Αναγνώστες

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Μια εξήγηση:

οπως παρατήρησαν κάποιοι φίλοι χθες βράδυ έκλεισα για λίγο την Σπηλιά...
Και μάλιστα σκεφτόμουν -καιημουν έτοιμος να το κάνω - να την διαγράψω οριστικά

΄Ποιος ήταν ο Λόγος;

Ο λόγος ήταν το ότι αντελήφθην οτι Χωρίς να το θέλω και προσπαθώντας να δείξω την συμπάθεια μου σε ενα πρόσωπο που το γνωρίζω διαδικτυακώς
και εκτιμώ Βαθύτατα ....(θεωρησε οτι )το πρόσβαλλα
Ζητώ δημόσια Συγνώμη Από το πρόσωπο αυτό.
οπως θα είδε έσβησα ολόκληρη την ετικέτα που αναφερόταν στο πρόσωπο του..
Αν υπάρχει τίποτε άλλο οπουδήποτε στην σπηλιά που θεωρεί προσβλητικό ας μου το υποδειξει ..
θα το σβήσω αμέσως Συνεχίζω να τον εκτιμώ βαθύτατα.
(ελπίζω βέβαια να αντιληφθεί και τη δική μου πικρια)
Τώρα γιατι την ξανανοιξα;
Πολύ απλά:
Σκεφτηκα οτι δεν θα αφήσω να τους περασει ..τους κυρίους συμβουλους με τις Λίστες..

Ας βρουν αλλο τροπο...

5 σχόλια:

ritsmas είπε...

Αντε μπράβο. Είπα κι εγώ.
ευχες πολλές και με τη γνωστή δύναμη που όλοι κρύβουμε μέσα μας, αλλά σπανίως παραδεχόμαστε/
ριτς

Leviathan είπε...

euxomai na itan parexigisi kai na teleiose..kalispera kai xronia polla me igeia!

Ανώνυμος είπε...

Είπα κι εγώ νάρθω στην σπηλιά να τραταριστώ κανένα μελομακάρονο, μέρες πούναι, και βλέπω κλειστά...
Το φως σβηστό και απ' το παράθυρο μια σκιά, σαν με κουκούλα να κυκλοφορούσε, πέρα-δώθε, πέρα-δώθε ..
Σκιάχτηκα ένα πράμα κι έφυγα αμέσως, κρατώντας την όρεξή μου για άλλη φορά
Αλλά σήμερα που ήρθα δεν την γλυτώνεις αγαπητέ μου. χε χε
Βγάλε το.. μελομακάρονο ρεεεε

Νοσφεράτος είπε...

@ Ριτσακι μου ευχαριστώ πολύ κι αναταποδίδω(ξερεις πώς ολο και πιο πολύ μου εισαι συμπαθής ..Σου ευχομαι οτι καλύτερο στην νεα χρονια και φυσικά Πανω απο ολα υγεια

Leviathan Φυσικά και τελειωσε (με το συγκεκριμμενο προσωπο αυτό στο οποιο αναφερομαι το οποιο εκτιμώ και συμπαθώ και (ειμαι σιγουρος )οτι μου εκτιμά . Σου ευχομαι καισενα χρονια πολλά και με υγεια

Νοσφεράτος είπε...

mumulako μου melomakarona den ...(εκτος αν θες πατατες. απο αυτες του Βρίπολα )
Παντως μπες στου Λεβιαθαν ..Θα το φχαριστηθεις

Και Χρονια πολλά Ξαδελφε ..Και με Υγεια (και στην Ουψάλα )

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...