Αναγνώστες

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Ενα σχόλιο μου σε μια συζητηση περι επιθυμιας και ελλειψης

http://radicaldesire.blogspot.com/2010/09/blog-post_21.html#disqus_thread
''αν υπήρχε ΜΟΝΟ έλλειψη και δεν προϋπετίθετο σε ένα άλλο επίπεδο (θεολογικό, κατ' ουσίαν) η πληρότητα, τότε θα έλειπε από την "έλλειψη" οτιδήποτε την καθιστά τέτοια: και πάλι, δηλαδή, θα έλειπε κατ' ουσίαν η έλλειψη.''
με ενα πααραδειγμα που θελω να το σκεφτειτε μετααφορικά

ας υποθεσουμε οτι καποιος γεννιεται
με μιαν ελλειψη ..
Του λειπει εκ γενετής ενα χερι , ποδι η τα ματια .

ή ιο καλά ως παραδειγα

ειναι Τυφλος εκ γενετής

- εχει λοιπόν μια ελλειψη
Μπορουμε να φανταστουμε τρεις τροπους αντιδρασης -μεταξύ πολλών -σε αυτήν την ελλειψη
1)- Κατι μου εκλεψαν .. Εβλεπα καποτε και ο Κακος θεος - ο κακος Δημιουργος οπως λέγανε οι Γνωστικοι -μου εκλεψε τα ματια ..Το οτι Επιθυμώ να βλεπωειαι ενδειξη η και αποδειξη οτι καποτε Εβλεπα ..
(

2)Οχι δεν ειμαι Τυφλος ..Εσεις ειστε τυφλοι Βλεπω (ψυχωση)


3) Δεν μπορω να υπερβώ την ελλειψη. Επιθυμώ μεν να δω αλλά δεν εκλαμβανω την Επιθυμια αυτή ως αποδειξη η ενδειξη οτι καποτε εβλεπα ..

Η επιθυμια να δω δεν σημαινει τιποτε αλλο απο τηνεπιθυμια ..
Επιπλεον εχω κι αλλες επιθυμιες και ικανοτητες που ΔΕΝ μου λειπουν ..
Αντι να επιεντρωνομαι στην Ελλειψη αναπυσσομαι στις αλλες μου ικανοτητες ..Αποδεοχμαι τηνελλειψη , διαατηρώ την επιθυμια μου χωρις να την κανω υστερια ..

και κανω καλυτερη την ζωή μου δηλαδή ΠΙΟ υποφερτη ..


( συνεχιζω με αλλο παραδειγμα)
- επιθυμια : Να αποκτησουμε αυτό που λειπει.. Αλλά η επιθυμια για kατι που μου λειπει δεν σημαινει οτι καποτε ..το ειχα ..
( επιπλεον η Νοσταλγια δεν ειναι αποδειξη.. Τι περισσοτερες φορες ειναι φαντασιωση )

1 σχόλιο:

Νοσφεράτος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Οργασμός και χρόνος

 Το δογματικό μυθιστόρημα του οργασμού( η οργασμός και χρόνος) ----------------------σελ 40- 44. «Η ανοησία συνίσταται στην ανάγκη της κατάλ...