tag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post3444409695602492093..comments2024-03-27T01:34:35.262+02:00Comments on Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΧΡΗΣΤΟΥ : Ντροπή και σύγχρονη ταυτότηταUnknownnoreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-18402907951930532752012-03-04T02:30:42.875+02:002012-03-04T02:30:42.875+02:00Πολύ καλό! Δικό σου είναι?Πολύ καλό! Δικό σου είναι?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-59189978642215255472011-02-18T11:05:41.109+02:002011-02-18T11:05:41.109+02:00Εξαιρετικό δοκίμιο. Τέλειο. Ντροπή είναι εκείνο το...Εξαιρετικό δοκίμιο. Τέλειο. Ντροπή είναι εκείνο το προσωπικό συναίσθημα που προκύπτει από την ασυμβατότητα των ατομικών επιδιώξεων απέναντι σε ένα αλλότριο κοινωνικό σύνολο. Η ντροπή είναι ένα πηγαίο αίσθημα αυτοϋποβιβασμού μπροστά στη συνειδητοποίηση της αδυναμίας επίτευξης των κοινωνικών υποχρεώσεων του ατόμου. Υποχρεώσεων που του επέβαλε τόσο το κοινωνικό όσο και το προσωπικό του φαντασιακό.ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-2836434164043935782009-10-12T13:16:27.442+03:002009-10-12T13:16:27.442+03:00Πάντως αν μείνουμε στη σεξουαλική ντροπή, η "...Πάντως αν μείνουμε στη σεξουαλική ντροπή, η "χειραφέτηση" υπήρξε κοσμογονία. Θυμάμαι το "Τέλος της ντροπής", της Άννας Meulenbelt. <br /><br />Ο άνθρωπος "ντρέπεται" όταν για κάποιο λόγο, που δεν ελέγχει, αφίσταταται από τα κοινωνικά στερεότυπα. Σαφώς η ντροπή δεν ταυτίζεται με την ενοχή. Η ενοχή υποδηλεί πιθανά, δίκαια ή άδικα, ευθύνη. Η ντροπή μπορεί με χειραφέτηση να ανατραπεί.cirutnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-43149852040679889052009-06-05T14:38:16.920+03:002009-06-05T14:38:16.920+03:00''Αν σε αυτή την πρόταση, που γράφεις, δεν...''Αν σε αυτή την πρόταση, που γράφεις, δεν υπάρχει μεταφορική σημασία τότε είναι μίας πρώτης τάξεως ρατσιστική πρόταση για την οποία έχω επιφυλάξεις αν έτσι την εννοεί ο Ντοστογιέφσκι''<br />Aγαπητε το μόνο που μπορώ να πώ Υστερα απο αυτό ειναι το ''Χριστε και Κυριε''<br />το οποιο μουφαινεται οτι το εχω ξαναπει σε ενα παλιοτερο Διαλογο μαζί <br />σου <br /> (εν τω μεταξύ θα πεσει Φωτιά να με καψει )Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-69786934654648960642009-06-05T14:00:37.508+03:002009-06-05T14:00:37.508+03:00αγαπητέ, "Ο Ηλίθιος, ο Μίσκιν «Αμύνεται όσο μ...αγαπητέ, "Ο Ηλίθιος, ο Μίσκιν «Αμύνεται όσο μπορεί, επιδεικνύει ανωτερότητα και τη γνωστή του ηλιθιότητα, αλλά μένουμε μονίμως με την αίσθηση ότι είναι περιττός ανάμεσα στους ανθρώπους, υπεράριθμος και λίγο άχρηστος παρά πρωταγωνιστής».."<br /><br />Αν σε αυτή την πρόταση, που γράφεις, δεν υπάρχει μεταφορική σημασία τότε είναι μίας πρώτης τάξεως ρατσιστική πρόταση για την οποία έχω επιφυλάξεις αν έτσι την εννοεί ο Ντοστογιέφσκι.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-64364495793753467192009-06-05T12:51:47.114+03:002009-06-05T12:51:47.114+03:00Αγαπητε ο συγγραφας ΔΕΝ ταυτιζει την ενοχή με την ...Αγαπητε ο συγγραφας ΔΕΝ ταυτιζει την ενοχή με την Ντροπή <br /><br />''Η ντροπή είναι ένα (συν)αίσθημα που δεν έχει μελετηθεί αρκετά ,γιατί συγχέεται εύκολα με την ενοχή. Ενοχή αισθανόταν ο Ρασκολνικοφ για τη πράξη του, ο Ηλίθιος του Ντοστογιέφσκι αισθανόταν ντροπή(για την κοινωνική αδεξιότητα του). Ο Ηλίθιος, ο Μίσκιν «Αμύνεται όσο μπορεί, επιδεικνύει ανωτερότητα και τη γνωστή του ηλιθιότητα, αλλά μένουμε μονίμως με την αίσθηση ότι είναι περιττός ανάμεσα στους ανθρώπους, υπεράριθμος και λίγο άχρηστος παρά πρωταγωνιστής»..<br />οσο για :<br />Ο συγγραφέας μάλλον ταυτίζει την ντροπή με την ενοχή και το προπατορικό αμάρτημα.<br />Και αυτό ΔΕΝ <br />εΝΌΧΗ = Ο ΑΠΑΓΟΡΕΥΈΝΟ μΗΛΟ<br /> νΤΡΟΠΉ ΟΜΩς ΕΝΙΩΣΑΝ ΟΤΑΝ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑΝ ΓΥΜΝΟΙ(ο Αδμ κι η Ευα)<br />(Δεν δημοσιευετια ολο το αρθρο ..ισως γιαυτό η παρανοηση )Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-65927784385716143312009-06-05T12:18:57.130+03:002009-06-05T12:18:57.130+03:00Ο συγγραφέας μάλλον ταυτίζει την ντροπή με την ενο...Ο συγγραφέας μάλλον ταυτίζει την ντροπή με την ενοχή και το προπατορικό αμάρτημα.<br />[Η Ντροπή (όπως και η ενοχή σύμφωνα με την Μέλανι Κλαιν) προϋπάρχει στο μικρό παιδί]<br />Κατά συνέπεια η λεγόμενη "σύγχρονη ταυτότητα" είναι η εικόνα που έχει κάποιος για το πρόσωπο. Αν ντρέπεται ή όχι για τον εαυτό του μάλλον αφορά την παιδεία της προσωπικότητος του. Οσο για την Εμπιστοσύνη, "θεμελιακή" ή άλλη ασ μην ανησυχεί και απασχολεί τους κομπογιαννίτες, διότι εφόσον προδόθηκε Πιστώνεται Ενπιστοσύνη.Anonymousnoreply@blogger.com