πολλών ετών,
καί διερωτώμαι στ όνειρον φίλτατε εξομολόγε,
ετούτο το παραδοξον πώς είναι δυνατόν.
Ετούτου του μαθήματος λοιπόν ψάχνω την έδραν,
να εγγραφω στό πρόγραμμα της εξεταστικής,
αδύνατον να την ευρώ,
απόγνωσιν βιώνω,
εκ του φρικτού ονείρου μου ξυπνώ ο δυστυχής..
Την ερμηνείαν του όνειρου από εσέ γυρεύω,
μήπως λυθούν τά μάγια του καί εγώ θεραπευθώ,
διότι σαφώς ηξεύρουμε απ την Φροϊδική
πώς του όνειρου η εξήγηση
είναι ιαματική..

vripolίδης ζών συχνά μεθ' απογνώσεως τον ανωτέρω ψυχοφθόρον, δυσερμήνευτον εφιάλτην, ιδίως μετά από νυκτερινάς γατριμαργικάς παρεκτροπάς..χίκ

Ο Έρωτας του Προυστ: Σουάν , Οντέτ

 OCTAVIO PAZ Η ΔΙΠΛΗ ΦΛΟΓΑ Έρωτας και ερωτισμός( 1993)  Μετάφραση ΣΑΡΑ ΜΠΕΝΒΕΝΙΣΤΕ,  ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΑ ΕΞΑΝΤΑΣ-ΝΗΜΑΤΑ 1996  Σελ ,58 ,59 ,60   Ο...