Αναγνώστες

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Η αρνητική πολιτική διαφήμιση στις ΗΠΑ φθάνει σε νέες ακρότητες Η βασικότερη επίκριση αφορά στο ότι δεν βασίζονται πάντα σε πραγματικά στοιχεία

Η αρνητική πολιτική διαφήμιση στις ΗΠΑ φθάνει σε νέες ακρότητες
Η βασικότερη επίκριση αφορά στο ότι δεν βασίζονται πάντα σε πραγματικά στοιχεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παροντισμος ,μνήμη ,παρελθόν

 Παροντισμος και παρελθόν : Ο Τραβερσο για τις νέες υποκειμενικές γραφές της ιστορίας  Ένζο Τραβέρσο Ιδιότυπα παρελθόντα Το «εγώ» στη γραφή ...