Αναγνώστες

Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Απαντησις εις ενα σχολιον του(της) κ Αθήναιου :''Ορισμένοι, θα έπρεπε να έχετε καταλάβει ότι δεν κα



''Ορισμένοι, θα έπρεπε να έχετε καταλάβει ότι δεν καβλώνω με τον καθε μεσήλικα που νομίζει ότι διαθέτει πνεύμα και θέλει και να μου το πουλήσει. Ως εκ τούτου, Νοσφεράτε, τζάσε και μην κάνεις ξανά καν τον κόπο να μου αφήσεις σχόλιο γιατί θα το σβύσω.
Αθήναιος August 18, 2008 @ 11:53 pm''

Το παραπάνω σχολιο μαζί με την διαγραφή ενος ευγενικοτατου δικου μου σχολιου το εισεπραξα απο τον Κυριο (α) Αθηναιο απο Εδώ :

http://www.greekgastronomer.com/?p=992

Καθως λοιπόν δεν μπορω να απαντησω εκει θα απαντησω απο εδώ ...

Αξιοτιμε (η) κυριε(α) Αθήναιε γιατι μου σβησατε το σχολιο ; Εσεις ενας ( μια ) Φιλελευθερος;
Ηταν Υβριστικό; Ηταν προσβλητικό ;

Και αντε μου το σβησατε ..Γιατί βαλατε αυτό το επιθετικότατο δικο σας σχολιο;

Σας δινω τον λόγο της Νοσφερατικής μου Τιμής οτι δενμου πέρασε καν απο το μυαλό να σας Πουλήσω Χιουμορ. Πως ειναι δυνατον να νομισω οτι μπορώ να σας πουλήσω Χιουμορ σε σας Μια τόσο Φιλελευθερη(ο) και τοσο Μαγειρισσα(ρα) γκουρμέδων ;

Πως ειναι δυνατον να νομισετε οτι μπορει και να νομισα οτι εχετε οποιαδηποτε σχεση με το Χιουμορ ;

Επισης λετε''θα έπρεπε να έχετε καταλάβει ότι δεν καβλώνω ''


Μα το εχω καταλάβει Αγαπητε (η) οτι δεν καβλώνετε''με οτιδηποτε(περαν ισως των Γκουρμέ και καμμιας Φωτογραφιας της Θάτσερ ή του(σχωρημένου) του Ρήγκαν. Αλίμονο . Ειναι δυνατον να νομισατε οτι μπορουσα ποτέ να πιστεψω οτι καβλώνετε; Εσεις; Μια (εις)Φιλελευθερη(ος);
Οσο για το μεσηλικας κανετε λάθος. Δεν ειμαι μεσηλιξ . Ειμαι Υπερηλιξ .

(παρολα αυτά ακομα καβλώνω ..Αλλά οχι με σας ουτε με την Αηδιαστική Νεοφιλελευθερη ουτοπία ουτε ουτε με τα εδεσματα που μας σερβιρετε ...
Τελος πάντων Παρεξηγησατε Αγαπητε (ή)

υ.γ οσο για το ''Τζασε'' πιστεψτε με ..Δεν ταιριαζει στο μαλλον Γιαπο Φλωρε Νεοφιλελευθερο στυλακι σας . Ειναι πολύ επιτηδευμενα λαικό.... ..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν επρόλαβα το μήνυμά σου στο φιλελεύθερο μαγειριό, οπότε δεν γνωρίζω τίποτες. αλλά όταν υπάρχει κίνδυνος κάβλας μιας μαγείρισσας ή σεφ, τότε η σιωπή σου είναι προς το συμφέρον σου, βέλτιστε. αλλιώς μπορεί να πάθεις και τίποτε κακό.

Νοσφεράτος είπε...

λες μωρε Γιαννη; Να πάθω τιποτις κακό; Ομως αποτι βλεπω(και βλεπεις ) μαλλον δεν υπάρχει κινδυνος (καβλας )

All that heaven allows

 ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ Πηγή : SUSAN HAYWARD ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ρίτα Κολαΐτη ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ Κατ...