tag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post6691081470432970205..comments2024-03-27T01:34:35.262+02:00Comments on Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΧΡΗΣΤΟΥ : Το χαλυβουργικό μανιφέστο: Ενα ενδιαφερον κειμενο για την αναπαρασταση, εικονα κ.α του Lenin Reloaded(και οχι μόνο. Μια συζητησηγια την εργατική ταξη και την εικονα της (η την εξαφανιση της εικονας της )Unknownnoreply@blogger.comBlogger28125tag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-33774290326322161812012-01-09T22:27:02.971+02:002012-01-09T22:27:02.971+02:00Ουρμποκαπιταλισμός=τουρμποκαπιταλισμος
Nomadic.. ...Ουρμποκαπιταλισμός=τουρμποκαπιταλισμος<br />Nomadic.. ευχαριστω για το σχολιοΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-70779847787720864232012-01-09T22:25:51.789+02:002012-01-09T22:25:51.789+02:00Δεν έμενε τίποτε καινούριο να παραχθεί που να προκ...Δεν έμενε τίποτε καινούριο να παραχθεί που να προκαλεί αίσθηση και να φαίνεται διακριτό από ήδη χιλιοειδωμένες εικόνες.''<br /> <br /> φυσικά αυτό μας παραπέμπει στην αρχή της Μοδας .. Το ενδιαφερον : Για να ειναι κατι ''ενδιαφερον'' πρπει να ειναι καινουριο, να επενδυθει με την αυρα της Μοδας .. Το χιλιοειπωμένο ειναι πασε , ''παλιομοδιτικο' χανει το ενδιαφερον <br /> Καθως πιά ο καπιταλισμ΄ςειναι σε φαση πληρους εξατμισης , ως Ουρμποκαπιταλισμός το ενδιαφερο εξατμιζεται πριν..καν εκδηλωθει..<br /> Και ο συχγρονος καταναλώτης ειναι Μπλαζε (οπως εθαλεγε και ο Ζιμμελ στις αρχες του 20 ου αιωνα ..) Εχει μπουχτισει απο εικονες ..Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-85731551363916357052012-01-09T21:57:46.673+02:002012-01-09T21:57:46.673+02:00Νομίζω ότι στο ερώτημα "γιατί δεν παρήχθη μία...Νομίζω ότι στο ερώτημα "γιατί δεν παρήχθη μία εικονική/ εμβληματική εικόνα για την απεργία της Χαλυβουργικής", ίσως θα μπορούσαμε να δοκιμάσουμε μία πολύ απλή και πρωτοβάθμια απάντηση: <br />διότι όλος ο 20ός αιώνας, (για να μην πάμε και πιο πριν), είναι γεμάτος από εικονικές/ εμβληματικές εικόνες από απεργίες. Δεν έμενε τίποτε καινούριο να παραχθεί που να προκαλεί αίσθηση και να φαίνεται διακριτό από ήδη χιλιοειδωμένες εικόνες.nomadicuniversalityhttp://nomadicuniversality.wordpress.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-54778248099715082762012-01-09T20:53:52.570+02:002012-01-09T20:53:52.570+02:00Σε ο,τι αφορά το τσιτάτο "εκτός απο τον ιμπερ...Σε ο,τι αφορά το τσιτάτο "εκτός απο τον ιμπεριαλισμό υπάρχει και η μοναξιά", ειναι πάλι ενας μύθος οτι συνδέεται με το ΠΑΣΟΚ, ενω στην πραγματικότητα ηταν μια εκφραση περισσότερο της νεολαίας της ανανεωτικης Αριστεράς σε αντίθεση με την παραδοσιακή κομμουνιστική Αριστερά<br />εδω διαφωνώ<br /> Οπως ειπα και πριν το συνθημα "εκτός απο τον ιμπεριαλισμό υπάρχει και η μοναξιά"προηλεθε απο τον λεγομενο χωρο- πρωην αριστεριστες , αναρχοαυτονομοι , Β πανελαδική '' κλπ<br />που παρηχθη απο το κινημα εναντια στον νομο 815 σατελη του 70(79-80 )<br /> κα οχι αποκλειστικά απο την ''ανανεωτικη αριστερά ''(ΚΚΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚοΥ ) εκεινης της εποσής..<br /> Θα συνεχισω αργοτερα.Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-53470383303046564952012-01-09T20:04:15.068+02:002012-01-09T20:04:15.068+02:00Ενη ευχαριστω πολύ για το σχολιοΕνη ευχαριστω πολύ για το σχολιοΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-10863740074648413582012-01-09T19:27:20.388+02:002012-01-09T19:27:20.388+02:00Διόρθωση:
Εκει που αναφέρεται στο κείμενο
"...Διόρθωση:<br /><br />Εκει που αναφέρεται στο κείμενο <br />"η αντικατάσταση μιας διαχρονικης κοινωνικης αδικίας" <br />ας διαβασθεί, ως <br />"ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ" βέβαιαΕνηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-18375890688755494002012-01-09T19:21:32.991+02:002012-01-09T19:21:32.991+02:00Αγαπητέ Νοσφεράτε,
Ας μου επιτραπει να πω δυό λόγ...Αγαπητέ Νοσφεράτε,<br /><br />Ας μου επιτραπει να πω δυό λόγια, προς το παρόν, στο ποστ με τίτλο "Το χαλυβουργικό μανιφέστο", για το κείμενο της αναδημοσίευσης απο το "Dies brumalis" με τίτλο "Και μοναξια και ιμπεριαλισμος".<br /><br />Εχει καλλιεργηθεί και καλλιεργειται επι δεκαετίες ενας μύθος για το ποιος ηταν ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ πριν και κάποια χρόνια μετά το '81, λοιπόν<br /><br />αν αρχίσουμε απο το πάρτυ της Βουλιαγμένης, στο οποιο αναφέρεται το κείμενο και το θεωρει ως την πολιτιστική σηματοδότηση του ΠΑΣΟΚ.Ισως θα πρέπει να διευκρινισθεί οτι σ΄εκεινο το πάρτυ διασκέδασε η αθηναικη προδευτική νεολαία, η καλλιτεχνικη ελιτ της εποχής αλλά και απλος νεανικός (κατα το πλείστον ) κόσμος, που<br /><br />ουδόλως μπορεί να θεωρηθεί οτι αντιπροσώπευε τη "μισή Ελλάδα" που ηταν ιδεολογικά προσκείμενη τότε στο κόμμα του ΠΑΣΟΚ. Αυτή η Ελλαδα ειδε το γλέντι της Βουλιαγμένης στην τηλεόραση........<br /><br />Σε ο,τι αφορά το μερος του κειμένου οπου αναφέρεται, οτι η τότε κοινωνία ονειρευονταν (μέσω του ΠΑΣΟΚ) την αναρρίχηση της στη μεσαια τάξη, ειναι η ερμηνεία που επικράτησε εκτοτε θέλοντας ετσι να σηματοδοτήσει τους "μη προνομιούχους" της κοινωνίας, δηλαδή τα αποκλεισμένα στρώματα της κοινωνίας απο τις δεκαετίες εξουσίας της Δεξιάς, ομως<br /><br />πουθενά στα ιδεολογικά κείμενα του ΠΑΣΟΚ, αλλά και τις διακηρύξεις του, δεν υπήρχε ως στόχος η "αναρριχηση στα μεσαια στρώματα" αλλά στην αντικατάσταση μιας διαχρονικης κοινωνικης αδικίας,ε εξ΄ου και ο επιτυχημένος προσδιορισμός των "μη προνομιουχων" και οχι στην αντικατάσταση της μιας κοινωνικης τάξης με μια άλλη.<br /><br />Η ιδεολογια που επικρατουσε ηταν, μέσω μιας στρατηγικης να επιτευχθεί η μετάβαση στο σοσιαλισμό, ομως οχι με επαναστατικές πρακτικές αλλά μεσω ενος δημοκρατικού αποκεντρωμένου αντιπροσωπευτικου πολιτικού συστήματος, ετσι<br /><br />οι αναφορές οτι "πίσω απο την επιθυμία για ριζική ΑΛΛΑΓΉ, κρύβονταν ενας μικροαστικός ηδονισμός, αδικει ενα μεγάλο μέρος της κοινωνίας που δεν εμφορείτο απο τέτοιες ιδέες. Η λέξη αλλαγή ηταν ενας καθορισμένος στόχος που μπορουσε να ερμηνευθεί μόνο ως "επιθυμία" για κοινωνικη δικαιοσύνη.<br /><br />Σε ο,τι αφορά το τσιτάτο "εκτός απο τον ιμπεριαλισμό υπάρχει και η μοναξιά", ειναι πάλι ενας μύθος οτι συνδέεται με το ΠΑΣΟΚ, ενω στην πραγματικότητα ηταν μια εκφραση περισσότερο της νεολαίας της ανανεωτικης Αριστεράς σε αντίθεση με την παραδοσιακή κομμουνιστική Αριστερά, η οποία "πάλευε" ενάντια στον ιμπεριαλισμό.Ενηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-22895590846465174412012-01-09T00:14:43.297+02:002012-01-09T00:14:43.297+02:00http://dangerfew.blogspot.com/2012/01/blog-post_08...http://dangerfew.blogspot.com/2012/01/blog-post_08.htmlΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-49016958930876046052012-01-08T14:58:16.269+02:002012-01-08T14:58:16.269+02:00δυο σχόλια στο αρχικό λινκ lenin reload
Νοσφεράτος...δυο σχόλια στο αρχικό λινκ lenin reload<br />Νοσφεράτος είπε...<br /><br /> Άλλωστε, υπάρχει εργατική τάξη σήμερα;<br /><br /> - υπάρχουν Ανεργοι -εργατες .Κι αυτό ειναι οξυμωρο σχημα βεβαια.<br /> προφανώς δεν υπάρχει ..εργατική ταξη ως πληρως ολοκληρωμένη ταξη<br /> . Διοτι η εργατική ταξη προυποθετει ταξικήη συνειδηση ..Και η ολοκληρωση της εργατιής ταξης (με την καταργηση των ταξεων και της εργασιας ) θα σημαινε και την καταργηση της .<br /> Σημερα υπάρχουν εργατες ,υπάρχουν θραυσματα της εργαιτικής ταξης υπάρχει φοβος απολυσεων στην καρδια της παραγωγής ,υπάρχει το κενό της σιωπής , η απωθηση.....Αν πριν μερικους μηνες ,στις πλατειες ,κυριαρχουσε η αγανακτηση (των πληγωμένων καταναλωτων που εβλεπαν το ονειρο να διακοπτεται ξαφνικά ,της ''αμεσης δημορατιας''του φεης μπουκ και αντιγραφου της τηλεοπτικής δημοκρατιας(το θεαμα ,οδιαδιωλωση ως θεαμα , η γιορτη , η επαναληψη της γιορτης ,αντιγραφο το γπεδου - η - εναλλακτικά- φοιτητικών συνελευσεων-μια προσπαθεια δηλαδή αγκιστρωσης στο Φνατασιακό.<br /> Τωρα ειμαστε πιο κοντα στο Πραγματικό . Δηλαδή ,χωρις να μπομε στη θεση του εργατη ,στο εργοστασιο, μπρουμε πια να ανατιληφθουμεκαλύτερα τη θεση του Ανεργου εργατη.<br /> Αυτο -το Πραγματικό- μποουμε παλί να το απωθησουε κι μαλλον θα το απωθησουε .. Αλλά Μακάρι να το συμβολοποιησουμε .Το συμβολικό ειναι γλώσσα ,διακρισεις , επεξεργασια, θεωρια .. Το φανατσιακό ειναι επιστροφή στο σταδιο του Καθρεφτη , ναρκισσιστική αναδιπλωση στην εικονα μας ,στη μοναξια του Πληθους που επειδή μονοι φανταζονται οτι μπορει να ξορκισουν το Κακό , φυσωντας αναποδα και ολοι μαζί εναντια στον Ανεμο.<br /> 8 Ιανουαρίου 2012 12:44 μ.μ. <br />Νοσφεράτος είπε...<br /><br /> Ο εργάτης αποκτά πολιτική οντότητα μέσα από την αφαίρεσή του από αυτό που τον ορίζει, τόσο από τη σκοπιά του κράτους, όσο και από την σκοπιά της συλλογικής του εκπροσώπησης, του γεγονότος δηλαδή της εργασίας του. Ένας εργάτης που δεν εργάζεται, όπως και ένα εργοστάσιο που δεν παράγει, δεν μπορούν να ενταχθούν μέσα σε μια λογική της ανα-παράστασης, πόσο μάλλον της "δραματικής", "αντιπροσωπευτικής" αναπαράστασης του "iconic image". "Δεν υπάρχει τίποτα να δεις" σε μια εργοστασιακή απεργία, στην εικόνα ανθρώπων που κανονικά έπρεπε να βρίσκονται μέσα στο εργοστάσιο και να εργάζονται να βρίσκονται έξω από το εργοστάσιο και να συζητούν ή να πίνουν καφέ ή να κάθονται.''<br /><br /> αυτο το κατανοω ως εξης<br /> -iconic ειναι στο επιπδεδο της εργαισας η ..καριερα η η καταναλωση. Ιconic π.χ ειναι οι διαφορες διαφημισεις των ΙΕΚ που υποσχονται δουλεια γραφειου κλπ κλπ ..Και φυσικά οι διαφημισεις καταναλωτικών προιοντων ..<br /> το ικονικ ομως απευθυνεται στο Φανατσιακό , στο σταδιο του καθρεφτη.. Στην πειπτωση δε της καριερας θυμιζει τον καθρεφτη της Μαγισσας ?(καθερεφτη καθρεφτακι μου ποια ειναι η ομορφοτερη κλπ)..<br /> αντιθετα δεν υπάρχει τιποτε λαμπρο σε μια ...θεση εργιασιας . ΤΟ ΠΟΛΎ ΠΟΛΎ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΈς ..Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-4583658278539245262012-01-08T14:54:30.790+02:002012-01-08T14:54:30.790+02:00το κειμενο μου θυμισε λίγοτην εννοια της αλλοτριωσ...το κειμενο μου θυμισε λίγοτην εννοια της αλλοτριωσης στον Μαρξ η οποια ξεκινά απο την παραγωγη .:ο εργατης αλλοτριωνεται α) απο τον χρόνο ττου: οσο ειναι στο εργοστασιο ειναι εκτος εαυτου β) απο την διαδικαίας παραγωγής του προιοντος γ) απο το ιδιο το προιον που δεν του ανηκει(υπεραξια κ.ο .κ. )Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-88980428490774077682012-01-08T13:21:23.447+02:002012-01-08T13:21:23.447+02:00βερνυ ετοιμασου και για τηξην παραλληλη συζητηση ...βερνυ ετοιμασου και για τηξην παραλληλη συζητηση για τους αγανακτισμένους λαικισμοκλπ .. Θυμαμαια κατι ωραια ποιηματακια που εγραφες για το ξανθό βαμμένο μαλι στις πλατειες (αχ ..παει η Καρακάξα ..)Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-64680192124207604262012-01-08T13:18:59.002+02:002012-01-08T13:18:59.002+02:00το ηξερα..(μαγος ων )το ηξερα..(μαγος ων )Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-68632341944982290412012-01-08T13:13:30.293+02:002012-01-08T13:13:30.293+02:00Δεν ξέρω αν προτείνοντας τη λέξη "εμβληματικό...Δεν ξέρω αν προτείνοντας τη λέξη "εμβληματικός-ή-ό" ως ερμηνεία του iconic συμβάλω στην ουσία της συζήτησης ή όχι. Πάντως μού φαίνεται αρκετά κοντινή σε αυτό που παραπέμπει η αγγλική έννοια. Τώρα ως προς το επίμαχο θέμα φοβάμαι ότι δεν έχω τα φόντα για να μπω στο ψαχνό του προβλήματος. Πάντως παρακολουθώ με ενδιαφέρον. (Ναι, Νόσφη, είμαι ένα από τα διακόσια-τόσα χτυπήματα, χαχα)bernardinanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-80666661139121311322012-01-08T12:58:42.546+02:002012-01-08T12:58:42.546+02:00συγκεκριμμένα πάνω απο 200 χτυπηματα μεχριτρα μον...συγκεκριμμένα πάνω απο 200 χτυπηματα μεχριτρα μονο σε αυτο το ποστ .Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-77856830959419974372012-01-08T12:47:55.548+02:002012-01-08T12:47:55.548+02:00Aγαπητε αλεκο δεν ξερωτι γινεται αλλου μπορω οως ...Aγαπητε αλεκο δεν ξερωτι γινεται αλλου μπορω οως να σε διαβεβαιωσω οτι στο δικο μου Μπλογκ τα χτυπήματα σε αυτο το Ποστ ειναι - συγκριτικά μιλώντας - αρκετα εως πολλά .. Οπως μπορεις να δεις πανω δεξια ειναι πρωτο σε χτυπήματα...Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-65402430735521427492012-01-08T10:02:52.879+02:002012-01-08T10:02:52.879+02:00Αρχικά , δεν είχα καταλάβει τι πραγματικά συνέβαιν...Αρχικά , δεν είχα καταλάβει τι πραγματικά συνέβαινε . Στην πορεία όμως , αντιλαμβανόμενος , ότι , το αρχικό κείμενο είναι "αλλού" και ο διάλογος , γίνετε , εδώ κι εκεί , μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα . Αν και προσγειώθηκα γρήγορα , βλέποντας , ότι ο τόσο ενδιαφέρων διάλογος , είναι περιορισμένος σε μικρό αριθμό αναγνωστών . <br />Παρ' όλα αυτά , η απογοήτευσή μου , είναι κατά πολύ μικρότερη (κι εδώ παρακαλώ όσα διαβαστούν , να ληφθούν ως σχόλιο για όσα έγραψε ο "Αντώνης" στις 7/1/2012 4.17μμ)από όσα είδα να συμβαίνουν στην "Πλατεία" . Κακώς βέβαια και θα καταλάβετε το γιατί , από το πνεύμα του σχολίου μου .<br />Στην "Πλατεία" , βρέθηκε , ένα πολυπληθές ακροατήριο , το οποίο χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια , δεχόταν να ακούσει τα πάντα , ακόμα και τα "θεωρητικά εγχειρήματα" , όπως πολύ κομψά είναι η αλήθεια , αναφέρετε . Ανέξοδα , θα πρόσθετα .<br />Η αλληλεγγύη στον αγώνα των Χαλυβουργών , η "παρουσία" στη "ζωή" των εργατών , είτε στα εργοστάσια , είτε στους χώρους όπου διαβιώνουν , απαιτεί , κόπο και θυσίες . Είναι , είμαστε (σωστότερα) διατεθιμένοι , να κάνουμε τέτοιες θυσίες ; όσοι κι αν ήμαστε , λίγοι ; λίγοι , αλλά συνειδητοποιημένοι , γνήσιοι υπερασπιστές του δικαίου των αγώνων τους ή απλά θα παραμείνουμε προσκυνητές των "εικόνων" και θα μαθαίνουμε για κάποιον (!) αγώνα , κάποια (!) κινητοποίηση , μέσα από το διαδίκτυο κλπ ;<br /> Μα στ΄ αλήθεια , πόσα ακόμα μπορούμε να πούμε ...<br /><br />σ.σ.: Δεν σας μέμφομαι για το θεωρητικό του κειμένου σας , λάβετε τις παρατηρήσεις μου (τις αρχικές) ακόμα κι ως αυτοσαρκασμό !ο κύριος "αμ"https://www.blogger.com/profile/02285768772772176442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-12365352287927076332012-01-08T09:31:56.914+02:002012-01-08T09:31:56.914+02:00Ένα "αντισχόλιο" , που μπορεί να γίνει κ...Ένα "αντισχόλιο" , που μπορεί να γίνει και αφορμή , για νέο κύκλο συζήτησης . Αφορά το σχόλιό σας , της 6/1/2012 στις 6.50 μμ<br />Λέτε , ότι τότε , πριν από 35+ χρόνια , οι αριστερές οργανώσεις , καμάρωναν αν προσέγγιζαν κάποιον εργάτη . <br />Μα ξέρετε τι συμβαίνει στις μέρες μας ; Οι αριστερές οργανώσεις , ακόμα και τα πρωτοβάθμια συνδικάτα θα έλεγα , δεν προσεγγίζουν καν . Δεν είναι καν στους στόχους τους κάτι τέτοιο , υποψιάζομαι . Αρκούνται και δεν είναι κατ' ανάγκη κακό , στους "προσφερόμενους" και δεν θα πω ποιούς εννοώ , είναι κατανοητό . Έτσι , μ' αυτόν τον τρόπο , βλέπουμε στην κοινωνική σύνθεση των αριστερών κομμάτων , οργανώσεων , να απουσιάζουν οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα (σικ) ή αλλιώς , οι εργάτες .<br />Καταλαβαίνετε πόσο επιζήμιο είναι αυτό για την υπόθεση τους .ο κύριος "αμ"https://www.blogger.com/profile/02285768772772176442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-85021820333728921162012-01-08T01:31:05.971+02:002012-01-08T01:31:05.971+02:00και φυσικα καθε επαναληψη ειναι διαφορετική... Καθ...και φυσικα καθε επαναληψη ειναι διαφορετική... Καθε φορα Αλλο τονιζεται και αλλο υποτονιζεται <br /> παρατηρηση δευτερη :αυτη η προσπαθεια επνασυμβολοποιησης Δεν πρεπει ναχει χαρακτηρα φονταμενταλισμου: φονταμενταλιμό ονομαζω την επιστροφη σε μια διακεκομένη παραδοση με τροπο Κυριολεκτικο .Δηλαδή στρεβλώνοντας το συμβολικό η εκλαμβανοντας το Συβολικό ως Πραγματικό.<br />Π.χ Οι θρησκευτικοι φονταμενταλιστες εκλαμβανουν το Κορανι Κυριολεκτικά με τροπο που η παραδοση του Ισλαμ Δεν το εκανε -<br />....Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-57178681505604460142012-01-08T01:26:15.346+02:002012-01-08T01:26:15.346+02:00παρατηρηση: αν η εργατική ταξη - η οποια ειναι ε...παρατηρηση: αν η εργατική ταξη - η οποια ειναι ενας ου-τοπος ,μια μη-ταξη(ακομα καιστο αρχικομαρξικο σχημα:μεχρι ναα γινει ταξη για τον εαυτο της και να διλυθει ως ταξη στην αταξική κοινωνια) <br />απωθήθηκε και απωθειται ως τραυμα-δηλαδή ''λυσις στη συνεχεια του δερματος''-εκεινη η τρυπα απο ην οποια διεισδυει το πραγματικό..<br /> τοτε δεν θα πρεπει να περιμενουμε και την ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΤΟΥ ΑΠΩΘΗΜΈΝΟΥ; <br />-Ως ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ..Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-7877599776534516852012-01-07T16:17:10.394+02:002012-01-07T16:17:10.394+02:00@αμ: Ως συγγραφέας του "Χαλυβουργικού μανιφέσ...@αμ: Ως συγγραφέας του "Χαλυβουργικού μανιφέστου", να σας ευχαριστήσω για τα σχόλιά σας και να εξηγηθώ: επί 40 τουλάχιστον ημέρες δημοσιεύω κάθε είδους απλά και εύληπτα κείμενα σε στήριξη του αγώνα των χαλυβουργών, ακριβώς επειδή το σημαντικότερο αυτή τη στιγμή είναι το καθαρά πρακτικό σκέλος: η αλληλεγγύη στον αγώνα αυτό.<br /><br />Πήρα όμως την πρωτοβουλία, μετά από όλο αυτό το διάστημα να γράψω ένα θεωρητικό κείμενο καθώς παρατήρησα, ότι σε αντίθεση με τα γεγονότα στο Σύνταγμα, όπου οι θεωρητικοί της αριστεράς επιδόθηκαν σε σωρεία θεωρητικών εγχειρημάτων, κανείς δεν ασχολήθηκε με του χαλυβουργούς.<br /><br />Τα θεωρητικά κείμενα έχουν την δυσκολία τους τόσο για αυτόν που τα γράφει όσο και για αυτόν που τα διαβάζει. Είναι όμως απαραίτητα για να μετατοπίσουν την αντίληψη του τι διακυβεύεται σε ένα διαφορετικό επίπεδο, να διεκδικήσουν και ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ και όχι μόνο πρακτική σημασία και αξιοπρέπεια για έναν αγώνα.<br /><br />Και πάλι ευχαριστώ για την ανάγνωση και θα μελετήσω προσεκτικά τα σχόλιά σας.Αντωνηςhttps://www.blogger.com/profile/05403240713076869920noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-5886478745863908842012-01-07T15:24:33.528+02:002012-01-07T15:24:33.528+02:00μια πρωτη παρατηρηση για το χαλυβουργικο μανιφετσι...μια πρωτη παρατηρηση για το χαλυβουργικο μανιφετσι -τελευταιο μερος <br /> 1. Το Συμβολικό ειναι μια γλωσσα . Η Γλωσσα συμβολικό δεν ειναιενα αθροισμα σημαινοντων αλλά μια αλυσσιδα σημαινοντων..Οπου σημασια εχουντα συμβολα -λεξεις αλλά κυριως η δομή , η προταση η συναρθρωση των σημαινοντων <br /> 2. Η γλωσσα συμβολικό της εργατικής ταξης εχει σπασει και απωθηθει- θαφτει:Και λόγω της ηττας του υπαρκτου Σοσιαλισμου και λόγω αποβιομηχανισης του Πρωτου κοσμου ,Ιντερνετ ,προπαγαδας , καταναλωτισμου,κλπ...<br />ειναι σαν να σπαει ενα κομπολόι και οι χαντρες του να εχουν θαφτει κατω απο στρωατα λάσπης .<br /> 3. Η επανασυσταση του συμβολικου δεν μπορει να γινει σπασμωδικά . Πρεπει πρωτα να βρουμε τις χαντρες να τις καθαρισουμε κλπ.. και να συναρμολογηθει σε μια νεα συναρθρωση (συνεχεια βεβαια της παλιας αλλά νεα )Και φυσικά η καινουρια γλώσσα συμβολικο θα ειναι ενα καινουριο κομπολόι συνεχεια -παιδι του παλιου..<br />Δηλαδήμηρμηγκοδουλεια <br />Το προβλημα -υποκειμενικο - ειναι οτι δεν υπάρχει χρόνος <br />αλλά δεν νιαζεται για κατι τετοια η ιστοριαΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-25646537296127129382012-01-06T18:50:46.916+02:002012-01-06T18:50:46.916+02:00αγαπητε φιλε βρισκω εξαιρετικά αυτά που γραφεις κα...αγαπητε φιλε βρισκω εξαιρετικά αυτά που γραφεις και τη Βιωματικη οπτική σου. Μου θυμισεςς καμμια 35 -36 χρονια πισω ,στην εποχή που στις αριστερες οργαναωσεις καμαρωναν οταν ειχαν προσεγγισει κανενα εργατη βλέποντας τον πάντα σαν -οπως κιε δώ ειπες - περιεργο ον.Αλλά συνεχισε σε παρακαλώ αν εχεις -που εχεις - κιαλλα να μου πεις .. Μετά θα πώ κι εγω τα δικά μου για τα χρονια του 70(αν τωρα ο εργατης απωθειται τοτε ηταν ..φετιχ ..)Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-28392488037260306452012-01-06T18:02:27.606+02:002012-01-06T18:02:27.606+02:00Πω πω πολλά έγραψα , που δεν χώρεσαν σε ένα "...Πω πω πολλά έγραψα , που δεν χώρεσαν σε ένα "κουτάκι" . Όσα δεν χώρεσαν , τα αντέγραψα και τα "βάζω" σ' αυτό το κουτάκι ...<br /><br /><br />Ξέρετε τι με στεναχωρεί στ' αλήθεια και ταυτόχρονα με πνίγει ;<br />Ότι σήμερα , τον εργάτη τον βλέπουν σαν κάποιο περίεργο ον , που άλλοτε πρέπει να σχοληθούμε μ' αυτό γιατί το είπε και ο Μάρξ και ο Λένιν και άλλοτε πρέπει να έρθει στην δεύτερη γραμμή της επικαιρότητας , γιατί τώρα πρέπει να λύσουμε το θέμα των σι ντι ες του πι εσ αι και της επιστροφής στην δραχμή . Πάει παραπίσω , γιατί πρέπει να σκεφτούμε τι θα απαντήσουμε στον πχ Βαρουφάκη και δεν ξέρω κι εγώ σε ποιόν άλλον (αυτός μου ήρθε στο μυαλό , είναι πολλοί από δαύτους ) , που όμως δεν τους υποτιμώ , αλλά η ζωή είναι αλλού .<br />Πολλά είπα , ίσως επανέλθω και δεν είναι απειλή , το θέμα της χαλυβουργίας με απασχολεί πολύ . Όχι , δεν δουλεύω εκεί , μακάρι να δούλευα εκεί , αλλά σε ένα μικρό εργοστάσιο , όπου οι απολύσεις την παραμονή των χριστουγέννων , έρχονται τόσο φυσιολογικά , όσο και η ίδια η γέννηση του ιησου κάθε 25 του γενάρη , τόσα χρόνια πια .ο κύριος "αμ"https://www.blogger.com/profile/02285768772772176442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-62813692449932599952012-01-06T18:00:26.317+02:002012-01-06T18:00:26.317+02:00Επανήλθα ...
Απ' το πρωί διαβάζω και ξαναδιαβά...Επανήλθα ...<br />Απ' το πρωί διαβάζω και ξαναδιαβάζω , όλο το γραπτό , προσπαθώντας να αποκρυπτογραφήσω τα γραφόμενα . Είναι δύσκολο και το καταλαβαίνεται κι ευχαριστώ . Μόλις τώρα , είδα και το βίντεο , της ομάδας "ελληνοφρένεια" , που δεν το είχα δει και θα συμφωνήσω με την παρατήρηση , που υπάρχει στο γραπτό , απόλυτα ! Πρόσεξατε τι λέει ο "πρωταγωνιστής" στο τέλος ; "όσοι πιστοί , προσέλθετε , αυθεντικά πιστοί όμως..." <br />Νομίζω εκεί θα πρέπει να αναζητήσουμε την αλήθεια σ' αυτό που όλους μας βασανίζει .<br />Προ ημερών κι όταν η απεργία διένυε ήδη την 48η μέρα , έλαβα μία πρόσκληση , για να παρακολουθήσω τις εργασίες κάποιας συνάντησης , φορέων της αριστεράς , με θέμα την ενότητα κλπ κλπ . Την επέστρεψα με απέχθεια , όχι γιατί δεν με ενδιαφέρει το θέμα , αλλά γιατί θεώρησα , απείρως σημαντικότερο , να βρεθώ στο χώρο των απεργών , παρά να αναλωθώ σε ατέρμονες φιλοσοφικές συζητήσεις και άλλα τέτοια συγκινητικά . "Παρέσυρα" κι άλλους μαζί μου , που το πιο ενδιαφέρον για μένα , ήταν πως οι "άλλοι" , φίλοι μεν , αλλά όχι εργάτες . Ίσως , εκείνο το απόγευμα , να ήταν η πρώτη φορά που διάβαιναν πόρτα εργοστασίου . Που θέλω να καταλήξω , επειδή φοβάμαι πως το "τραβάω" . <br />Οι αγώνες των εργατών , αλλά και όχι μόνο αυτοί , η "κοινωνία" των εργοστασίων , είναι και παραμένει κλεισμένη , πίσω από τα κάγκελα ή τα συρματοπλέγματα τους και δεν είναι τυχαίο . Κάποιες προσπάθειες που γίνονται , ώστε η "ζωή" στις φάμπρικες , να γίνετε γνωστή έξω από αυτές , μάλλον σκοντάφτουν σε νοοτροπίες και αντιλήψεις , που ενώ τις βλέπω , τις ζω , δεν μπορώ να σας τις περιγράψω . Ο εργάτης , αντιμετωπίζετε , σαν ένα θεώρημα και τίποτα άλλο . Παλιά , πολύ παλιά , τον εργάτη , τον ξεχώριζες από πολύ μακριά . Από το ντύσιμο , από την συμπεριφορά , από τα μέρη που σύχναζε , από τον τρόπο που διασκέδαζε και πολλά άλλα . Στην πορεία του χρόνου , έγινε προσπάθεια , να αλλοιωθεί αυτή η εικόνα , για ευνόητους λόγους και πέτυχε . Η ουσία όμως παρέμεινε ίδια . Πάντα θα υπάρχει ο εργάτης και πάντα θα υπάρχει ο υπάλληλος ή αν θέλετε ο αριστοκράτης εργαζόμενος (που ίσως είναι και χειρότερα εκμεταλλευόμενος) .<br />Τώρα , στην περίπτωση της Ε.Χ. , έχει συμβεί το εξής : Η αγανάκτηση των εργατών έχει ξεχειλίσει τόσο , που δεν ελέγχετε κατά την γνώμη μου κι αυτό γιατί , εδώ και χρόνια , οι συνδικαλιστικές παρατάξεις (κι εννοώ τις αριστερές) που δρούσαν στα σωματεία , αδυνατούσαν ή δεν ήθελαν να βαθύνουν στο ίδιο το πρόβλημα , μέχρι του σημείου . Ποτέ , μα ποτέ , δεν είχαν χαρτογραφηθεί (επιτρέψτε μου τον όρο) οι χώροι εργασίας και γεωγραφικά (αστείο) , αλλά και σαν χώροι με ιδιαιτερότητες , προβλήματα κλπ κλπ . Γι αυτό θα έχετε παρατηρήσει κιόλας , σε μέρες γενικών απεργιών , ανακοινώνονται ποσοστά συμμετοχής , επιλεκτικά . Αυτό δεν το θεωρώ καθόλου τυχαίο . Οι αριστερές παρατάξεις , αδυνατούν να ελέγξουν , τους χώρους δουλειάς ή σωστότερα , αδυνατούν να παρατηρήσουν τα φαινόμενα κι αυτό έπειτα από 31 χρόνια δουλειάς , κατέληξα , πως μάλλον δεν είναι τυχαίο , αλλά ηθελημένο , όσο κακό κι αν ακούγετε αυτό . Αν παρακολουθήσει κανείς τα γεγονότα , θα δει , ότι πάντα ή σχεδόν πάντα , κάποιος εργατικός αγώνας , προβάλλεται από τα μμε , μόνον αν αυτός μπορεί να προσφέρει στην αντιπροπαγάνδιση του (υπάρχει τέτοια λέξη ;) αν όχι , τότε , τον "θάβουν" γιατί μαζί με όλα τα άλλα , θα είναι και επιζήμια ή κάθε προβολή του ακόμα και η αρνητική .<br />Δεν εξαντλείτε το θέμα δυστυχώς στα όρια ενός σημειώματος .ο κύριος "αμ"https://www.blogger.com/profile/02285768772772176442noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-56003033028225338082012-01-05T22:53:55.556+02:002012-01-05T22:53:55.556+02:00Μια γνώμη είπα , ίσως και να μην την διατύπωσα και...Μια γνώμη είπα , ίσως και να μην την διατύπωσα και σωστά , εργάτης είμαι , δώστε τόπο στην οργή .''<br /><br />αγαπητφιλε οχι μόνο δεν υφισταται ..οργή αλλά αντιθετως μεγαλη συμπαθεια ..Εχετε δικιο για οσα λέτε ... Επιλεον ειστε και ευγενής (κατι που ..σπανιζει γιατι στο διαδικτυο τελευταιως ..η ευγενεια στον σχολιασμό θεωριται ..''αστικο καταλοιπο..'')<br /><br /><br />Ειστε απολύτως καλοδεχουμενος στο μπλογκ μου να σχολιαζετε οσο θελετεΚαλή χρονια και καλές αντοχές οπως λέμε για το 2012..Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.com