tag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post2245303085144165589..comments2024-03-27T01:34:35.262+02:00Comments on Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΧΡΗΣΤΟΥ : γιατί οι ερωτευμένοι ....;Unknownnoreply@blogger.comBlogger41125tag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-78733185458879193632016-03-02T14:03:26.213+02:002016-03-02T14:03:26.213+02:00περι ΒΛΑΚΕΙΑΣ (εμού του ιδίου)
http://nosferato...περι ΒΛΑΚΕΙΑΣ (εμού του ιδίου)<br />http://nosferatos.blogspot.gr/2008/07/18.htmlΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-13270864998023381292016-03-02T14:01:14.966+02:002016-03-02T14:01:14.966+02:00οταν μιλω για ευφυια δεν εννοω φυσικά ..δεικτες... οταν μιλω για ευφυια δεν εννοω φυσικά ..δεικτες νοημοσυνης ..<br /><br /><br /><br />Μιλω για την ικανοτητα να ξεφευγει καποιος απο στερετυπα και προκαταληψεις .. <br />Τα στερεοτυπα για τους περισσοτερους ανθρωπους προσφερουν μια Οντολογικά ασαφλεια <br />:<br /> ''ετσι ειναι τα πραγματα '' οποτε προχωραμς - αυτο εξαλλου συνιστα και την τεραστια δυναμη της Βλακειας; σε μια μεγαλη Βιβλιογραφια - Τσιπολα , Λεμπεσης , Εκο, Ρ Μουζιλ κ.α - ο βλακας οριζεται οχι το προσωπο με ..χαμηλο δεικτη νοημοσυνσης αλλά εεινος που εχει στερεοτυπες βεβαιαοτητες - <br /><br />Ετσι μπορει να συναντησει - κατα Τσιπολα - και ενα μεγαλο πσοσοστο ΒΛΑΚΕΙΑΣ τοσο μεταξυ καθηγητων πανεπιστημιου οσο και μεταξυ εργατων <br /> επ αυτου εχω συγγραψει κι εγω το ΠΕΡΙ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ποστ στη Σπηλια το οποιον θα επισυναψω <br /><br /><br />Τωρα Αν ο Βλαξ οχυρωνεται πιωσ απο στερεοτυπ ο Ευφυης μενει Γυμνος - ψανει μονος του ..Ο ΜΕΓΑΛΟΦΥΗΣ τυπου Νιτσε ψαχνει στα εγκατα της Υπαρξης .. Ανοχυρωτος .. Για αυτο πετα σαν τον ΙΚΑΡΟ χωρις διχτυ ασφαλειας .. και γι αυτο Πεφτει <br />Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-68746550807038492632016-03-02T03:30:47.868+02:002016-03-02T03:30:47.868+02:00
Αναγνωστη,
Ο Φρεντερικ συνετρίβη κατω από το βαρ...<br />Αναγνωστη, <br />Ο Φρεντερικ συνετρίβη κατω από το βαρος των αντιληψεων του, αυτή είναι η μια αναγνωση.<br />Η άλλη είναι ότι η σχιζοφρενεια υπηρχε αλλα μεγαλωνοντας ή αρωστεια τον κατεβαλε, ωστοσο γνωρίζουμε ότι ενας ανθρωπος που πασχει από σχιζοφρενεια μπορει να είναι λειτουργικος όταν δεν είναι σε κριση.<br /><br />Αλλωστε μην ξεχναμε ότι οι μεγαλύτεροι στοχαστες και γενικα οι συντριπτικα περισσοτεροι μεγαλοφυεις δημιουργοι δεν ειχαν μια ευτυχισμενη ζωη, το αντιθετο μαλιστα. Θειος Ισιδωροςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-83618499821685385142016-03-01T14:08:25.570+02:002016-03-01T14:08:25.570+02:00Γιατί είναι λίγοι οι ευφυείς;; Εκτός αν το ορίσουμ...Γιατί είναι λίγοι οι ευφυείς;; Εκτός αν το ορίσουμε με βάση τα αποτελέσματα του ..άει κιου, οπότε εντάξει.<br />(μου λεγανε τώρα τελευταία και για άλλον ένα δείκτη, έικιού, κάπως έτσι, αλλά δεν πρόλαβα να ..εντρυφήσω, αν και μου φάινεται ότι είναι μεγάλη παράλλειψη, (είναι βέβαιον ότι) έχει ψωμί, τέλος πάντων δεν είναι το θέμα μας αυτό :smile:.<br />Από την άλλη σκέπτομαι Νοσφεράτε ότι, ενώ συμφωνώ στο σκέλος των (ω)οφελειών της επαφής με τις επικούρειες αντιλήψεις, το ζήτημα της σύλληψης και διατύπωσης μιας θεωρίας (φιλοσογίας τέλως πάντων ότι είναι δόκιμο) είναι διαφορετικό ζήτημα από την εφαρμογή του.<br />Ας πούμε για μένα η (προσωπική) πορεία του Νίτσε δεν σχετίζεται (τόσο πολύ) με τα συμπεράσματα των αναζητήσεών του. <br />ΥΓ. Ανώνυμη δεν είχα παρεξηγηθεί και αν υπήρξε κάποια τέτοια εσάνς στο σχόλιό μου (που απάντησες) αναλάμβάνω την ευθύνη (σορυ) η αλήθεια είναι ότι καμιά φο΄ρα έτσι όπως γράφω σχόλια μπορεί αυτό που φαίνεται να ..μην είναι αυτό που νομίζει (ο άλλος).<br />Ήθελα να πω ότι δεν έχω στόχους δι'ότι δεν θα μπορούσα αν έχω, αν είχα θα ήταν ..βολουντατρισμός και φυσικά το εννοώ για όλους, έτσι το βλέπω ..γενικότερα.<br /><br />Αναγνώστης ο αθηναίοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-14260426511086688602016-02-29T19:21:15.747+02:002016-02-29T19:21:15.747+02:00 θειο ακριβως αυτό: Ο Νιτσε ειδε ανατομικά την ... θειο ακριβως αυτό: Ο Νιτσε ειδε ανατομικά την ανθρωπια μας , σαν χειρουργος σαν ανατομος .. διεκρινε τα φυλλα της αληθειας μας : σαν ενα κρεμμυδι τα ξεφλουδισε και στοβαθος τι εμεινε; τιποτε <br /> Ομως στο τελος δεν αντεξε κι ο ιδιος το βαρος του μυαλου ου ..Τρελαθηκε γυριζε στη ιταλια και πειραζε τους περαστικος : σιαμο κοντεντι; σονο ντιο χο φαττο κουεστα καρικατουρα <br /> γιατι ο πονος της εΥΦΥΙΑς ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ με τον οποιο πονο αισθανεται ο μεσος ανθρωπος: αυτος απλως πονά και εμπιστευεται το Υποκειμενο που υποτιθεται οτι Γνωριζει , η/και τον Θεό ενω ο ευφυής και ο Νιτσε δεν ηταν απλώς ευφυης αλλά Μεαγαλοφυής δεν εχει που να εμπιστευτει : δεν υπάρχει μυστικό δεν υπάρχει οριο και αυτο Δεν αντεχεται <br /><br /> ετσι ο πονος Πολαπλασιαζεται με την ευφυια <br />Γιαυτο και τους Ευφυείς τους σωζει μονο ο Επικουρος και οι αναλογες φιλοσοφιες <br /><br /> Γι αυτό από την αλλη οι Επικουρειοι θα ειναι παντα Λιγοι- Η επικουρεια φιλοσοφια απευθυνεται στους ευφυεις Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-4398697383461570562016-02-29T15:44:41.607+02:002016-02-29T15:44:41.607+02:00Ακριβως!
Με την ευκαιρία θελω να τονισω ότι θεωρ...<br /><br /><br />Ακριβως! <br />Με την ευκαιρία θελω να τονισω ότι θεωρω τη γενεαλογια της ηθικης ένα από τα πιο σημαντικα κειμενα του Νιτσε. <br />Χρειαζεται δυναμη και ευφυια για να μπορεσει να διακρινει το πραγματικο νοημα του εαυτου, του κοσμου και της ζωης πισω απο τα παραμορφωτικα κατοπτρα της ηθικης που εχει επιβαλει η θεολογια. <br />Απο αυτη την αποψη "Η γενεαλογια της ηθικης" ειναι μια πραγματικη αποκαλυψη, μετα απο αυτο το εργο ολοι πλεον μπορουν να γνωριζουν. <br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-30997303933992997792016-02-28T08:46:03.849+02:002016-02-28T08:46:03.849+02:00πολύ ωραιο Θειο
θυμιζω μονο πως ο Νιτσε -στη...πολύ ωραιο Θειο<br /><br /> θυμιζω μονο πως ο Νιτσε -στην Γενεαλογια της Ηθικής νομιζω - ονομασε την χριστιανική ''αγαπη'' ως ''τον λεπτοτατο ανθο της μνησικακιας...Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-45453432506862472702016-02-27T17:03:38.023+02:002016-02-27T17:03:38.023+02:00ο Θειος
Λεει η Ανωνυμη για την αγαπη: "...η...<br /><br />ο Θειος<br /><br /><br />Λεει η Ανωνυμη για την αγαπη: "...η αγαπη ισως να είναι το απομεινάρι του έρωτα" <br /><br />Εδω μπαινουμε σε αλλα νερα, τα νερα της αγαπης. <br />Τι ειναι αγαπη?<br />Η αγαπη, όπως την ξερουμε σημερα είναι ναρκοθετημενη και υπαγορευμενη από τον χριστιανισμο, ο οποιος της προσεδωσε ηθικο περιεχομενο καθιστωντας την ηθικη αξια και -κυριως- ηθικη υποχρεωση: «Αγαπα τον πατερα σου και την μητερα σου», «Αγαπα τον πλησιον σου σαν τον εαυτο σου» μας επιβαλει η χριστιανικη πιστη.<br />Προκειται δηλαδη για την επιβολη ενός κανονιστικου συστηματος που στοχευει και προσβαλει το συναισθηματικο πεδιο, εκει που είναι ευαλωτος ο ανθωπος, στο οποιο εγκαθισταται με την μορφη του αξιακου συστηματος, όπως το κακοβουλο λογισμικο στον υπολογιστη.<br /> Τετοια αγαπη δεν υπαρχει στον αρχαιο κοσμο, εκει η αγαπη είναι γνωστη ως η επιθυμια για καποιο προσωπο, η συναισθματικη εξαρτηση από αυτό και αναγκη να ειμαστε μαζι του.<br />Η απωλεια του, η αποκοπη μας από αυτό αποτελει μια οδυνηρη και δυσβασταχτη κατασταση που ανατρεπει βιαια το συναισθηματικο μας status quo και διαμορφωνει νεα δεδομενα στα οποια καλειται να προσαρμοσθει το ατομο.<br /> Δεδομενου λοιπον ότι τα συναισθηματα δεν είναι τιποτα περισσοτερο από μια σειρα βιοχημικων αντιδρασεων είναι σαφες ότι προκειται για ένα στερητικο συνδρομο που πυροδοτειται από την απουσια του συγκεκριμενου (αγαπημενου μας) ατομου.<br />Αλλα, μπορει να ισχυριστει καποιος ότι η αγαπη υπαρχει και κατά την παρουσια του (αγαπημενου μας) ατομου, χωρις δηλαδη να στερηθουμε την παρουσια του. Αυτό οφειλεται στην ιδεα ότι μπορει να το χασουμε και να στερηθουμε την παρουσια του καθως φανταζομαστε ποσο δυσαρεστο θα είναι κατι τετοιο. Όμως παντα η απουσια του πυροδοτει πιο εντονα συναισθηματα από την παρουσια του αγαπημενου μας ατομου. <br /><br /><br /><br />Κυριως όμως, στον αρχαιο κοσμο, η αγαπη προς αλλα –πλην των οικειων- ατομα, αποτελουσε ένα συστημα αναφορας που ειχε σχεση με το θαυμασμο και την αναγνωριση αρετων όπως είναι η δυναμη και η ομορφια. Γεναιος και ευειδης είναι ο τυπος του ατομου που αποσπουσε την αναγνωριση και τον θαυμασμο, την επιθυμια των αλλων γιαυτους και τους εκανε αγαπητους δηλαδη αξιολατρευτους και περιζητητους. <br /><br />Σημερα που η αγαπη εχασε το αρχικο της περιεχομενο, απεκτησε ηθικη σημασια και αποτελει ηθικο καθηκον του ατομου, αλλαξαν και τα κοινωνικα προτυπα, ετσι περιζητητα είναι πλεον τα ατομα που διαθετουν αλλες ιδιοτητες, αλλα αυτό πλεον δεν το ονομαζουμε αγαπη. <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-81820387194978248232016-02-26T01:06:23.111+02:002016-02-26T01:06:23.111+02:00ειχα γραψει κιαλλα αλλά εγινε ενας μπουρδουκ...ειχα γραψει κιαλλα αλλά εγινε ενας μπουρδουκλεμες και τα σβησε<br /> Η ουσια ηταν οτι ο ερωτας προκαλειται αρχικά απο μμια επιθυμια - αλλά δεν ειναι μονο επιθυμια<br /> Η επιθυμια προκαλειται και απο τα εμποδια .. για να αναψει ο ερωτας πρεπει να ειναι αρκια ανεκπληρωτος κατι να τον εμποδιζει .. οταν αρχιζει να ..εκπληρωνεται σβηνει η καταλαγιαζει σε αγαπη <br /><br /> Ομως η επιθυμια Δν ειναι Πληρως ερωτας ..Η επιθυμια ταιριαζει με την αρπαγη , να δρεπουμε καρπους , να απολαμβανουμε κατι ηδη ετοιμο- Τον αλλον ως τετοιον ως σωμα...<br /> Ο ερωτας εχει να κανει με την δημιουργια ..Οι ερωτευμενοι θελουν να παρεμβουν στον αλλον να τον πλασουν να σπειρουν <br />η επιθυμια θεριζει ο εραστης σπερνει<br /><br /> και ο ερωτας ταιριαζει με το Δωρο.. ενω η επιθυμια με το εμπορευμα <br /><br />----<br /> το παθος; το παθος εχει να κανει με τις σκοτεινες πλευρες μας .ναι ποναμε οταν ερωτευομαστε ..αλλά Γνωριζουμε καλυτερα τον εαυτό μας και τον αλλον ..ανεβαινουμε .Δεν μπορεις να κατακτησεις την ΑΠΑΘΕΙΑ - η την αταραξια -ΠΑΡΑ δΙΑΜΕΣΩ ΤΟΥ πΑΘΟς ..Αν νομιζεις οτι αποφευγεις το παθος Μαλλον το απωθεις. ΑΛΛΆ ΤΟ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ επιστρεφει Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-12121532972250165002016-02-26T00:31:35.865+02:002016-02-26T00:31:35.865+02:00αγαπητη Χιονατη αν μου επιτρεπεις να σε αποκαλω ...αγαπητη Χιονατη αν μου επιτρεπεις να σε αποκαλω ετσι μη μας αφηνεις Μονους τωρα που ΑΝΑΨΕ η συζητηση .. εχουμε ολο τον χρόνο μπροστα μας ..και καιρος να Παθιαστουμε εδω μεσα και να ανοιξουμε και κανα παραθυρο να μπει Ηλιος.. ειχε να δει κοριτσιστικο χαμογελο και δροσια η Σπηλια απο τον καιρο της Ηλιογαβαλης ..<br /><br /> Τωρα λές καπου πως η αγαπη ισως ''να είναι το απομεινάρι του έρωτα που δεν θέλουμε να παραδεχτούμε πως έφυγε''Ωραιο... Μπορει ομως ο ερωτας να ειναι απώς Το σπιρτο ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΗς ΑΓΑΠΗς στο τζακι..που θα διαρκεσει ολο το βραδυ αν εχει αρκετα κουστουρα.. Η Φωτια δεν ειναι αναγκη να προαλεσει την ΠΥΡΚΑΙΑ του παθους .. Μπορει να ειναι μια ηρεμη φωτια που σιγοκαιει- ππου αναζωπυρωνεται αν τη σκαλισεις ποτε ποτε .. Μπορει βεβαια και ναχει σβησειαλά η Φωτια δεν ειναι το...σπιρτο ..το σπιρτο απλώς την αναψε ..<br /><br /><br />Συνεχιζεται<br />Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-18783633554842162062016-02-25T21:11:16.664+02:002016-02-25T21:11:16.664+02:00Φυσικά δεν ξέρουμε πόση διάρκεια θα έχει ο έρωτας...Φυσικά δεν ξέρουμε πόση διάρκεια θα έχει ο έρωτας, αλλά και της αγάπης τη διάρκεια επίσης δεν γνωρίζουμε.<br />Η αγάπη ίσως να είναι το απομεινάρι του έρωτα που δεν θέλουμε να παραδεχτούμε πως έφυγε. Ξεγελάμε τους εαυτούς μας βαφτίζοντας τον, άλλο όνομα, να απαλύνει ο πόνος του φευγιού. Ο πόνος και η θλίψη, η στεναχώρια είναι συνηφασμένες έννοιες με τον έρωτα,το πάθος και την αγάπη.<br />Επίσης, όλοι μας, τη χαρά γυρεύουμε μα για την γευτούμε και να την ξεχωρίσουμε θα πρέπει να νιώσουμε τον πόνο και την πίκρα. Ουτοπικό να είμαστε πάντα χαρωποί χωρίς πόνο. <br />(+) λοιπόν στο πάθος όχι απο έλεγχο μόνο, αλλά από άμεση σύνδεση και συνεργασία με τον έρωτα (αν δεν έχεις αντίχειρα δεν σηκώνεις το ποτήρι).<br />Προσπαθούμε να κρατήσουμε το πάθος, τον έρωτα όταν λαμβάνουμε σημάδια διατήρησης και από το αντικείμενο του πόθου μας και όχι με ακραίο ψυχαναγκασμό που θα φτάσει να χρήζει ψυχιατρικής υποστήριξης.Επίσης δεν μίλησα για εξιδανίκευση ή οποία ίσως παλι έρθει απο το τι θα λάβουμε απο το το ίδιο το αντικειμενο του πόθου.Ούτε μίλησα πως αν δεν μπορείς να το αποφύγεις απόλαυσε το, γιατί αυτό είναι ψυχαναγκασμός.<br />Ο ίδιος ο έρωτας εμπεριέχει στοιχεία ψυχαναγκασμού από μόνος του.Όταν θέλουμε να είμαστε συνέχεια με το αντικείμενο του έρωτα μας, να επικοινωνούμε με διάφορους τρόπους, να του χαρίζουμε τον πολύτιμο χρόνο μας, να τον σκεφτόμαστε, να φαντασιωνομαστε μ'αυτόν.<br />Συνεπώς συνταγή δεν υπάρχει, όσο για τις επιλογές των άλλων ταξιδιών, ίσως και λέω ίσως γιατί δεν είμαι η κατάλληλη να δώσει ερμηνεία και κανόνα, να αποφασίζονται απο την έλλειψη ερωτικής ικανοποίησης απο το παρόν αντικείμενο που στερείται το αλάτι του έρωτα δηλαδή το πάθος. Μετρητής πάθους και πόνου απο όσο ξέρω δεν έχει εφευρεθεί ακόμη. Οπότε, ας επιστρατεύσει ο καθένας το προσωπικό του ένστικτο και ας πορευτεί ανάλογα.<br />Η χρήση β' προσώπου στα λεγόμενα μου, αγαπητέ αθηναίε αναγνώστη , δεν έγινε σκόπιμα, και με καμιά διάθεση επίθεσης ή προσβολής. Ζητώ συγγνώμη. Όσο για το αν θέλεις να καταθέσεις εδω πέρα τους στόχους σου και τα θέλω σου εσύ αποφασίζεις τι θα κάνεις με δαύτα.<br />Και για να απαντηθεί και το τελευταίο ερώτημα αν έχω πρόχειρα πάθη χωρίς αρνητική λειτουργία φυσικά και έχω τους παθιασμένους ζωγράφους ερευνητές, συνθέτες,ποιητές, συγγραφείς, τραγουδιστές, ηθοποιούς κ.α. που όταν παθιαστούν με το αντικείμενο του πόθου τους το αποτέλεσμα είναι υπέροχο, καταπληκτικό,μοναδικό, εξαίσιο, αξιοθαύμαστο, ερωτεύσιμο.<br /><br />Με σεβασμό και εκτίμηση προς όλους τους συνομιλητές της σπηλιάς σας ευχαριστώ για τη συνομιλία<br />Καλή συνέχεια με ή χωρίς πάθος, με ή χωρίς πόνο.<br />Ανώνυμη <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-83436688362632460382016-02-25T18:25:31.098+02:002016-02-25T18:25:31.098+02:00και ομως αναγνωστη αυυτη ειναι η εννοια της ...και ομως αναγνωστη αυυτη ειναι η εννοια της ζουισανς ..Ηδονη οδυνη..το παθος εχει την γλυκα του .σκεψου μια Παθιασμένη γυναικα ενω κανει ερωτα και σκεψου και μια απαθή και Ηρεμη ..<br /><br /> ο ερωτας εχει να κανει με εκεινο το πολύ μυστηριο αισθημα του οτι εγω ειμαι η αιτια που .παθαινει κατι ο αλλος-ο παρτεναιρ και τουμπαλιν ; με βλεπει και αναστατωνεται , η με αναστατωνει<br />'μΕΠΕΘΑΙΝΕΙς ΜΩΡΟ ΜΟΥ '' ''ΛΥΩΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΛΠ''<br /><br /> ειναι πολύ μυστηριο η φυσις των ανθρωπων αναγνωστηηη .Μη κοιΤας εμας τος Νανους που ειμεθα ξωτικά ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-70102193844865876912016-02-25T13:56:01.151+02:002016-02-25T13:56:01.151+02:00Δε λέω Νοσφεράτε έχεις (και έχετε) ..ένα πόιντ.
Αλ...Δε λέω Νοσφεράτε έχεις (και έχετε) ..ένα πόιντ.<br />Αλλά είναι εντελώς; διαφορετικό πράγμα το να αναγνωρίζεις κάτι που συνοδεύει τον έρωτα και από το οποίο πιθανά δεν έχεις τρόπο να το αποφύγεις και άλλο να το εξιδανικεύεις και να του προσδίδεις χαρακτηριστικά που ενώ δεν έχει σου είναι απαραίτητα για την αφήγηση σου (αυτή που υιοθετείς).<br />Με μια κουβέντα ποτέ δεν δέχθηκα την αντίληψη, άμα κάτι δεν μπορείς να το αποφύγεις, τότε ..απόλαυσέ το.<br />Καθότι άμα αρχίσεις να απολαμβάνεις κάτι αρνητικό, ..μπορεί να σου μέινει (κακιά) συνήθεια<br />Αναγνώστης ο αθηναίος Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-92022509915734510752016-02-24T23:00:35.095+02:002016-02-24T23:00:35.095+02:00σκεφτηκα πως η αγαπημενη μας ανωνυμη εχει και τα...σκεφτηκα πως η αγαπημενη μας ανωνυμη εχει και τα δικια της ..Διοτι το παθος - οσο κιαν ποναει δεν ειναι κατι που μπορουμε να αφαιρεσουμε απο τον ερωτα τελειως .. Ειναι σαν να πινουμε Καφε χωρις καφε(ντεκαφεινέ) να κανουμε σεξ χωρις..σεξ ( κυβερνοσεξ) επανασαση χωρις βια κλπ Κοντολόγής το παθος ειναι ο αναποσπαστος πονος πο εμπεριεχεται στον ερωτα... Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-87147827444674248112016-02-24T16:59:12.386+02:002016-02-24T16:59:12.386+02:00Έχω την εντύπωση ότι ο έρωτας δεν μπορούμε να ξέρο...Έχω την εντύπωση ότι ο έρωτας δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσο θα διαρκέσει, το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι παροδικός και δεν είναι τυχαίο ότι για όλα αυτά έχουμε εφεύρει ένα σχήμα (που λίγο πολύ το δεχόμαστε όλοι) κατά το οποίο τον έρωτα τον διαδέχεται η αγάπη, η οποία (μπορεί να) διαρκεί, σε αντίθεση με την κατάσταση, την οποία αντικαθιστά κλπ κλπ.<br />Βέβαια όλα αυτά είναι υποθέσεις εργασίας για να συνομιλήσουμε (όχι εμείς εδώ οι άνθρωποι γενικότερα) καθότι αν το δούμε ακροβιλογώντας πρέπει να ορίσουμε τι εννούμε με τους όρους έρωτας, αγάπη κλπ, αλλά νομίζω ότι έχουμε συνεννοηθεί.<br />Το θέμα αγαπητή ανώνυμη είναι ότι αντιλαμβάνομαι το πάθος ως στοιχείο το οποίο είναι αυτό ακριβώς που θα διαλύσει τα όποια θετικά στοιχεία του έρωτα (της πρώτης φάσης) δηλαδή του δίνω αρνητικό πρόσημο αν δεν ελεγχθεί, ενώ εσύ του δίνεις θετικό.<br />Νομίζω ότι αυτό συζητάμε (εννοώ αυτή τη διάσταση στην οπτική προσπαθούμε να πάμε παρακάτω, αναζητώντας συμπτώσεις, ορίζοντας τις αποκλίσεις και τέτοια).<br /><br />Από την άποψη αυτή θα έλεγα ότι το να προσπαθείς (έχει σημασία το προσπαθείς, δεν λέω θάθελες, θα επιθυμούσες ή ότι άλλο) να διατηρήσεις κάτι που αφενός δεν εξαρτάται από εσένα, αφετέρου (δε) όλοι λέμε ότι δεν διατηρείται, ακόμη και οι ..ρομαντικοί, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να σε βάλει σε ψυχαναγκασμό.<br />Τον οποίον δυστυχώς δεν θα πληρώσεις από μόνος σου και να λέγμαε καλά να πάθεις Αναγνώστη, αλλά θα το πληρώσει και αυτή που ειναι το αντικέιμενο της ερωτικής σου διάθεσης.<br />Νομίζω ότι ο δρόμος αυτής της ιστορίας είναι γνωστός και συνήθως καταλήγει σε πορεία καθοδικής σπείρας και για τους 2.<br /><br />Βέβαια το ίδιο θα έλεγα (μήπως και σε αυτό βρούμε σημείο σύμπτωσης απόψεως, αλλά δεν το λέω για αυτό) και για όσους επιλέγουν να ταξιδεύουν αλλού, ως συνταγή ας πούμε που θα πρέπει να ακολουθήσουν.<br />Τα παραδείγματα διαφόρων που ..εμφορούνται από έναν ιδιότυπο ψυχαναγκασμό υπηρέτησης μιας ιδεοληψίας για το ρόλο του (γυναικο)κτατκητή κλπ κλπ, είναι νομίζω εύγλωττα.<br /><br />Συνεπώς δεν γυρεύω τίποτα σε αυτό το επίπεδο, (θέλω να) γυρεύω την χαρά και αυτό εξαρτάται από την ωριμότητα και την επάρκειά μου (κάτι που χτίζεται διαρκώς δηλαδή, είναι ..δυναμικό) αν μπορώ να το πάρω, αφού ο καθρέφτης μου είναι το "αντικείμενο¨" και εκεί θα δούμε αν όσα πράττω (κάθε φορά) είναι στον αστερισμό του ανθρωπισμού του σεβασμού κλπ κλπ.<br />Αυτό όμως που δεν μπορώ και δεν μου επιτρέπεται (προφανώς τον πρώτο ενικό τον χρησιμοποιώ για να γίνει η συζη΄τηση πιο ..ζωντανή, μιλάω γενικότερα για το πώς το β΄λέπω) είναι να συγκεκριμενοποιήσω το τι ζητάω σε επίπεδα διάρκειας, στόχων ή οτιδήποτε.<br />ΔΙότι κάτι τέτοιο εκτός και απο ανεδαφικό θα ήταν και άδικο για τα αντικέιμενα (υπαρκτά ή ..οιονεί) καθότι θα τις υποβίζαζαν σε αντικείμενα συγλροτημένων πολιτικών σε πεδία που δεν (πρέπει να) έχουν θέση.<br />Αναγνώστης ο αθηναίος<br />ΥΓ Έχεις πρόχειρο κάποιο παράδειγμα ιστορικό της μεγάλης ή μικρής ιστορίας, αυτά που ακούμε τριγύρω όπου το πάθος δεν έχει αρνητική λειτουργία;; Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-82314947565210368972016-02-24T16:53:53.846+02:002016-02-24T16:53:53.846+02:00Ανωνυμη γιατι λές οτι ''ο έρωτας δίχως...Ανωνυμη γιατι λές οτι ''ο έρωτας δίχως πάθος θα μαραθεί γρήγορα;''<br /> Το παθος δεν ειναι εξ ορισμου ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ; <br />υπάρχει αιωνιο παθος πουθενα αλλου εκτος απο τηννκολαση; <br /> και αν υπήρχε ποιος θατο αντεχε ...; <br /> Εγω νομιζω οτι οι ερωτες που αντεχουν αντεχουν ΠΑΡΑ το πάθος και οχι εξαιτιας του..<br /><br /><br /> Ομως με ενδιαφερον θα ακουσουμε τηη αποψή σου - μιας και εισαι πια τοΚεντρο της προσοχης Ημων των ΜΑΓΚΟΥΦΗΔΩΝ ΕΠΤΑ νΑΝΩΝΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-49417844771687692442016-02-24T15:44:14.905+02:002016-02-24T15:44:14.905+02:00ο έρωτας δίχως πάθος θα μαραθεί γρήγορα, αγαπητέ Α...ο έρωτας δίχως πάθος θα μαραθεί γρήγορα, αγαπητέ Αθηναίε, εκτός και αν δεν σε ενδιαφέρει να τον διατηρήσεις στο χρόνο, γυρεύοντας να ταξιδεύεις διαρκώς αλλού. Αυτό δεν έχει σταματημό, εξαρτάται τι ζητάς.Όσον αφορά το περιεχόμενο και το περιτύλιγμα ο έρωτας είναι εντός και το πάθος εκτός<br />Ανώνυμη Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-17946661500333439992016-02-24T14:09:56.642+02:002016-02-24T14:09:56.642+02:00 ναι ειμαστε οι ΓΑΛΑΤΑΔΕΣ της ΜΠΟΛΓΚΟΣΦΑΙΡΑς α... ναι ειμαστε οι ΓΑΛΑΤΑΔΕΣ της ΜΠΟΛΓΚΟΣΦΑΙΡΑς αθηναιε μου ..ωραια αναλυση <br /><br /> συμφωνω καιεπαυξάνω οτι ο ερωτας μπορει να υπάρξει χωρις παθος ..Το παθος συνδεεται με την Μυθολογια του ερωτα Ο αμουρ πασσιον του μεσαιωνα ..<br />υπάρχουν πολλες μορφες ερωτα και πολλές μορφες αγαπης .. Καποιες φορες ο ερωτας ειναι παθιασμένος ,αλοτε ηρεμος , αλλοτε αλλοκοτος , αλλοτοε μαζοχιστικός αλλοτε αμοιβαιος κ,ο.κ Υπάρχει μια πλουσια πανιδα του ερωτα ...και χλωριδα<br />και υπάρχει και Μυθοποιηση του ερωτα ως αφηγησης της νεωτερικοτητας.<br /><br />Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-17655116252958750402016-02-24T13:56:54.517+02:002016-02-24T13:56:54.517+02:00Να πω ..επικουρικά (στη συζήτηση, αλλά ..και γενικ...Να πω ..επικουρικά (στη συζήτηση, αλλά ..και γενικότερα) ότι δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο που θεωρείται (το αι ισχύει στην κατάληξη) το πάθος ως αυταξία.<br />Ή ως κάτι ως άνευ του οποίου δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει ο έρωτας, καθότι γίνεται άοσμος, ξενέρωτος λίγος ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.<br />Ένα πράμα δηλαδή ως τον απαραίτητο καταλύτη για να ενεργοποιηθούν καταστάσεις όπως ο (ας πούμε) έρωτας και λειτουργήσουν έτσι ώστε να προσφέρουν χρήσιμα, καλά ή αξιοβίωτα (τέλος πάντων) πράματα στο υποκείμενο (που λέει και ο Θείος ..και συμφωνώ και εγώ).<br />Αντιλαμβάνομαι σαν να έχει παγιοποιηθεί και να μας καταδυναστεύει μια θεώρηση που συνπάγεται τη λειτουργία ενός μεγάλου συντελεστή δυσκολίας να αποδεχθεί ..κάποιος τα ωφέλη όσων προκύπτουν από προσλήψεις μέσω αισθήσεων και έτσι έχουμε την ανάγκη ενός ποιήματος (αφηγήματος που λένε και οι δημοσιογράφοι) αλλιώς (χωρίς αυτό το ποίημα)όλα τα άλλα θα είναι από κακά (αμαρτωλά, διαστροφικά κλπ κλπ) έως και ξενέρωτα (για τους πιο ..ιντελεκτουέλ και ανοιχτούς γενικότερα).<br />Φυσικά θεωρώ επαρκή την ανάλυση ανωτέρω του Θείου περί νοησιαρχίας και τέτοια για το λόγο, αλλά μου κάνει εντύπωση πόσο κοντά είναι ο απαιτητιτικός (..εξυπαρχής) για να βιώσει τον έρωτα με κάποιες προδιαγραφές σε επίπεδο έντασης (και πχιότητας πούλεγε και ο Σημίτης) με αυτόν που για να χαρεί τα σπορ δεν του φτάνει η μπάλα η δεν ξέρω εγώ τι άλλο, αλλά χρειάζεται (έχει σημασία, χρειάζεται) τα εξτρήμ σπορ.<br />Το αναφέρω διότι μου έκανε εντύπωση η αποστροφή της ανωτέρω ανώνυμης συνομιλίτριας, στην οποία θεωρεί δεδομένο ότι αν πετάξεις το πάθος σου θα πετάξεις και τον έρωτα (μόνο το ένα δεν γίνεται).<br />Επίσης είναι εντυπωσιακό ότι το περιεχόμενο είναι το πάθος και ο έρωτας το περιτύλιγμα (στην φράση).<br />Μα, θέλω να πω, ότι αυτό είναι ακριβώς το πρόβλημα ότι ο έρωτας και όλα αυτά τα ορέα τα κατατάσουμε στην κατηγορία του περιτυλίγματος για να ..βρ(ι)ώσουμε τα πάθη.<br />Ε αυτό δεν είναι καλό.<br />Και έρχομαι αγαπητοί (το αγσπητές συμπεριλαμβάνεται καθότι ο λόγος είναι δυστχως ..έμφυλος κάτι με το οποίο δεν συμφωνώ και αγωνίζομαι να διορθώσω, αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό τώρα :smile: ) να καταθέσω μιαν οπτική που πριν από μένα είχαν καταθέσει και άλλοι συνάδελφοι πριν κάποια χρόνια : για να αλλάξουμε τον κόσμο πρέπει να τον δούμε ..ανάποδα από ότι τον βλέπουμε τώρα που αναλισκόμεθα στο να τον εξηγούμε.<br />Οι άλλοι (συνάδελφοι) το είχαν πει ...γενικότερα, εγώ έρχομαι να το συγκεκριμενοποιήσω στην περίπτωση του θέματος του παρόντος συνεδρίου.<br />Αναγνώστης ο αθηναίος<br />ΥΓ Καλά, γάλα μοιράζετε πρωί πρωί, το λέω για την ώρα των σχολίων, εκτός αν ο Νοσφεράτος δεν έχει ρυθμίσει τα ρολόγια του μπλογκ :smile: <br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-63255069055290846012016-02-24T08:07:58.920+02:002016-02-24T08:07:58.920+02:00και έτσι αμυνόμενος επιτίθεσαι, γινόμενος χυδαίος....και έτσι αμυνόμενος επιτίθεσαι, γινόμενος χυδαίος............<br />ε, εκεί είναι που θα πρέπει επιστρατεύσεις όλες τις δυνάμεις σου για να εξυψώσεις το πάθος σου και να μην το τσαλακωσεις και το πετάξεις μαζί με το περιτύλιγμα κ.Νοσφεράτε και λοιποί συνομιληταί<br />Ανώνυμη Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-7284141887065096612016-02-24T07:22:36.626+02:002016-02-24T07:22:36.626+02:00εντος ολιγου η δική μου αποψις
Περιληπτικά :
- ...εντος ολιγου η δική μου αποψις <br /> Περιληπτικά :<br />- ο αντρας καποτε ηταν παιδι , μωρο <br /> -το μωρο ειχε μια μαμαα που τον λατρευε και την λατρευε <br />-για να γινει το μωρο αντρας πρπει να ΞΕΚΟΨΕΙ απο το θηλυκό του στοιχειο και πρωτα απο ολα τη μαμά του<br />- γιαυτο και καποια στιγμή - πρωιμη εφηβεια κλπ το αγοαρκι ΜΟΥΤΡΩΝΕΙ.. σε σχεδόν ολους τους πλιτισμους μαθαινει να ξεκοβει αποα τα θηλυκά , τα κοριστια και κυριως την μαμαά .. Δεν πρπει να τον δουν τα αλλα αγορια ... θα τον πουνε ντιγκινταγκα κλπ<br />- Μεσα του ομως ΛΑΧΤΑΡΑΕΙ τον Μητρικό κολπο , τηηην μητρική αγκαλια και την Θηλυκή πλευρα του<br />- Συνεπως οταν λαταρα το αιδοιο και τα θηλυκά δεν ειναι μονο Δελεαρ<br />μιας προσδιορισμένης στο πεος ορμής <br /> αλλά και μεταμφιεσμένη ( ωστε να γινει αποδεκτή απο τον ανδρικό κοινωνικό κοσμο που ηταν και ειναι για αιωνες αμειλικτος)<br />ΝΟΣΤΑΛΛΓΙΑ της αχρικής Μητρας <br /> και του Ωκαεανιου αισθηματος εμβρυου <br />Ομως επειδή η κοινωνια μας εχει για αιωνες και χιλιετιες διαποτισει την ανδρική θηλυκοτητα με ενοχες και αγχος ευνουχισμου<br /> αυτη η Νοσταλγια περνει - εν μεσω ενασης και φοβων - ομοφοβια <br /> χαρακτηριστικά επιθετικοτητας <br /><br />''''θα σου γα....ισω το διχτακι '' θα σε ξεσχισω κλπ ενω εκεινο που θελει να πει ειναι απλά : θελώ να χωθω μεσα σου και ...''Που πηγε το αλλο μισο του εαυτου μου ''( ΜΑΚΒΕΘ )<br /><br /> συνεχιζεταιΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-13833916438966599872016-02-24T05:49:40.902+02:002016-02-24T05:49:40.902+02:00@Ευσταθια ανωνυμη,
"Ο έρωτας δεν συμβιβάζετα...<br />@Ευσταθια ανωνυμη,<br /><br />"Ο έρωτας δεν συμβιβάζεται με την λογική , δεν οροιοθετείται, δεν καλουπώνεται..."<br /><br /> <br /><br /><br />"Θέλει κόπο, χρόο και ευφυϊα να ξεχωρίσεις την ήρα από το στάρι, να κρατήσεις το δικό σου ιδανικό συνδυασμό..Ειδάλλως αναλώνεσαι σε σαρκικές επαφές μόνο"<br /><br />Μολις μπηκες στιον κοσμο της λογικης χρησιμοποιώντας για κλειδι τη μαγικη λεξη "ευφυϊα" (εκτος αν υπαρχει και ...παραλογη ευφυϊα).<br /><br />Τελικα μονο η λογικη μπορει να προστατεύσει τον ανθρωπο τιθασευοντας τα παθη του και απελευθερώνοντας εκεινες τις ηδονες που είναι ωφελιμες γιαυτον ("καταστηματιματικες ηδονες" κατά τον Επικουρο).<br /><br /><br />Θ.Ι.<br /><br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-11606801190429401092016-02-24T05:18:25.016+02:002016-02-24T05:18:25.016+02:00Ομως, εδω που μας οδηγησαν οι συνειρμοι των σκεψεω...<br /><br /><br /><br />Ομως, εδω που μας οδηγησαν οι συνειρμοι των σκεψεων μας σχετικα με τον ερωτα και τις συνεπειες του, θα ηταν βασικη παραλειψη να μην τονισουμε οτι μια απο τις βασικωτερες κατακτησεις του δυτικου πολιτισμου ειναι ο σεβασμος της ιδιωτικής ζωης του ατομου, που προστατευεται μεσα απο θεσμους οπως ειναι το απορρητο των προσωπικων δεδομενων, τους νομους για την προσβολη της προσωπικοτητας στη βαση της σεξουαλικοτητα κ.ο.κ. στο βαθμο που αυτη διεξαγεται μεσα στο πλαισιο της ιδιωτικοτητας.<br /><br /><br />Αλλα, οπως συμβαινει συνηθως με τις ανθρωπινες υποθεσεις, καθε μια κατακτηση, αφου τη γευστουμε και την ...καταναλωσουμε, μετα απο λιγο δεν μας συγκινει και μας ειναι εντελως αδιαφορη, ετσι και η ιδιωτικοτητα μοιαζει με την συζυγο ή την γκομενα που αφου την απολαυσαμε επαψε πλεον να μας συνεγειρει ερωτικα.<br />Ισως σε αυτο οφειλεται το γεγονος οτι πολλοι συνανθρωποι μας αυτων των κατηγοριων απεμπολωντας το δικαιωμα σε αυτη την μεγαλη δημοκρατικη κατακτηση (ιδιωτικοτητα) προτιμουν να απλωνουν τα προσωπικα τους δεδομενα σε κοινη θεα, εκλιπαρωντας την προσοχη της κοινωνιας.<br /> <br />Συνεπως δεν νομιζω οτι θα χρειαζοταν η περαιτερω δια νομου ρυθμιση ζητηματων που αφορουν τη σεξουαλικη ζωη μεταξυ ενηλικων ατομων ικανων προς δικαοπραξια. <br />Αυτο θα ισχυε αν το ταξειδι για τις νεοεισελθουσες στους θεσμους κοινοτητες (ΟΜΟ) σταματουσε εδω και τελικος ο προορισμος δεν ηταν αλλος απο το βυζι του κοινωνικου κρατους, το οποιο παρεχει ασφαλιση, περιλθαψη, συνταξιοδοτηση κλπ προνομια. γιαυτο και η ενταξη της εν λογω κοινοτητας στο υφισταμενο θεσμικο πλαισιο. <br /><br />Αλλωστε οι κοινοτητες αυτες μπορει να κατηγορουσαν την κοινωνια ως υποκριτικη και τους θεσμους της ως αδικους αντιδραστικους κλπ, οσο δεν συμπεριλαμβανοντουσαν σε αυτους, αλλα -στην ουσια- ποτε δεν ηθελαν να τους γκρεμησουν αντικαθιστωντας τους απο καποιους αλλους σωστους και δικαιους. <br /><br />Το πραγματικο τους ζητουμενιο ηταν (ιδιο με του Συριζα και του Τσιπρα σχετικα με την εξουσια) να μπορεσουν να τρυπωσουν μεσα, να γινουν φαμελιαρηδες και να στησουν το παγκο τους διπλα στον παγκο του νοικοκυρη. Γιαυτο δεν μπορεις να τους κατηγορησεις για επαναστατες, παραπονιαρηδες ειναι!<br /><br />Φυσικα θα μπορουσε να ισχυριστει καποιος οτι, με βαση το συγχρονο αξιακο συστημα του δυτικου πολιτισμου, ο συγχρονος ανθρωπος (πρεπει να) ειναι μια πολυπλευρη κοινωνικη προσωπικοτητα, συνεπως ο αυτοπροσδιορισμος του ατομου στη βαση μιας μονομερειας (και ειδικα της σεξουαλικοτητας του) σπρωχνει το καρο, πανω στο οποιο επιβαινει το ατομο, προς τα πισω.<br /><br />Αυτο θα μπορουσε να αποτελεσει θεμα μιας πολυ ωραιας, ηρεμης, παραγωγικης και -τελικα- ωφελιμης συζητησης, αν δεν υπηρχε η πολιτικη ορθοτητα που, σαν νεα θεολογια, επιβαλει τους δικους ης ορους<br />για το ποιο ειναι το "προδευτικο" και το "αντιδραστικο", το ... σωστο και το λαθος.<br />Αλλα οπως συμβαινει συνηθως με τις ανθρωπινες υποθεσεις, που καθε μια κατακτηση, αφου τη γευστουμε και την ...καταναλωσουμε μετα απο λιγο δεν μας συγκινει και μας ειναι αδιαφορη, ετσι και η ιδιωτικοτητα μοιαζει με την συζυγο ή την γκομενα που αφου την απολαυσαμε επαψε πλεον να μας συνεγειρει ερωτικα.<br />Ισως σε αυτο οφειλεται το γεγονος οτι πολλοι συνανθρωποι μας, αυτων των κατηγοριων απεμπολωντας το δικαιωμα σε αυτη απλωνουν τα προσωπικα τους δεδομενα σε κοινη θεα, εκλιπαρωντας την προσοχη της κοινωνιας.<br /><br /><br /><br /><br />Ομως τα ερωτικα βασανα δεν τελειωνουν εδω, η γραφειοκρατια των συναισθηματων με τα οποια ειναι ενδεδυμενος τον καθιστουν ακομα πιο επωδυνο και επιβλαβη σε πολλες περιπτωσεις.<br /><br />Αλλα αυτα θα τα αφηγηθουμε σε μια μια αλλη πτηση, προς το παρον σας ευχαριστουμε που διαλεξατε την εταιρεια μας, ελπιζω να μεινατε ευχαριστημενοι και συντομα να σας εχουμε παλι κοντα μας.<br /><br />Ουφφφφ!<br /><br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-64608817192679262762016-02-24T05:17:14.612+02:002016-02-24T05:17:14.612+02:00Ο μικροαστος σταδιακα εγινε ο κυριαρχος τυπος, που...<br /><br /><br /><br />Ο μικροαστος σταδιακα εγινε ο κυριαρχος τυπος, που μπορουσε πλεον να καταλωνει με μεγαλη ευκολια οχι μονο υλικα αγαθα αλλα και ιδεες, που στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν παρηγαγε ο ιδιος αλλα η νεα κοινωνικη ταξη που πηρε τη θεση της αριστοκρατιας, η αστικη ταξη. <br />Ετσι αυτη η νεα μικρη θεοτητα, αφου πρωτα γεμισε τη στομαχα, βαλθηκε να ικανοποιησει καθε της επιθυμια με μια ακορεστη βουλιμία.<br />Και οταν καλυψε τις βασικες του αναγκες επινοησε νεες.<br />Ετσι μαζι με τα αλλα αλλαξε και η σεξουαλικη του συμπεριφορα: Εκτος απο τα αισθητικα κριτηρια, που παντα επαιζαν ρολο στις επιλογες του, αυξηθηκαν υπερμετρα τα "θελω" του και το "εγω" του φουσκωσε σαν σουφλέ λιγο προιν καει. <br />Ως φυσικη συνεπεια των ανωτερω διεσταλη και η ηθικη του, που παντα ευρισκε γονικο εδαφος στις μεσαιες ταξεις, προκειμενου να μπορεσει να χωρεσει μεσα τον ηρωα μας με τα πολλα του νεα μπαγκαζια του γεματα γουστα, επιθυμιες, βιτσια, πολλα προβληματα κι ενα σωρο άλλα τσιμπράγκαλα.<br /><br />Ετσι, αναγκαστικά -θα ελεγε κανεις- οι συγχρονες δυτικες κοινωνιες, στην προσπαθεια τους να μην αποκλεισουν και περιθωριοποιησουν ατομα με ολη αυτη την πραμάτεια επελεξαν την διαδικασια της ολοενα και πιο διασταλτικης ερμηνειας περι αποδεκτων συμπεριφορων και ανοιξαν τις πορτες σε καθε ιδιετεροτητα κλεινοντας τους ολους στην μεγαλη φιλοστοργη αγκαλια της αγορας.<br /><br />Φυσικα τιποτε δεν δημιουργειται απο το τιποτα γιαυτο και τιποτα δεν μπορει να γινει χωρις -εστω και λιγη- προσπαθεια, ετσι αναγκαστηκαν οι φιλοι μας να οργανωθουν σε ομαδες (κοινοτητες, ή ακομα και επινοημενες συλογικοτητες -στρούγκες) που καθε μια ειχε τη δικη της σημαια και αντιπροσωπευε και μια σεξουαλικη ιδιετεροτητα.<br /><br />Οι ανθρωποι διδαχθηκαν απο τα κοινωνικο-πολιτικα και, κυριως, απο τα συνδικαλιστικα κινηματα της συγχρονης ιστοριας γιαυτο ενοιες οπως ο ενθουσιασμος και η υπερηφανεια επιστρατευτηκαν ως μεσα συσπειρωσης.<br />Ετσι διαφορες φυσικες λειτουργιες οπως η σεξουαλικη πραξη, που ομως παρουσιαζε διαφορες ιδιετεροτητες σε σχεση με το κοινωνικα αποδεκτο, βαφτιστηκαν "ανθρωπινα δικαωματα".<br />Το δικαιωμα μου στην ομοφυλοφιλια, στη νεκροφιλια, στην παιδεραστια, στην αιμομιξια, στην κτηνοβασια, στην πολυγαμια.<br />Βεβαια η καθε ομαδα κατα βαση κοβει κι ραβει στα δικα της μετρα το κουστουμι του "φυσιολογικου" και του "κοινωνικα αποδεκτου". <br /><br />Σημειωση: Υπαρχουν βεβαια και οι εντος των τειχων κοινοτητες (μονιμοι κατοικοι Υεριχούς), μερικες απο τις οποιες ειναι φανατισμενοι και τους πετανε πετρες απο τις πολεμιστρες, τετοιες ειναι αυτη των κρυπτοομοφυλοφιλων και των ετεροφυλων νοικοκοιραιων καθως και των ανεραστων ή των λειτουργικα ανοργασμικων, αλλά η υπολοιπη κοινωνια ειτε εχει κολλησει το ματι της στην κλειδαροτρυπα και τον παιζει, ειτε παρακολουθει αδιαφορη.<br /><br />Αναμεσα σε αυτο πολυχρωμο λεφουσι οι πρωτοι που εχουν διαβει την πυλη των τειχων ειναι οι ομοφυλοφιλοι οι οποιοι ενταχθηκαν στους θεσμους οπως ειναι ο γαμος, και ...προσεχως η τεκνοθεσια.<br /><br />Για τις υπολοιπες κοινοτητες ειναι θεμα χρονου, αλλα επειδη μαζι με τον χωρο διαστελεται και ο χρονος δεν γνωριζουμε ποτε θα συμβει η ενταξη τους. <br /><br />Ομως, εδω που μας οδηγησαν οι συνειρμοι των σκεψεων μας σχετικα με τον ερωτα και τις συνεπειες του, θα ηταν βασικη παραλειψη να μην τονισουμε οτι μια απο τις βασικωτερες κατακτησεις του δυτικου πολιτισμου ειναι ο σεβασμος της ιδιωτικής ζωης του ατομου, που προστατευεται μεσα απο θεσμους οπως ειναι το απορρητο των προσωπικων δεδομενων, τους νομους για την προσβολη της προσωπικοτητας στη βαση της σεξουαλικοτητα κ.ο.κ. στο βαθμο που αυτη διεξαγεται μεσα στο πλαισιο της ιδιωτικοτητας.<br /><br /><br /><br />συνεχαει....<br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9212338506418516525.post-82193346051014071672016-02-24T05:12:22.833+02:002016-02-24T05:12:22.833+02:00Θ.Ι.
Δεν ειναι δυνατον να αρνηθει καποιος τον ερω...<br /><br /><br /><br />Θ.Ι.<br /><br />Δεν ειναι δυνατον να αρνηθει καποιος τον ερωτα ακομα και αν εκοβε το πουλι του, γιατι η ορμη, που ξεκιναει απο μεσα του και καταληγει στο πουλι του, δεν θα μπορουσε να βρει διεξοδο και συσωρευοτανε ασκωντας του μεγαλη (κατα)πιεση.<br /><br />Η φροντιδα του εαυτου αποτελει υπερτατη καθηκον του εμβιου οντος (γιαυτο ειναι και εξοπλισμενο με το ενστικτο της αυτοσυντηρησης), περναει μεσα απο την καλυψη των φυσικων του αναγκων και μια τετοια ειναι και ο ερωτας. <br />Με λιγα λογια αποτελει μερος του λειτουργικου του προγραματος, αν δηλαδη φανταστουμε την διαιωνιση σαν φακα ο ερωτας ειναι το τυρι.<br /><br />Στην εξειλιχτικη του πορεια ο ανθρωπος αναπτυχθηκε νοητικα και απο αισθησιοκρατικό εγινε νοησιαρχικό ον, οποτε και το τυρι μετακομισε μεσα στο κεφαλι του, εκει που εχει την εδρα του ο εγκεφαλος.<br /><br />Δεν ειναι πλεον οι αισθησεις το αφεντικο, δηλαδη αυτες που κανουν το κουμαντο στον ερωτα, αλλα το μυαλό.<br /><br />Ολοι ξερουμε οτι -στις συντριπτικα περισσοτερες περιπτωσεις- κατα τη διαρκεια της σεξουλικης συνευρεσης στο μυαλο του καθε συνευρισκομενου παιζει μια διαφορετικη κασετα, ετσι η φαντασια του καθενος σαλπαρει με διαφορετικο καραβι για δικα της μερη.<br /><br />Η ηδονη που απλοχερα προσεφερε, τις πρωτες φορες, το τρυφερο αγγιγμα ή η διείσδυση στο υγρο και ζεστο περιβαλλον του κολπου (μιλωντας για το ερσενικο) ξεθωριαζει και παυει να αποτελει το γλυκο τυρι που θα οδηγησει το ποντικι της γενετησιας ορμης εγω απο την τρυπα του ανθρωπινου οργανισμου. <br /><br />Τωρα την δουλεια αναλαμβανει να την κανει το μυαλο μεσα απο ενα δικτυο φαντασιωσεων. Αλλα και η καθε συγκεκριμενη φαντασιωση μετα απο λιγο "καιγεται" και ετσι καθε φορα το μυαλο καλειται να επινοησει μια νεα που πρεπει να ειναι πιο εντονη απο την προηγουμενη ωστε να λειτουργει αποτελεσματικα και να μπορει να παραγει παθη.<br /><br />Οι εντονες αυτες ιδεες, συχνοτατα εγκαθιστανται στον εγκεφαλο σαν εμμονές και μαλιστα οι πιο υσχυρες εγχαράσσονται σε αυτον ετσι που για να τις αποβαλει και να απαλλαγει απο αυτες χρειαζεται υποστηριξη των ειδικων.<br /><br />Με αυτο τον τροπο ο ανθρωπος υποκειται σε δουλειες που η ψυχιατρικη τις ονομαζει σεξουαλικες παρεκκλισεις. <br />Με ακομα πιο απλα λογια χανει την ελευθερια του και γινεται δουλος καποιων εμμονών που με τη σειρα τους του επιβαλουν μια σειρα απο ψυχαναγκαστικες συμπεριφορες.<br /><br />Για παραδειγμα φανταστειτε εναν ανθρωπο που (ενω δεν ειναι κλασικα διπολικος και ζει μια συγκροτημενη και κοινωνικα αποδεκτη ζωη) βγαινει κρυφα και αναζητα την ηδονη του ερωτα στα πλεον παρακμιακα μερη και με τους πιο ακαταλληλους ανθρωπους εξευτελιζοντας την αξιοπρεπεια του και θετωντας σε κινδυνο την κοινωνικη, οικογενειακη και επαγγελματικη κατασταση ακομα αυτη τη ζωη του.<br />Δεν ειναι η καβλα που δεν μπορει να την κανει ζάφτι αυτη που τον οδηγει αλλα μια εμμονη ιδεα, που σαν κακοβουλο λογισμικο εχει εγκατασταθει στο μυαλο του, εξαπτει τα παθη του και τον βασανιζει. <br /><br />Η διαδικασια αυτη τον ανακουφιζει για λιγο απο την πιεση που του ασκει αυτη η ιδεα οσο πιο πολυ παραδινεται σε αυτη την κατασταση τοσο περισσοτερο αναπαραγεται και φουντωνει μεσα του η φωτια που τον καιει.<br /><br />Ειναι σαφες οτι -μιλωντας για το αρσενικο- δεν εχουμε να κανουμε με τον μεγαλο γαμια και τον καυλίαρη, αλλα για ενα ατομο παγιδευμενο στα παθη του. <br />Ειναι αληθεια οτι παντα ο ανθρωπος γαμιωταν με ολους τους δυνατους τροπους αλλα μεχρι και τη φεουδαρχικη περιοδο η ικανοποιηση καθε ειδους επιθυμιας (και της σεξουαλικης) ηταν προνομιο της αριστοκρατιας που μπορουσε να οργανωνει παρτυ οργιιων για ολα τα γουστα με ιδιετερη ανεση. <br />Ο καπιταλισμος μετετρεψε τον παρία σε μικροαστο δινοντας του την δυνατοτητα να καταναλωσει, ταυτοχρονα ο 19ος αιωνας ξεχωρισε το ατομο απο τη μαζα και το κατεστησε κυριαρχη κοινωνικη μοναδα.<br /><br /><br />συνεχαει .........<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.com